Hit enter after type your search item
freegossip.gr

Breaking news,news,lifestyle,

Ορσαλία Παρθένη βιογραφικό σήμερα! Η προσωπική ζωή, η ηλικία, το ύψος, η καταγωγή, οι σπουδές, και τα κιλά Γνωρίζατε ότι ο Οίκος Parthenis δραστηριοποιείται στην Ελληνική αγορά από το 1970 και ντύνει διάσημες Ελληνίδες όπως τη Νατάσσα Θεοδωρίδου, την Ήβη Αδάμου, τη DEMY και πολλές άλλες. Η Ορσαλία Παρθένη ανέλαβε την οικογενειακή επιχείρηση “Parthenis το 1996. Επιμελείται το σχεδιασμό ρούχων εμπνευσμένη από την τέχνη, τον κινηματογράφο, τη μουσική, αλλά και καθημερινές εικόνες.

Ωστόσο, κάθε νέα σχεδιαστική δημιουργία εντάσσεται και εναρμονίζεται με το στυλ και τη φιλοσοφία “Parthenis”, δηλαδή να είναι διαχρονικό, αφαιρετικό, με unisex αντίληψη easy-living και καθαρά λιτή Ελληνική αισθητική. Επιμένει στην απλότητα και στη χρήση φυσικών ινών, όπως το βαμβάκι, το λινό και το μετάξι.

Πήρα το όνομα Ορσαλία από τη γιαγιά μου.Κάποιος μου είπε πως το Ορσαλία είναι το θηλυκό του Όρσιππου, του ολυμπιονίκη των Μεγάρων, αλλά δεν ξέρω αν είναι αλήθεια.

Ορσαλία Παρθένη βιογραφικό σήμερα! Η προσωπική ζωή, η ηλικία, το ύψος, η καταγωγή, οι σπουδές, και τα κιλά
Ορσαλία Παρθένη βιογραφικό σήμερα! Η προσωπική ζωή, η ηλικία, το ύψος, η καταγωγή, οι σπουδές, και τα κιλά

Μεγάλωσα μέσα στην επιχείρησή μας: Ήταν μια καθαρά οικογενειακή επιχείρηση· οι γονείς μου έφτιαξαν την εταιρεία και δούλευαν πολύ και στο σπίτι. Εξάλλου είναι και μια δουλειά που είναι σαν τρόπος ζωής.

Έβαλα τιμές σε ρούχο για πρώτη φορά στα 6 μου.«Για πες μου πόσο να το πουλήσω αυτό;»

Ήμουνα ένα υπάκουο κορίτσι, περιέργως. Η δεκαετία του ‘80 ήταν μια δεκαετία που έφερε μεγάλη δόξα και δημοσιότητα στην επιχείρηση των γονιών μου αλλά και στους ίδιους. Το μόνο κακό ήταν ότι όλο αυτό συνέπεσε με την εφηβεία μου: Δεν μου άρεσε καθόλου η προσοχή που προκαλούσε όλο αυτό το πράγμα.

Ορσαλία Παρθένη βιογραφικό σήμερα! Η προσωπική ζωή, η ηλικία, το ύψος, η καταγωγή, οι σπουδές, και τα κιλά
Ορσαλία Παρθένη βιογραφικό σήμερα! Η προσωπική ζωή, η ηλικία, το ύψος, η καταγωγή, οι σπουδές, και τα κιλά

Στα 17 μου έφυγα για την Αμερική. Πήγα στο Ρόουντ Άιλαντ στο Πανεπιστήμιο Μπράουν να σπουδάσω ιστορικός τέχνης. Νόμιζα ότι θα έκανα εμπόριο έργων τέχνης. Όταν είσαι μικρός, ψάχνεις να βρεις ποιος είσαι και να κάνεις κάτι δικό σου.

Πρωτοπήγα στην Αμερική στο τέλος της δεκαετίας του ‘80: Πρόλαβα την Αμερική πριν τα ‘90s: Το Meatpacking District ήταν meatpacking district, δεν είχε εξωραϊστεί. Και στο πανεπιστήμιο υπήρχε μια απόλυτη ελευθερία. Μετά έφυγα για το Λονδίνο. Σπούδασα History of Dress στο Courtauld Institute.

Ορσαλία Παρθένη βιογραφικό σήμερα! Η προσωπική ζωή, η ηλικία, το ύψος, η καταγωγή, οι σπουδές, και τα κιλά
Ορσαλία Παρθένη βιογραφικό σήμερα! Η προσωπική ζωή, η ηλικία, το ύψος, η καταγωγή, οι σπουδές, και τα κιλά

Δούλεψα ένα χρόνο στυλίστρια σ’ ένα περιοδικό για νύφες, το «Brides» της Conde Nast.Είχε πλάκα γιατί έκαναν γάμους με θέμα: Μου ζητάγανε παραδείγματος χάρη έναν ελισαβετιανό γάμο. Έβρισκα το τέλειο κτίριο και κάναμε εκεί τη φωτογράφιση. Ήταν ωραία εμπειρία το να δουλεύεις σ’ έναν διεθνή εκδοτικό οργανισμό.

Ανέλαβα την οικογενειακή επιχείρηση στα 24, έκανα κάποιες ανακατατάξεις έστω και με το ζόρι. Είπα «αν θέλετε να κάνω αυτό το πράγμα, θα το κάνω όπως θέλω εγώ». Ήταν δύσκολο γιατί έπρεπε να αποδείξω πολλά, αλλά νομίζω ότι τα κατάφερα.

Τελικά όσο και να αντιδράς και να λες πως δεν θα κάνεις κάτι (χωρίς να θέλω να πω πως δεν ήθελα να κάνω αυτό που έκανα), στο τέλος εκεί καταλήγεις. Αισθάνομαι πως εκπαιδευόμουν για να κάνω αυτό το πράγμα όλη μου τη ζωή.

Ορσαλία Παρθένη βιογραφικό σήμερα! Η προσωπική ζωή, η ηλικία, το ύψος, η καταγωγή, οι σπουδές, και τα κιλά
Ορσαλία Παρθένη βιογραφικό σήμερα! Η προσωπική ζωή, η ηλικία, το ύψος, η καταγωγή, οι σπουδές, και τα κιλά

Στην αρχή, όταν δυσκόλευαν τα πράγματα μου άρεσε να φαντασιώνομαι πως κάποια στιγμή θα έκανα κάτι άλλο, πως όλο αυτό είναι προσωρινό. Τώρα πια δεν θα άφηνα με τίποτα τη δουλειά μου.

Αυτό που προσπαθώ να τηρώ στη δουλειά μου είναι να είναι αναγνωρίσιμο το ρούχο από μακριά, να ξέρεις ότι αυτό το ρούχο είναι Parthenis. Δεν νομίζω πως μπορεί να το ξέρει κανένας άλλος καλύτερα από μένα αυτό. Eξάλλου, το να βγάλουμε ωραία σχέδια -ένα ωραίο μπλουζάκι ή ένα ωραίο φουστάνι- δεν είναι το ζητούμενο. Η συνολική εικόνα είναι αυτό που μετράει.

Σίγουρα χρησιμοποιώ την τέχνη ως έμπνευση: τον κινηματογράφο ή τη μουσική, που μπήκε στη ζωή μου τώρα, λόγω του άντρα μου. Μπορεί να διαβάσω πιο πολύ μουσικά περιοδικά παρά μόδας, τώρα πια. Με εμπνέει πολύ το παρελθόν, χωρίς να θέλω να ‘μαι ρετρό: Η τελευταία μου κολεξιόν, ας πούμε, εμπνεύστηκε από τον Έρικ Στάντον. Ενώ συνήθως τα ‘50s δεν μου άρεσαν -αυτά τα κορίτσια που φοράνε καρό ποδιές και βγάζουν το ψητό από το φούρνο-, είδα τη σκοτεινή, φετιχιστική τους πλευρά και με ενθουσίασε.

Αν εμπνέομαι από τα ταξίδια; Τα τελευταία χρόνια δεν πηγαίνω πολύ γιατί έχω αρχίσει να φοβάμαι τα αεροπλάνα. Ίσως να μην έχω ακόμα υπερνικήσει το φόβο του θανάτου. Σκέφτομαι πως έχω πάρα πολλά πράγματα που έχω ακόμα να κάνω. Φοβάμαι μήπως δεν προλάβω.

Όταν δουλεύω για την πασαρέλα, φτιάχνω ρούχα για σόου. Μου ‘χει τύχει να έρθει πελάτης και να μου πει «θέλω αυτό». Αυτό όμως εγώ το έχω φτιάξει για μια γυναίκα με ύψος 1,80 και 50 κιλά. Δεν είμαστε όλοι έτσι. Mετά την πασαρέλα αναπροσαρμόζουμε τα ρούχα. Οι τιμές μας ξεκινάνε από τα 30 ευρώ – το πιο ακριβό πράγμα που έχω πουλήσει ποτέ ήταν ένα φόρεμα των 1.500 ευρώ. Ένα μακρύ βραδινό φορέμα κινείται γύρω στα 500 με 700 ευρώ.

Είμαι τυχερή που είμαι η δεύτερη γενιά. Δεν είναι εύκολο να δημιουργήσεις ένα αναγνωρίσιμο brand στην εποχή μας. Αυτό που θεωρώ δική μου επιτυχία είναι ότι υπήρχαν νέοι άνθρωποι που δεν ξέρανε ποιοι είμαστε και τώρα ξέρουν.

Νομίζω πως η μεγαλύτερή μου επιτυχία ήταν ότι τελικά κατάφερα να με παραδεχτεί ο πατέρας μου. Ίσως αυτό να ισχύει για όλα τα παιδιά κι ακόμα περισσότερο τα παιδιά που κληρονομούν μια οικογενειακή επιχείρηση.

Ζω στην Ακρόπολη . Μου αρέσει που είναι ακόμα γειτονιά. Ψωνίζω από το μανάβη μου, τον κρεοπώλη μου, τον ψαρά μου… Μου αρέσει και γεωγραφικά. Είναι κοντά στα νότια, στο κέντρο της Αθήνας, μπορείς να φύγεις πιο εύκολα.

Κάνω βόλτες. Μπορώ να σκαρφαλώσω στου Φιλοπάπου και να βγω από την άλλη στα Πετράλωνα.Περπατάω συχνά τη Διονυσίου Αρεοπαγίτου, το Κουκάκι, κοντά στο μετρό, εκεί στην Αλέξανδρου Δράκου, περπατάω συχνά μέχρι το Κολωνάκι.

Βγαίνω πολύ λιγότερο από το Σεπτέμβρη που παντρεύτηκα. Ίσως γιατί αυτή την περίοδο της ζωής μου θέλω να περνάω όσο περισσότερο χρόνο γίνεται με τον άντρα μου. Για μένα αυτό είναι η ευτυχία.

Ο φωτογραφικός φακός την εντόπισε στην Μύκονο μαζί με τον σύζυγό της. Ήταν ευδιάθετη, χαμογελαστή και ξέγνοιαστη. Έδειχνε να περνάει καλά και να απολαμβάνει τις διακοπές της στο πλευρό του συζύγου της, Παντελή Γκουδή.

Η Ορσαλία Παρθένη είχε μιλήσει και είχε αναφερθεί μεταξύ άλλων και στην απόφασή της να ασχοληθεί με το σχέδιο μόδας και να αναλάβει τον οίκο του πατέρα της.

«Νομίζω πως χωρίς να το καταλάβω προετοιμαζόμουν από πολύ μικρή για αυτή τη δουλειά. Η Ιστορία της Τέχνης ήταν και αυτή μέρος της προετοιμασίας μου. Άλλωστε το μεταπτυχιακό μου ήταν στην Ιστορία του Ενδύματος.»

-Σας γεμίζει με ένα εξτρά άγχος το ότι έχετε να συνεχίσετε και να εξελίσσεται έναν ιστορικό οίκο μόδας; Σας στερεί ίσως την δυνατότητα να εκφραστείτε με απόλυτη ελευθερία μέσα από τα σχέδιά σας;

«Τώρα πια όχι μια και είναι κάτι που κάνω εδώ και 20 χρόνια ήδη. Η ιστορία ενός οίκου λειτουργεί θετικά ως προς την σχεδιαστική κατεύθυνση γιατί η ταυτότητα είναι δεδομένη. Όλοι οι καθιερωμένοι οίκοι παγκοσμίως δεν θυσιάζουν την ταυτότητά τους στο βωμό του πειραματισμού. Ακόμα και όταν αναλαμβάνουν νέοι σχεδιαστές η ανανέωση του οίκου έχει πάντα να κάνει και με την ταυτότητά του.»

-Οι αρχαιοελληνικές γραμμές και οι πτυχώσεις είναι το σήμα κατατεθέν σας. Εμπνέεστε από την ιστορία της Αρχαίας Ελλάδας;

«Πρώτα απ΄ όλα με εμπνέει το υλικό που στο 90% των ρούχων Parthenis είναι jersey και οι πτυχώσεις το αναδεικνύουν. Οι αρχαιοελληνικές οπτικές αναφορές δεν είναι η πρωταρχική μου έμπνευση γιατί θεωρώ πως είναι περιοριστική. Αρχαιοελληνικές έννοιες όπως δωρικότητα, ο λακωνισμός, το αθλητικό σώμα σίγουρα με εμπνέουν αλλά δεν με οδηγούν απλά να κάνω ρούχα με πτυχώσεις και έναν ώμο αλλά να επιμένω σε ένα στυλ ρούχων που πρεσβεύει την ποιότητα, τη διαχρονικότητα και δεν βασίζεται στο εντυπωσιασμό.»

Η Ορσαλία Παρθένη μετά τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει πρόσφατα σχετικά με ενδεχόμενη συμμετοχή της στον ερχόμενο κύκλο του GNTM ως μέλος της κριτικής επιτροπής, μίλησε στο Mega Καλημέρα και άνοιξε τα χαρτιά της.

Αρχικά, μίλησε σχετικά με το στυλ και την αισθητική και πως έχει επιδράσει σε αυτά τα στοιχεία η προβολή τους από την τηλεόραση.

“Η μόδα μέσα από την τηλεόραση έχει κατά κάποιο τρόπο εκδημοκρατιστεί, έχει γίνει κάτι με το οποίο ασχολούνται όλοι -είναι γεγονός- και αυτό άμεσα ή έμμεσα αποτελεί μία μορφή εκπαίδευσης. Βέβαια αυτό που βλέπουμε στην τηλεόραση δεν είναι ούτε η μόδα των περιοδικών ούτε η μόδα της καθημερινότητας, αυτά είναι τρία διαφορετικά πράγματα. Νομίζω ότι ο καθένας πρέπει να μπορεί να παίρνει από τον καθένα αυτό που του ταιριάζει και του αρέσει“.

Σχετικά με την ενδεχόμενη συμμετοχή της στην κριτική επιτροπή της επόμενης σεζόν του GNTM, η καταξιωμένη σχεδιάστρια μόδας αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο ζήτημα και προχώρησε σε αποκαλύψεις:

“Έχουν υπάρξει κάποιες συζητήσεις ακόμα δεν γνωρίζω τι θα συμβεί έχουν υπάρξει συζητήσεις και με την παραγωγή και με τη Βίκυ Καγιά. Εμένα θα με ενδιέφερε να το κάνω για να δοκιμάσω τον εαυτό μου το βρίσκω πρόκληση“.

 

””Για να υπάρχει το μέλλον στην ελληνική μόδα πρέπει να υπάρχει και σωστή εκπαίδευση. Να μπουν βάσεις ώστε να δημιουργηθεί βαρύτητα στην ελληνική ιστορία μόδας, όσο μικρή και να είναι, γιατί, ας μη γελιόμαστε, δεν είμαστε δυνατοί στο παγκόσμιο στερέωμα. Για παράδειγμα το ότι ο Ζούλιας στα δεκάξι του δούλευε με τον μπαμπά μου, όπως και ο Γρηγόρης από τους Deux Hommes, όλα αυτά είναι μια ιστορία και πρέπει να την αφηγηθούμε στη νέα γενιά. Αν υπάρχει σύμπραξη και σταματήσουν οι εγωισμοί και εμείς όλοι συνυπάρχουμε προωθώντας το κοινό καλό μπορούμε να κάνουμε θαυμαστά πράγματα”.
Η Ορσαλία Παρθένη, πρόεδρος της νεοσύστατης Ενωσης Ελλήνων Σχεδιαστών, μας μιλάει για το μέλλον της ελληνικής μόδας και μοιράζεται μαζί μας μερικές τρυφερές και σπάνιες οικογενειακές αναμνήσεις. Από τη @christinamariakravvari , Φωτογράφος: @blackbirdtales
Στο τεύχος Μαΐου του Marie Claire Greece αυτή την Κυριακή 17/4 με το Θέμα. ”

Χρυσάνθη Ντάφλα βιογραφικό σήμερα! Η προσωπική ζωή, η ηλικία, το ύψος, η καταγωγή, οι σπουδές, και τα κιλά

GNTM: Ποια ονόματα φλερτάρουν με τις θέσεις της κριτικής επιτροπής;

“Σφάξιμο” με βαμβάκι! Η Ζενεβιέμ Μαζαρί κατά Ηλιάνας Παπαγεωργίου!

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :