Ο Πέτρος Κωστόπουλος έκανε πρεμιέρα… αλλιώς: «Πρέπει να μάθω να λέω…»
«Πρέπει να μάθω να λέω καλό μεσημέρι, για να μην παρεξηγηθώ και πάλι ότι λέω κάτι κουλό. Τα έχω κάνει όλα, αποφασίσαμε λοιπόν να κάνουμε κάτι εντελώς λάθος. Ήρθα στο κανάλι και τους είπα να κάνουμε ένα «Βράδυ». Μου λένε αυτοί, δεν κάνεις και πρωί, δεν κάνεις και μεσημέρι; Λέω εγώ, μεσημέρι θες, μεσημέρι πάμε. Έτσι είμαι ο Πέτρος που πάω παντού, άμα θέλετε έρχομαι και σπίτι να καθαρίσω τζάμια. Ό,τι να ‘ναι, δουλειά να είναι», είπε ο Πέτρος Κωστόπουλος.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
