Μισθοί! Φέρνουν “δούλους” από το Νεπάλ αφού οι Έλληνες δεν άντεξαν άλλο την κακοποίση!
Μισθοί! Φέρνουν “δούλους” από το Νεπάλ αφού οι Έλληνες δεν άντεξαν άλλο την κακοποίση! Το σύνηθες! Έλληνες πολεμούν Έλληνες. 2 στρατόπεδα. Από τη μία οι επιχειρηματίες, εστιάτορες, ξενοδόχοι, λένε πως δεν βρίσκουν προσωπικό. Θα εργάζονταν εκίνοι με τους μισθούς που δίνουν; Χωρίς να πληρώνουν υπερωρίες, χωρίς ρεπό, χωρίς ο εργαζόμενος να ξεσκίζεται στην δουλειά αλλά τουλάχιστον να μπορέι να καλύψει τις βασικές του ανάγκες; όλα αυτά τα κάνουν γιατί θέλουν προσωπικό αλλά να μην το πληρώνουν. Έχουμε καούσει σαν διακιολογέια ότι μαζί με τις εισφορές τους στοιχίζει πάρα πλλλα ο κάθε υπάλληλος. Γι αυτό δηλαδή προσπαθούν με έναν να…θαβουν 5-6; Γιατί να μην δοκιμάσουν οι ίδιοι και οι συγγενείς τους να βγάλουν την δουλειά; Να δουν πως βγάινει το ψωμί κυριολεκτικά!
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
