Freebody

Πάχυνες;Μ’ αυτή τη διατροφή θα αποκτήσεις και πάλι τη forma σoυ

Είναι αλήθεια ότι διακοπές για όλους σημαίνει ξεκούραση, ηρεμία, χαλάρωση και για τους περισσότερους και διατροφικές ατασθαλίες. Οι διακοπές τελειώνουν και η επιστροφή στην καθημερινότητά, μας βρίσκει με 2-3 κιλά παραπάνω.

H διαιτολόγος-διατροφολόγος Βιβή Μπελέκου δίνει στις αναγνώστριες του star κάποια tips για να επιστρέψουν στα κιλά τους.

‘Οπως τονίζει χαρακτηριστικά, για να επανέλθουμε στα κανονικά μας κιλά χρειαζόμαστε:

– Ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο χαμηλών θερμίδων
– Να αποφεύγουμε τα έτοιμα φαγητά και να προτιμάμε σπιτικό φαγητό
– Να έχουμε μέσα στη μέρα μας 3 γεύματα (πρωινό-μεσημεριανό-βραδινό) και 2 σνακ (δεκατιανό – απογευματινό) – Να πίνουμε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα προσλαμβανόμενα υγρά (τσάι, καφές κ.λ.π.)
– Να απέχει το ένα γεύμα από το άλλο 3 ώρες και 6 ώρες τα κυρίως γεύματα
(μεσημεριανό-βραδινό),
– Να τρώμε αργά ώστε να προλαβαίνουν τα μηνύματα κορεσμού να παραχθούν και να φτάσουν στον εγκέφαλο
– Να μειώσουμε τη ζάχαρη (γιατί είναι κενές θερμίδες) να περιορίσουμε το αλάτι καθώς και το αλκοόλ (έως 2 ποτά μέσα στην εβδομάδα),
– Οπωσδήποτε φυσική δραστηριότητα (περπάτημα, γυμναστική ή οποιαδήποτε αθλητική δραστηριότητα σας αρέσει) τουλάχιστον 3 ώρες την εβδομάδα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button
Close