Hit enter after type your search item

Πάχυνες;Μ' αυτή τη διατροφή θα αποκτήσεις και πάλι τη forma σoυ

/
/
img

Είναι αλήθεια ότι διακοπές για όλους σημαίνει ξεκούραση, ηρεμία, χαλάρωση και για τους περισσότερους και διατροφικές ατασθαλίες. Οι διακοπές τελειώνουν και η επιστροφή στην καθημερινότητά, μας βρίσκει με 2-3 κιλά παραπάνω.
H διαιτολόγος-διατροφολόγος Βιβή Μπελέκου δίνει στις αναγνώστριες του star κάποια tips για να επιστρέψουν στα κιλά τους.

‘Οπως τονίζει χαρακτηριστικά, για να επανέλθουμε στα κανονικά μας κιλά χρειαζόμαστε:

– Ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο χαμηλών θερμίδων
– Να αποφεύγουμε τα έτοιμα φαγητά και να προτιμάμε σπιτικό φαγητό
– Να έχουμε μέσα στη μέρα μας 3 γεύματα (πρωινό-μεσημεριανό-βραδινό) και 2 σνακ (δεκατιανό – απογευματινό) – Να πίνουμε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα προσλαμβανόμενα υγρά (τσάι, καφές κ.λ.π.)
– Να απέχει το ένα γεύμα από το άλλο 3 ώρες και 6 ώρες τα κυρίως γεύματα
(μεσημεριανό-βραδινό),
– Να τρώμε αργά ώστε να προλαβαίνουν τα μηνύματα κορεσμού να παραχθούν και να φτάσουν στον εγκέφαλο
– Να μειώσουμε τη ζάχαρη (γιατί είναι κενές θερμίδες) να περιορίσουμε το αλάτι καθώς και το αλκοόλ (έως 2 ποτά μέσα στην εβδομάδα),
– Οπωσδήποτε φυσική δραστηριότητα (περπάτημα, γυμναστική ή οποιαδήποτε αθλητική δραστηριότητα σας αρέσει) τουλάχιστον 3 ώρες την εβδομάδα.

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :