Ο Μάνος Παπαγιάννης αρνείται τις κατηγορίες και περιγράφει τι ακριβώς συνέβη τη στιγμή του καβγά με τη Σοφία Παυλίδου (replay)

31

Ο Μάνος Παπαγιάννης μετά την καταγγελία που δέχτηκε από τη Σοφία Παυλίδου για λεκτική και σωματική επίθεση τήρησε σιγή ιχθύος και η υπόθεση πήρε το δρόμο της δικαιοσύνης. Η γνωστή ηθοποιός μίλησε για το περιστατικό και το πως της επιτέθηκε στα καμαρίνια, ωστόσο η πλευρά του Μάνου Παπαγιάννη δεν είχε ακουστεί μέχρι πρότινος.

Ο γνωστός ηθοποιός αποφάσισε να μιλήσει για όλους και για όλα σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Φαίη μας. Συγκεκριμένα η αγαπημένη μας συναντήθηκε με τον Μάνο στο καφέ που διατηρεί στο Περιστέρι και άκουσε από το στόμα του μια διαφορετική εκδοχή της ιστορίας. Οι δυο τους δεν δίστασαν να έρθουν σε κόντρα όταν η Φαίη υποστήριξε πως οποιοδήποτε περιστατικό βίας είναι κατακριτέο ενώ ο ίδιος ισχυρίστηκε πως ουδέποτε υπήρξε βιαιοπραγία.

Σύμφωνα με την εκδοχή του Μάνου, ο Σωτήρης Καλυβάτζης τον ενημέρωσε πως επίτηδες η Σοφία δεν έκανε την προβλέπόμενη κίνηση για να του δώσει την πάσα με αποτέλεσμα ο ίδιος να ανέβει να της ζητήσει τον λόγο. Μπήκε βίαια παρόλα αυτά δεν χειροδίκησε.

Αναλυτικά ο διάλογος μεταξύ τους:

Φαίη: “Αυτό που πιστεύω είναι πώς ότι και να σου κάνει ο άλλος είναι ότι δεν αντιδράς με βία. Είναι ανεπίτρεπτο…”

Μάνος: “Συμφωνώ απόλυτα! Εκεί που διαφωνώ μαζί σου είναι ότι ξεκινάμε την κουβέντα με δεδομένο ότι υπήρξε βία. Μου κάνει τρομερή εντύπωση. Γιατί θεωρούμε δεδομένο ότι υπήρξε βία;”
Φαίη: “Σου έκανε μήνυση…”

Μάνος: “Γιατί υιοθετείς ότι αυτό που λέει πως την χτύπησα;”

Φαίη: “Γιατί σαν γυναίκα, όταν ακούω μια γυναίκα να λέει ότι κάποιος την χτύπησε έχει τα χίλια δίκια. Ότι κι αν έχει γίνει, ότι κι αν έχει κάνει…”

Μάνος: “Η κυρία Παυλίδου, την οποία ειλικρινά συμπαθώ, δεν έκανε μια κίνηση που έπρεπε να κάνει. Εγώ νόμιζα ότι έγινε κατά λάθος. Εκεί που άλλαζα, μου λέει ο Σωτήρης Καλυβάτσης “Η Σοφία Παυλίδου αυτή την κίνηση δεν την έκανε επίτηδες”. Ανοίγω την πόρτα και φωνάζω στο πάνω όροφο “Ρε Σοφία γιατί δεν έκανες αυτή την κίνηση;”. Μου είπε “Δεν μου βγήκε και δεν το έκανα”. Υπήρξε μια ένταση και εκατέρωθεν αντεγκλήσεις. Κι εγώ μίλησα άσχημα κι εκείνη μίλησε άσχημα. Ήταν εξαιρετικά εριστική. Εγώ ήμουν κάτω, ξυπόλυτος. Ανέβηκα πάνω να ζητήσω τον λόγο. Άνοιξα έντονα την πόρτα, το παραδέχομαι. Παραβίασα τον χώρο της. Λάθος μου κι αυτό…”

Δείτε ένα απόσπασμα από τη συνέντευξη:

Μοιραστείτε το!

Σχολιάστε το άρθρο Η άποψη του καθενός είναι ελεύθερη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα σχόλια σας, ΔΕΝ υιοθετούνται! Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε, παρουσιάσει έννομο συμφέρον!

31 Σχόλια

  1. ΕΛΕΟΣ στο άρθρο

    ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΧΩ ΣΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΛΛΑ Η ΑΛΛΗ Η ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΜΜΕΤΙΚΗ. ΠΟΣΟ ΦΕΙΚ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ .ΕΛΕΟΣ.

  2. και στο άρθρο

    Επίσης κάτι που πέρασε λίγο στο ντούκου,είπε αυτός σε κάποια φάση ότι ο εκνευρισμός της Σοφίας,ίσως είχε να κάνει με την Αγγελική.Γιατί να χει πρόβλημα αυτή με την Αγγελική,πριν φύγει?..Άρα κάτι παιζόταν με την αντικατάσταση από πριν.Και η κακή σχέση στη σκηνή με ατάκες που δήθεν ξεχνιούνται δε προκύπτει έτσι τυχαία.Μόνος του προδώθηκε ο βλάκας.Γι αυτό τον κάλυψαν και οι δύο παραγωγοί.Όχι απλά δεν τον έδιωξαν αλλά πήραν και τη γυναίκα του.

  3. Λεει , ξέχασε μια κίνηση που ηταν σημαντική .. για την συνεχεια του έργου. … ειναι και αυτο βρε παιδι μου που παίζανε Αριστοφάνη στην Επίδαυρο,,,μια κωμωδία παίζαν να γελάσει ο κοσμος που απο το στερημά του με ολα αυτα που χρωστάει , τους εκανε την τιμη να παει να τους δει… και οχΐ αυτούς… , αλλα μια αξιοπρεπέστατη και ταλαιπορημενη απο υγεία , και με παρελθον πισω της ηθοποιό την Βασια Τριφφυλι,,, ούτε αυτήν δεν σεβαστήκαν γιατι συγνωμη … το μοντελο, την κορη του τραγουδιστή , και ολους τους αλλους τους βάζω στο τελος.. αυτή ειναι ηθοποιος.. στην παράσταση.. η Κυρια τριφύλλι… και ρωτάω τωρα εγώ. ???? Αν ξεχνούσε και η αυτή μια ατακα , μια χειρονομία… μια γελία κατασταση γενικά τι θα έκανε.. αααα καπου άκουσα και οτι το θέατρο προάγει ήθος και πολιτισμό…..

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      Απορώ πως κρατήθηκε η Τριφύλλη και δεν τον στόλισε,που φημίζεται και για την τρέλα της η Βασάρα!!!

  4. ελεν στο άρθρο

    η προθεση του ηταν να υποτιμησει το γεγονος και να βγαλει την παυλιδου υστερικη.γι αυτο βγηκε.συγκρατησα και την ατακα του”εχουμε και μια παρασταση βρε αδερφε?”σαν να λεει δεν εγινε και τιποτα,ας κανουμε τη δουλεια μας.ειναι κλασικη σταση εκφοβιστη,που αποδιδει τις πραξεις του σε πλακα ή ξεσπασμα της στιγμης και απαιτει απο τους αλλους να το αποδεχονται επειδη «ετσι ειναι ο χαρακτηρας του”.το ποσο χεσμενος ηταν δε,εκανε μπαμ.

    • Εδω χρειαζοτανε ενας δημοσιογραφος με πειρα και διεισδυτικη ικανοτητα.Παρωδια η βιαστικη συνεντευξη με τη Σκορδα,που ναι μεν υπεραμυνθηκε της αποψης κατα της βιας των γυναικων αλλα μετα δεν μπορεσε να συγκρατησει τον συνεντευξιαζομενο να πηγαινει τη συζητηση οπου αυτος ηθελε.

      • οντως στο άρθρο

        Συμφωνώ,δεν ήξερε να το χειριστεί η Σκορδά.Της έλεγε αυτός ότι το χαρτί του γιατρού της Παυλίδου μπορεί να είναι ψεύτικο,απέφυγε να απαντήσει στο θέμα Νικολαιδου και αυτή αντί να τον στριμώξει να του πει ότι υπαρχουν στοιχεία,καθότανε σα χάνος.όλο «βρε Μάνο και βρε Μάνο”σαν να μάλωνε ένα παιδάκι.

  5. Ενας λογος παραπανω,που το καναλι συνεργαζεται μαζι του.Θα επρεπε να δωθει μεγαλυτερη βαρυτητα σε αυτη τη συνεντευξη.Να δωθουν αληθοφανεις απαντησεις.Οχι απλες δικαιολογιες και διαψευσεις.Μονο ενας εμπειρος δημοσιογραφος θα μπορουσε να το χειριστει καλα το θεμα.

  6. ετσι στο άρθρο

    πολη σωστη η Ν.και κακως την κατηγορουνε πολλοι οτι εκμεταλλευεται το θεμα για δημοσιοτητα.ας το κανουν κι αλλες αμα μπορουν.και η παυλιδου θα χασει τη δουλεια της για φετος.και δεν εχει ακουστει ποτε για φτηνα κολπακια διαφημισης τοσα χρονια.μια χαρα επαγελματιας ειναι η γυναικα και κραταει χαμηλο προφιλ,δεν ειναι σαν κατι τσολια που ζουν με το ινσταγκραμ.ειναι ωριμη γυναικα με γιους την εφηβεια.ποιος ειναι ο σοβαρος?ο παπαγιαννης που κανει σιριαλ τη ζωη του με προσωπικες φωτο της εγκυου γυναικας του?που καλεσε καναλια στη γεννα?για μενα ειναι αδιανοητο να σου επιτεθει καποιος,ποσο μαλλον στο χωρο που εργαζεσαι,και να μην τον καταγγειλεις αμεσως!

      • Και επιπλεον χανεται και η παρασταση.Τι φταινε οι αλλοι συμμετεχοντες;Αφου ειχε γινει καταγγελια,γιατι εσπευσε να εξαφανιστει ο ηθοποιος για να γλυτωσει το αυτοφορο και την επομενη επαιξε κανονικα με αντικαταστατρια τη συζυγο του;

  7. περιοδικο marie claire στο άρθρο

    Το Σάββατο που μας πέρασε βρέθηκα και εγώ ανάμεσα σ’ όλους εκείνους που στάθηκαν καρτερικά στην ουρά για να παρακολουθήσουν την ταινία The Post. Όταν τα φώτα άναψαν για το καθιερωμένο διάλειμμα, διαπίστωσα πως μία είδους αναταραχή λαμβάνει χώρα αρκετές θέσεις πίσω από εμένα. Χρειάστηκαν δύο, τρία λεπτά μέχρι να διαπιστώσω ότι ως αφορμή του καυγά στάθηκαν κάποιες κατειλημμένες από παλτά θέσεις. Η φρασεολογία, όμως, του νεαρού άνδρα, απέναντι σε μία κυρία, τουλάχιστον τρείς δεκαετίες μεγαλύτερή του, με σόκαρε. Αυτό που μου προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση ήταν το γεγονός ότι κανείς δεν ένιωσε την ανάγκη να παρέμβει. Τουναντίον! Παρακολουθούσαν ατάραχοι τον 40αρη να λούζει με χυδαίες εκφράσεις την διπλανή του, απειλώντας: «δεν με ξέρεις εμένα! Θα τα σπάσω όλα εδώ μέσα, πρόσεχε». Η κυρία είχε στρέψει το τρομοκρατημένο βλέμμα της στην οθόνη και η επιστροφή της για ακόμα μία φορά υπέροχης Μέρλι Στριπ, λειτούργησε ως από μηχανής θεός.

    Ένα μόλις εικοσιτετράωρο μετά από το ατυχές αυτό συμβάν, «πέφτω» στην είδηση ότι ένας άνδρας ηθοποιός έστειλε στο νοσοκομείο γυναίκα συνάδελφό του, μετά από διαπληκτισμό στα καμαρίνια. Απ’ ό,τι φαίνεται, παρ’ ότι το 2018 προμηνύεται έτος των γυναικών, στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, το κίνημα του #MeToo δεν μεταφράζεται στα ελληνικά. Τί και αν ακόμα και στην άγρια βιομηχανία του θεάματος, εκεί που διακυβεύονται εκατοντάδες εκατομμύρια, τα οποία διαχειρίζονται κατά βάση τεράστια ανδρικά εγώ, σημειώνονται σημαντικές προσπάθειες να μπει ένα τέλος στην σεξουαλική παρενόχληση και στην έμφυλη βία. Εδώ, μάλλον ακόμα επικρατεί, η λογική «φάει την σφαλιάρα σου και μην το κάνεις και θέμα». Δεν εξηγείται αλλιώς αυτό που συνέβη στην περίπτωση των δύο ηθοποιών.
    Αν και η υπόθεση έχει ακολουθήσει το δρόμο της δικαιοσύνης και οι γραμμές αυτές δεν έχουν σκοπό να αποτελέσουν κάποιου είδους διαδικτυακό δικαστήριο, δεν γίνεται να αφήσει κανείς ασχολίαστο το ότι ούτε η καταγγελία από μόνη της, ούτε οι μάρτυρες, ούτε η ιατρική γνωμάτευση δεν στάθηκαν αρκετά για να αντιδράσουμε, καταδικάζοντας τουλάχιστον την υποψία ότι μία γυναίκα φέρεται να πέφτει θύμα ξυλοδαρμού στον χώρο εργασίας της.

    Υπάρχουν δύο μάρτυρες που έχουν δει το περιστατικό και επιβεβαιώνουν ότι υπήρξε σωματική επίθεση και ένας που ενώ δεν πρόλαβε την στιγμή της επίθεσης, είδε, όμως, αμέσως μετά την γυναίκα πεσμένη στο πάτωμα. Ακολουθεί η επίσκεψή της σε δημόσιο νοσοκομείο. Εκεί γιατρός πιστοποιεί ότι έχει υποστεί κακώσεις. Αποτέλεσμα; Ο εμπλεκόμενος στο περιστατικό που φέρεται να προκάλεσε την επίθεση συνεχίζει να παραμένει στη θέση του. Το φερόμενο ως θύμα της επίθεσης αντικαταστάθηκε από την σύζυγό του και οι ιθύνοντες του θεάτρου βρίσκονται σε μία σύγχυση που κάθε τόσο και λιγάκι μετατρέπεται και σε ειρωνεία: «μα δεν καταλαβαίνουμε γιατί θυμώνετε που δεν θέλουμε να απολύσουμε κάποιον» ή το άλλο αμίμητο «να γυρίσει πίσω στη δουλειά της να μιλήσουμε, να τα βρουν». Άρα να γυρίσει, να αντικρύσει, να συνομιλήσει και εν τέλει να συνεργαστεί με τον άνθρωπο που ισχυρίζεται ότι της επιτέθηκε; Εδώ μιλάμε για τον απόλυτο παραλογισμό.

    Ενδιαφέρον, έχει, άλλωστε η παντελής εξίσωση των φερόμενων θύματος και θύτη, με δύο τουλάχιστον παράγοντες του θεάτρου, να κρατούν ίσες αποστάσεις. Αξιοσημείωτο και του κλίματος που κατακλύζει την ελληνική κοινωνία αποτελεί και το γεγονός ότι αρκετά άτομα γύρω μας επιμένουν με διαδικτυακά σχόλια να προσεγγίζουν το περιστατικό ως έναν καυγά παρασκηνίων, μία συναδελφική διένεξη, μία κοντρίτσα βρε αδελφέ. Τί και αν υπάρχει και άλλη ηθοποιός που καταγγέλλει τον συγκεκριμένο κύριο για επιθετική συμπεριφορά στο παρελθόν. Όχι!«Δεν είμαστε αστυνομία, δεν είμαστε δικαστές» απαντούν οι απανταχού αμέτοχοι, αδέκαστοι παρατηρητές.

    Όχι. Απ’ ότι φαίνεται, όμως, είμαστε ωχαδελφιστές που παρακολουθούν με ιδιαίτερη ψυχραιμία την κυρία δίπλα μας στο θέατρο να κακοποιείται από τον σύζυγό της (βλέπε καλοκαιρινή συναυλία του Διονύση Σαββόπουλου). Σηκώνουμε το κινητό να καταγράψουμε το περιστατικό, αλλά δεν παρεμβαίνουμε και έτσι ο “κύριος” συνεχίζει αφού ξέδωσε με πέντε γυριστές να παρακολουθεί ανενόχλητος την παράσταση, χωρίς να βρεθεί ένας άνθρωπος να καλέσει την αστυνομία.

  8. Τιτι στο άρθρο

    Παίζει σε σειρά του αντ1, παρθένα ζωή, γι αυτό και η συνέντευξη. Θέλουν να μας πείσουν ότι είναι αθώος, για να μη χάσουν τηλεθέαση.

    • Το σκεφτηκα και αυτό , δεν νομιζω οτι ειναι δύσκολο σε αυτούς στα καναλια να πετάξουν τον οποιοδήποτε ηθοποιό , εδω πετάνε εκπομπές που τρώνε οικογένειες απο πισω.. δείτε τους τίτλους στο τελος να δείτε ποσοι εργάζονται…δεν με χαροποιεί αν συμβεί… αλλά τωρα θα σας π κατι που θυμήθηκα απο την Ατζελα Δημητρίου .. που πετάει πολλες ……. μ.. αλλά επειδή ειμαι 44 θυμήθηκα κατι που ειχε πει και εχει δίκιο .. το θεμα δεν ειναι αν θα καβαλήσεις το καλάμι , αλλα ο τρόπος.. αν το καβαλήσεις σωστα ταξιδεύεις.. αν το καβαλήσεις λαθος θα σε καρφώσει… τοτε ειχα γέλασε πολυ γιατι το ειχε δείξει και με τα δάχτυλα της … αλλα ειχε δίκιο.. αν και η ιδια λαθος το ειχε …

  9. Και κατι τελευταιο , επειδή εχουν το βήμα και την αναγνωρισιμότητα μιλάνε , στον ιδιωτικό τομέα , στα σουπερ μαρκετ , στις επιχειρήσεις ποσες γυναικες εχουν ακούσει να τους βρίζουν τα θεια… και δεν μιλάνε,και δουλεύουν για 500 ευρω και κουβαλάνε σαν χαμάληδες .. και εκει γυναικες ειμαστε αλλα δεν εχουμε το βήμα να μιλήσουμε .. γιατι μετα μολις γινει καταγγελία στην επιθεώρηση εργασιας .. άμα ξαναβρείς δουλεια τρύπα μου την μυτη… αν ειναι ετσι οπως τα λεει καλα εκανε και τον ξεμπρόστιασε … μακαρι να μπορούσαμε και εμεις να λέγαμε αλλα μετα θα ειμαστε άνεργες …. άκουσα κια το τραγικό ειμαι εγω το θύμα.. βρεεεε οτι και νασου ειπε εχεις οικογενεια ζεις απο αυτήν την δουλεια… ανδρας δεν αντιδρά ετσι … και το ξαναλέω τον συμπαθούσα πολυ και λυπάμαι…

    • ΓΙΑΤΙ στο άρθρο

      για τους άντρες δηλαδη δεν ισχύουν τα ίδια στον ιδιωτικό τομέα που δουλεύουν χαμάληδες για ακόμα λιγότερα;

      • Δεν προσδιόρισα φύλλο… ναι εννοείται.. και εκει και αν δεν ανέχονται τα βρισίδια.. ειπα σε κανεναν και για κανεναν λόγο..

  10. Ανώνυμος στο άρθρο

    Η Κάτια Νικολαΐδου αποφάσισε να τοποθετηθεί μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram. «Ήθελα να πιστεύω πως ήταν ένα τυχαίο περιστατικό τότε. Η συνείδησή μου δεν μου επιτρέπει να σωπάσω. Θα μιλήσω εκεί που πρέπει όταν μου ζητηθεί» έγραψε, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά όσα ακούγονταν, αλλά και τον έκρυθμο του χαρακτήρα του ηθοποιού.

  11. Μια ερωτηση που ειναι τα σημάδια , οι γρατσουνιές στο πρόσωπο του .. και μην πείτε οτι πέρασαν μερες και έφυγαν … αν ηθελε να αποδείξει απο την αρχη οτι και η ιδια εκανε χειρονομίες θα ειχε βγαλει φωτογραφιες ,,, μην τρελαθούμε .. άσχετα στο οτι δεν παω την Σκορδά και αν εποφελιθηκε απο το θεμα, οι ερωτήσεις που εκανε και το βλέμμα της , έδειχναν και την αρνητική της σταση στην κατασταση και οτι δεν τον πιστευει… δεν ειναι το θεμα οτι κανένας ανδρας δεν πρεπει να χτυπάει η να χειρονομεί… ειναι οτι κανεναςςςςς δεν εχει το δικαίωμα να κανει σε κανεναν ποσο μαλλον αν ειναι πιο αδύναμος τέτοιες συμπεριφορές .. αν ηταν κύριος οπως ειπε ακομα και αν η ιδια τον έφερε σε ακραία κατασταση , επρεπε να μην συμπεριφερθεί ετσι . Κερδισμένος θα ηταν..προσωπικά οποια μορφή βίας σε όποιον την κανει την συχαινομαι. ΕΧει καταλαβει οτι καταστράφηκε επαγγελματικά??? Για ποια παράσταση μιλάνε θα παει καποιος αυτήν δει???. Ο κοσμος παει η να γελάσει να ξεφύγει απο τ α προβλήματα η να δει καποιον που θαυμάζει… ακομα και αν η αληθεια ειναι αυτη που ειπε , και η αλλη ειναι υπερβολική, εκανε μέγα λαθος. Προσωπικά τον συμπαθούσα πολυ! Και την ηθοποιό οχι , αλλα με απογοήτευσε δυστυχώς απογοητεύτηκα. Γελειος λογος.. !!!!!δεν κανουν τον σταυρο τους που εχουν δουλεια.. κρίμα για ολους

  12. Εγω δεν καταλαβα ενα πραγμα.Αφου ο Αντενα ειχε την ευκαιρια να παρει την πρωτη συνεντευξη απο τον Παπαγιαννη,γιατι δεν εστειλε ενα κανονικο δημοσιογραφο;

  13. να τον χαιρεται η γυναικα του, που πιθανοτατα θα τις τρωει και αυτη.Αν ειχε μιλησει τοτε η Κατια Νικολαιδου, αλλα ποτε δεν ειναι αργα.Τωρα πια ξερουν ολοι οτι δεν ειναι μεμονωμενο περιστατικο

    • Μια γυναικα που πέρασε και καρκινο… και την παρατήσε ο ανδρας της τοτε για την Κουλιανού , να τα λέμε και αυτα.. και ηταν μονη της … και κράτησε τέτοια σταση… αν πραγματι εκανε και εκει τοτε και αν Λυπαμαι …και οταν τον ρώτησε η Σκορδα και για αυτο το γεγονος απαντησε εγω την σέβομαι ειχαμε συνεργαστεί… τι παει να σέβομαι … πως σέβεται …??? Δεν απαντησε ειπε τετοιο πραγμα ??? Δεν απόρησε… δεν ξερω… εςτω. Και αν ειναι υπερβολική η ηθοποιος … αυτος με την σταση του δεν με πείθει ….

  14. ΛΙΖΑ στο άρθρο

    Κανονικά πρέπει να τον διώξουνε απο το θεατρο, τετοια ατομα πρεπει να απομονωνονται για να μάθουν να φέρονται. Που είναι το ήθος των ηθοποιών όπως λεει και η λέξη; και εσεις που συμφωνείτε τα ίδια θα λέγατε αν το έκανε στην μάνα σας ή την αδερφή σας;

  15. Ανώνυμος στο άρθρο

    η Σοφία Παυλίδου πήγε αμέσως στο νοσοκομείο όπου και της δόθηκαν οι πρώτες βοήθειες ενώ έχει και την γνωμάτευση του γιατρού για τις κακώσεις που έχει υποστεί. Η ηθοποιός μόλις συνήλθε από το σοκ, κατέθεσε μήνυση στον Μάνο Παπαγιάννη, για εξίβρυση και για ξυλοδαρμό και σωματικές βλάβες, αλλά ο ηθοποιός δεν συνελήφθη αφού πλέον είχε περάσει το αυτόφωρο. O γιατρός που εξέτασε τη Σοφία στα επείγοντα του Ασκληπιείου Βούλας γνωμάτευσε ότι η ηθοποιός έχει κάκωση – θλάση γαστροκνημιαίου μυ αλλά και κάκωση στην οσφυική μοίρα.

  16. Ανώνυμος στο άρθρο

    ΑΛΗΤΗΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.ΝΑΙ,ΑΥΤΗ ΤΟΝ ΕΔΕΙΡΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΤΙΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΙΑΤΡΙΚΗ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ!Α ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ ΚΑΘΙΚΙ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΕ

    • να τον χαιρεται η γυναικα του, που πιθανοτατα θα τις τρωει και αυτη.Αν ειχε μιλησει τοτε η Κατια Νικολαιδου, αλλα ποτε δεν ειναι αργα.Τωρα πια ξερουν ολοι οτι δεν ειναι μεμονωμενο περιστατικο