Hit enter after type your search item

Νίκος Κοκλώνης! Ποιος ειναι ο ΚΟΥΚΛΟΣ παρουσιαστής, επιχειρηματίας Στην κορυφή της τηλεθέασης το εξαιρετικό θέαμα και του έκτου live του J2US με τον Νίκο Κοκλώνη στον Alpha σημειώνοντας ποσοστά που έφτασαν μέχρι και 22%.

Το εντυπωσιακό αποτέλεσμα που προσέφερε το σόου του Alpha μονοπώλησε για ένα ακόμη Σάββατο το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, με τα εντυπωσιακά σκηνικά, τις εκπληκτικές ερμηνείες σε συνδυασμό με τις λαμπερές εμφανίσεις.

Ξεχωριστές στιγμές της βραδιάς οι επιτυχίες που τραγούδησε ζωντανά στη σκηνή του J2US η Κατερίνα Λιόλιου αλλά και ο μοναδικός Σταμάτης Γονίδης.

Νίκος Κοκλώνης: Ανάσταση στην Πόλη

Ο ξεχωριστός καλλιτέχνης ερμήνευσε πολλές από τις επιτυχίες του αλλά και ένα ντουέτο με τη Δέσποινα Βανδή.

Παράλληλα σε πρώτη παγκόσμια μετάδοση ακούστηκε ένα μίνι απόσπασμα του τραγουδιού, του Σταμάτη Γονίδη με τον γιο του Bob Marley, τον Julian Marley, που τιτλοφορείται «Μόνος μου μπορώ».

Νίκος Κοκλώνης! Μονοπώλησε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών

Η εκπληκτική εικόνα των εμφανίσεων των καλεσμένων αλλά και των συμμετεχόντων κράτησε τα βλέμματα καθηλωμένα και για τις έξι ώρες προβολής του σόου, σημειώνοντας κατά μέσο όρο στις ηλικίες 18-54 ποσοστό 15,7% και στο σύνολο του κοινού 17,1%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό.

Το γυναικείο κοινό ξεχώρισε το J2US χαρίζοντας του υψηλά ποσοστά τηλεθέασης, με τις γυναίκες ηλικίας 25-44 να σημειώνουν μέχρι και 25,3%.

Τηλεθέαση: Νίκος Κοκλώνης και Νίκος Μουτσινάς “χτύπησαν” κόκκινο

To J2US αποχαιρέτησαν χθες η Νάνσυ Παραδεισανού και ο Σώτης Βολάνης.

Παίζει πάρτι εδώ στο «Just»!

Κάθε Σάββατο στις 8:00 ζωντανά στον Alpha!

Νίκος Κοκλώνης! Ποιος ειναι ο ΚΟΥΚΛΟΣ παρουσιαστής, επιχειρηματίαςfotoΝίκος Κοκλώνης! Ποιος ειναι ο ΚΟΥΚΛΟΣ παρουσιαστής, επιχειρηματίας Νίκος Κοκλώνης! Ποιος ειναι ο ΚΟΥΚΛΟΣ παρουσιαστής, επιχειρηματίας Νίκος Κοκλώνης! Ποιος ειναι ο ΚΟΥΚΛΟΣ παρουσιαστής, επιχειρηματίας foto8 foto6 foto9

Νίκος Κοκλώνης

Όνομα γεννήσεως Νικόλαος Κοκλώνης

Ο Νίκος Κοκλώνης (γενν. Αθήνα, 4 Αυγούστου 1983) είναι Έλληνας επιχειρηματίας, παραγωγός και τηλεπαρουσιαστής. Είναι ιδρυτής της εταιρείας τηλεοπτικών παραγωγών Barking Well Media και εκδότης του πανελλαδικής κυκλοφορίας περιοδικού ΟΚ! στην Ελλάδα, καθώς και των ιστοσελίδων Znews και Okmag ενώ παλαιότερα υπήρξε ιδρυτής και ιδιοκτήτης της εταιρείας AirFastTickets που έκανε αίσθηση στην ταξιδιωτική αγορά.

Επιχειρηματικότητα
Ίδρυσε την AirFastTickets με αρχικό κεφάλαιο €60,000 και έδρα τον Πειραιά. Πουλώντας εισιτήρια με ζημία, κατάφερε να συγκεντρώνει καθε μήνα ενα σημαντικό ποσο που δεν ανήκε στην εταιρεία, αλλά ήταν τζίρος που επιστρεφόταν στις αεροπορικές εταιρείες. Η εταιρεία ήταν πάντα και επί τούτου ζημιογόνα.

Η εταιρεία άνοιξε γραφεία σε Λονδίνο και Νέα Υόρκη το 2012. Λόγω των εξαιρετικά χαμηλών τιμών που προσέφερε για αεροπορικά εισιτήρια, δέχτηκε πολλές αγωγές για αθέμιτες πρακτικές ανταγωνισμού. Βραβεύτηκε από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών. Το 2014, η εταιρεία έγινε γνωστή στις ΗΠΑ μέσα από ένα τέχνασμα που σκέφτηκε ο ίδιος ο Νίκος Κοκλώνης, με αφορμή τα προβλήματα που αντιμετώπιζε ο Τζάστιν Μπίμπερ με τις αρχές των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένου ενός αεροπορικού εισιτηρίου χωρίς επιστροφή. Έτσι, η εταιρεία έγινε ακόμη πιο γνωστή και κατόρθωσε να παραμείνει στις 3 μεγαλύτερες των ΗΠΑ.

https://www.youtube.com/watch?v=KmSN-fvjVxQ

Λόγω του αυξημένου όγκου πωλήσεων και του υψηλού κόστους στην ανάπτυξη λογισμικού, ο Κοκλώνης αθέτησε να παραδώσει εγγυητική ύψους 45 εκατομμυρίων ευρώ στην IATA η οποία το 2014, έκλεισε τη θυγατρική της Airfast στο Ηνωμένο Βασίλειο καθώς και το ελληνικό γραφείο. Ο Κοκλώνης ξεκίνησε συζητήσεις με την ΙΑΤΑ και είπε ότι η εταιρεία θα εκκαθαρίσει τις πληρωμές της. Τον Μάιο του 2015, ο Κοκλώνης καταφέρνει και πουλάει το 51% της εταιρείας στην Hainan Airlines για περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια. Τον Σεπτέμβριο του 2015, λόγω διαφωνίας με τους νέους μετόχους τελικά η εταιρεία εισήλθε σε πτώχευση και εκκαθαρίστηκε τον Οκτώβριο. Την χρονιά εκείνη, πριν από την πτώχευση, η εταιρεία είχε έσοδα 150 εκατομμυρίων ευρώ μηνιαίως.

Ο Κοκλώνης εμφανίστηκε στη λίστα τους 40 πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες κάτω από 40 ετών (40 under 40) του διεθνούς επιχειρηματικού περιοδικού Fortune το 2015. Το 2016, ο Κοκλώνης ίδρυσε τη YoTrip, μια εταιρεία που προσφέρει ταξιδιωτικά προϊόντα.

Ο Κοκλώνης ήταν ο χορηγός των Μπρούκλιν Νετς στο NBA για τα έτη 2013, 2014 και 2015. Το 2014, ο Κοκλώνης ήταν αυτός που έριξε την πρώτη μπαλιά του πρωταθλήματος στη Νέα Υόρκη για λογαριασμό των Νιου Γιορκ Γιάνκις.

Ήταν, επίσης, και αντιπρόσωπος της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Dealber, η οποία έδρευε και στεγαζόταν στη Λεωφόρο Συγγρού. Η εταιρεία συνεργαζόταν με τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, δίνοντας έπαθλα στους νικητές του τηλεπαιχνιδιού Κάνε Παζάρι, ωστόσο έγιναν καταγγελίες από παίκτες οι οποίοι δεν παρέλαβαν ποτέ τα δώρα που κέρδισαν. Το Υπουργείο Οικονομικών επέβαλε πρόστιμο 60.000 ευρώ στην εταιρεία, καθώς αυτή παραβίασε τις διατάξεις για την Προστασία Καταναλωτή και ειδικότερα αυτές που διέπουν τις συναλλαγές από απόσταση και τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές σχετικά με τη διάθεση καταναλωτικών προϊόντων στην αγορά. Ο Κοκλώνης αποχώρησε από τη Dealber τον Ιούλιο του 2017.

Τηλεόραση
Ο Κοκλώνης παρουσιάζει στην Ελλάδα, αρχικά στο Open από τον Μάρτιο του 2020 και σήμερα στον Alpha από τον Σεπτέμβριο του 2021, την διαγωνιστική εκπομπή Just the 2 Of Us, δημιουργία του BBC. Στο φινάλε του δεύτερου κύκλου, στις 26 Δεκεμβρίου 2020, η εκπομπή συζητήθηκε για ένα μοναδικό γεγονός στην ιστορία της ελληνικής μουσικής σκηνής, καθώς στην εκπομπή του J2Us συναντήθηκαν για πρώτη φορά οι ερμηνεύτριες Άννα Βίσση και Δέσποινα Βανδή, καταγράφοντας ρεκόρ τηλεθέασης. Η εκπομπή Just The 2 Of Us είναι μια παραγωγή της εταιρείας Βarking Well Media, την οποία ο Νίκος Κοκλώνης ίδρυσε το 2018.

Η τηλεοπτική πορεία του Κοκλώνη ξεκίνησε το 2016 με την ταξιδιωτική εκπομπή Celebrity Travel, που αρχικά μεταδιδόταν στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, σημειώνοντας μεγάλα ποσοστά τηλεθέασης. Την σεζόν 2017-2018, η εκπομπή μεταφέρθηκε στον ΑΝΤ1 και τον Σεπτέμβριο του 2018, στο OPEN. Τον Μάρτιο του 2019, ξεκίνησε να παρουσιάζει την εκπομπή It’s Show Time στο ίδιο κανάλι όπου και τελικά με το τέλος της σεζόν η εκπομπή κόβεται. Το 2020, ξεκινά να παρουσιάζει στο ίδιο κανάλι το τηλεοπτικό σόου του BBC, Just the 2 Of Us, με κριτική επιτροπή την Βίκυ Σταυροπούλου, την Δέσποινα Βανδή, την Μαρία Μπακοδήμου και τον Σταμάτη Φασουλή.

Η εταιρεία του Νίκου Κοκλώνη, Barking Well Media συμμετείχε και στις πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές του OPEN, Ευτυχείτε και Έλα χαμογέλα!, ενώ είχε αναλάβει εξολοκλήρου την παραγωγή και για τις ακόλουθες εκπομπές του ίδιου σταθμού: Just The 2 Of Us, Style Me Up, Μy Greece, Γράμμα για σένα, Γλυκιές αλχημείες. Τη σεζόν 2020-2021 η Barking Well ήταν παραγωγός εταιρεία και για τις εκπομπές Roomies και Celebrity Game Night, του Mega Channel. Την άνοιξη του 2021 ξεκίνησε συνεργασία με τον τηλεοπτικό σταθμό Alpha, αναλαμβάνοντας την παραγωγή της εκπομπής Η Τέλεια Απόδραση. Από τον Σεπτέμβριο του 2021 διευρύνθηκε η συνεργασία με το τελευταίο κανάλι για την παραγωγή και την επιμέλεια στην πρωινή καθημερινή ψυχαγωγική εκπομπή Super Κατερίνα. Στο ίδιο σταθμό πήρε μεταγραφή ο ίδιος ο Νίκος Κοκλώνης ως παρουσιαστής. Μέσα από τη συχνότητα του Alpha προβλήθηκε ο 3ος κύκλος του Just The 2 Of Us, που έκανε θεαματικό φινάλε το βράδυ της Πρωτοχρονιάς του 2022 έχοντας καλεσμένο τον διεθνή έλληνα σταρ, Νίκο Αλιάγα. H Barking Well ανέλαβε την παραγωγή και για το τηλεπαιχνίδι Total Blackout, ένα διεθνές φορμάτ που επέστρεψε το 2022 τηλεοπτικά επίσης από τον Alpha. Η Barking Well ανέλαβε στη συνέχεια την παραγωγή του Chart Show για τον ίδιο σταθμό. Την τηλεοπτική σεζόν 2021-2022 ο Νίκος Κοκλώνης με την Barking Well διεύρυναν τη συνεργασία και με το Mega Channel, αναλαμβάνοντας την παραγωγή για τις ζωντανές ψυχαγωγικές εκπομπές Χαμογέλα και Πάλι και Τι λες Τώρα, πέρα από το Celebrity Game Night.

Ο Κοκλώνης ήταν ο οικοδεσπότης της εορταστικής βραδιάς που διοργάνωσε το Fashion TV, μαζί με τον φίλο του Αγάπιο Πολυβίου από την εταιρία Happy Garden με έδρα την Πάφο (Κύπρος) – για τα 25α «τηλεοπτικά» του γενέθλια, στην Αθήνα στις 20 Σεπτεμβρίου 2022, με θέα τον ιερό βράχο της Ακρόπολης. Κατά τη διάρκεια του gala ανακοινώθηκε το λανσάρισμα της ελληνικής έκδοσης (franchise) του καναλιού.

Επενδύσεις στα μέσα ενημέρωσης
Το 2018, μέσω της Barking Well Media δημιούργησε το ηλεκτρονικό περιοδικό Znews.gr, μια ιστοσελίδα που ασχολείται με ειδήσεις σχετικά με την εγχώρια τηλεοπτική βιομηχανία και άλλα θέματα επικαιρότητας, παρουσιάζοντας, σύμφωνα με το σλόγκαν που έχει, «την καλή πλευρά της ζωής». Από τον Δεκέμβριο του 2020 εκδίδει στην Ελλάδα το περιοδικό ΟΚ!, το οποίο κυκλοφορεί μαζί με την εφημερίδα Τα Νέα Σαββατοκύριακο. Τον Αύγουστο του 2021 έφερε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το σάιτ του ΟΚ!, okmag

Slide Up
x
This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views :