Hollywood

O trainer της Jenifer Lopez αποκαλύπτει τέσσερις ασκήσεις κοιλιακών

Ναι, έχει το σώμα που, κατά πάσα πιθανότητα, θες να αποκτήσεις. Και, ναι, μπορείς. Άλλωστε, ποια δε θα ήθελε στα 50 της να είναι έτσι;
Αρχικά, αν δεν αντέχεις τις πολύπλοκες ασκήσεις που γυμνάζουν ταυτόχρονα υπερβολικά πολλές μυϊκές ομάδες, τότε έχεις, ήδη, ένα κοινό με τη Jenny From The Block. Έτσι, ισχυρίζεται, τουλάχιστον, ο προσωπικός της γυμναστής, Kirsch, ο οποίος, σε πρόσφατο YouTube Video του, μας αποκάλυψε το μυστικό της JLO για επίπεδη κοιλιά.

powered by Rubicon Project
Έτοιμη να κρατήσεις σημειώσεις;

#1 Επί μονόζυγου… κρεμάμενη

Αυτό, που έχεις, να κάνεις είναι να βρεις το πλησιέστερο μονόζυγο, να κρεμαστείς και να αρχίσεις να σπρώχνεις τα πόδια σου προς τα πάνω, προσπαθώντας να φέρεις τα γόνατα σου όσο πιο κοντά μπορείς στο στήθος σου ή ακόμα και στο πρόσωπο σου.

#2 Πάρε τη στάση του… Spiderman

Ουσιαστικά, μία μεγάλη μπάλα με βάρος, τοποθέτησε την στο πάτωμα και προσπάθησε να στερεωθείς πάνω της σε στάση σανίδας. Αφού, κάνεις αυτό το βήμα άρχισε να σηκώνεις το πόδι σου προς τα εμπρός, αντιγράφοντας τη γνωστή στάση του Spiderman.

#3 Με τη μπάλα συντροφιά

Ξάπλωσε πάνω σε ένα στρώμα (γυμναστικής), βάλε τη μπάλα με βάρος ανάμεσα στα πόδια και ξεκίνα να ανεβοκατεβάζεις τα πόδια σου, μέχρι να φθάσεις τις 12 επαναλήψεις. Ιδανική προπόνηση θα αποτελούσαν 3 sets των 12 επαναλήψεων. Αφού ξεμπερδέψεις με τον ορθό, άρχισε να σηκώνεις τα πόδια σου, πρώτα προς τα δεξιά και έπειτα προς τα αριστερά. Επανάλαβε 12 φορές επί 2 sets.

#4 Διώξε όλη την ένταση με μία… μπάλα

Πιάσε τη μπάλα σφιχτά, φέρε τα χέρια σου πάνω από το κεφάλι και πέταξε την με όλη σου τη δύναμη στο πάτωμα. Πριν την τελευταία αναπήδηση, πιάσε την και επανάλαβε για 10 φορές.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button