Ναταλία Γερμανού: Έτσι έκανε φινάλε το Καλύτερα δε γίνεται!
“Δεν θα σε αποχαιρετήσω, θα πω απλώς…”
«Λοιπόν θέλετε να πω μερικά πράγματα για εσάς; Θέλω να πω για την Ευρυδίκη… δεν θα σε αποχαιρετήσω, θα πω απλώς, επειδή η Ευρυδίκη είναι ένα κορίτσι, το οποίο το αγαπάτε και της τα “χώνουν” λίγο. Είναι ένα κορίτσι που δεν περνάει αδιάφορο! Εγώ θα περιοριστώ απλώς να πω, ότι ποτέ δεν ξέρεις καλά κάποιον αν πρώτα δεν τον γνωρίσεις. Εγώ την Ευρυδίκη πριν την γνωρίσω, νόμιζα ότι την αντιπαθούσα ή νόμιζα ότι την συμπαθούσα! Τελειώνοντας λοιπόν αυτή η σεζόν, μπορώ να σας πω ότι έχουμε να κάνουμε με ένα κορίτσι που είναι μίας ανάγνωσης πρώτης, αυτό που θα σου πει μπροστά σου θα το πει και πίσω σου. Εγώ αυτό το εκτιμώ και σε αυτό το είδος υποκλίνομαι! Να λέμε τα πράγματα με το όνομά του! Οι ξεκάθαροι άνθρωποι είναι πολύ σπάνιοι στις μέρες μας», είπε μεταξύ άλλων η Ναταλία Γερμανού.
Δείτε όσα έγιναν στο τέλος της εκπομπή…
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
