Ο μακρύς δρόμος προς την ειλικρίνεια! H Βίκυ Χατζηβασιλείου παραδέχεται τα…μπότοξ! Τα…άλλα;
Η μισή αλήθεια, θεωτείται αλήθεια τελικά; Έχουμε μάλλον δρόμο να διανύσουμε μέχρι το απόλυτο!
Διαβάστε, με τι “ΤΌΛΜΗ” η Βίκυ Χατζηβασιλείου, απαντά σε ερωτήματα που την πιολορκούν εδώ και χρόνια, χωρίς πραγματικά και μεις να ..βλέπουμε τον λόγο!
«Ναι, πριν από ενάμισι χρόνο, αλλά δεν τρελάθηκα με το αποτέλεσμα! Τι να το κάνεις το μπότοξ, αν δεν μπορείς να εκφράσεις τα συναισθήματά σου μετά; Αν δω αργότερα ότι το πρόσωπό μου έχει κρεμάσει, μπορεί να επιχειρήσω να κάνω κάτι, αλλά σίγουρα θα είναι κάτι αναίμακτο που δεν απαιτεί νάρκωση. Βλέπω στο internet καμιά φορά κάτι καινούριες μεθόδους που ματώνει όλο το πρόσωπο, σαν να ήταν σε πεδίο μάχης, και τρομάζω» δηλώνει χαρακτηριστικά.
Για το αν θα άλλαζε κάτι στον εαυτό της, δηλώνει: «Τα νεύρα μου!. Προς το παρόν, δε νομίζω ότι χρειάζεται να κάνω κάτι. Αν αισθανθώ την ανάγκη, θα το σκεφτώ τότε. Για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω δει ωραία αποτελέσματα σε κυρίες που δοκίμασαν να κάνουν λίφτινγκ, γιατί αλλοιώνονται τα χαρακτηριστικά τους. Δε θέλω να αλλοιωθώ. Μου αρέσω, έτσι όπως είμαι και δεν θα με ενοχλήσει αν σε μερικά χρόνια θα φαίνομαι μεγαλύτερη. Η μητέρα μου είναι μία καλλονή και δεν έχει κάνει ούτε μπότοξ, ούτε τίποτα!»
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
