Πάνος Βλάχος: «Έχω πλύνει μέχρι και πιάτα για να βγάλω χρήματα στην Αμερική»

0

Ο Πάνος Βλάχος παραχώρησε μια συνέντευξη εφ΄ όλης της ύλης στο περιοδικό People και στη Σόνια Καζόνι. Ο ηθοποιός, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στη ζωή του στην Αμερική και τόνισε πως χρειάστηκε να πλύνει και πιάτα, για να τα βγάλει πέρα οικονομικά.

Διαβάστε το απόσπασμα της συνέντευξης του:

Σε μια συνέντευξή σου πριν από μερικούς μήνες έλεγες ότι δεν ήταν δικό σου όνειρο η Αμερική, αλλά της Ιωάννας.

Ναι. Εγώ αρχικά πήγα να μείνω για λίγο. Είχε, μάλιστα, ανακοινωθεί η συμμετοχή μου στις Όρνιθες του Νίκου Καραθάνου. Το πλάνο ήταν να επιστρέψω το καλοκαίρι. Αλλά βρήκα ατζέντη, έκλεισα μία δουλειά, μετά και άλλη… Κι ο ίδιος ο Καραθάνος μού είπε να μείνω και να μη γυρίσω.

Το πρότζεκτ ήταν να βρείτε έναν ατζέντη και να δοκιμάσετε τις δυνάμεις σας εκεί;

Θα σου μιλήσω για εμένα. Εγώ πήγα εκεί για να εμπνευστώ. Πάντα ήθελα να ζήσω στο εξωτερικό, απλά τα είχε φέρει έτσι η δουλειά που δεν τα είχα καταφέρει. Ήθελα να εξελίξω τον εαυτό μου και η ζωή εκεί ήταν και το όνειρο της Ιωάννας. To ότι έμεινα εκεί και δεν γύρισα στους τρεις μήνες συνέβη επειδή άρχισα να δουλεύω.

Τι δουλειές έκλεισες;

Έκανα αρκετά διαφημιστικά –μία μεγάλη διαφήμιση για τη Nike και άλλη μία για τη Ford–, music videos, φωτογραφίσεις. Τελικά βρήκα ατζέντη στο Λος Άντζελες, μετακομίσαμε εκεί, πήγαινα σε οντισιόν.

Εκεί έκανες μαθήματα;

Και στη Νέα Υόρκη και στο L.A. έκανα μαθήματα. Για θέατρο, για κάμερα.

Άρα, όταν βρήκες δουλειές, άρχισαν να βγαίνουν και χρήματα.

Δούλευα, αλλά όχι συνεχώς. Δεν πήγαιναν όλα τέλεια. Ο λόγος που είμαι στην Αμερική ακόμα είναι επειδή προκύπτουν συνεργασίες, κάποια πρότζεκτ υλοποιούνται. Όμως, χρειάστηκε να κάνω κι άλλες δουλειές. Έχω πλύνει μέχρι και πιάτα.

Ναι, αλλά έπαιξες και σε καθημερινή σειρά, έκανες και θέατρο.

Έκανα ένα γκεστ ρόλο σε μια σειρά του NBC, στο Days of Our Lives, όπου υποδύθηκα έναν Έλληνα. Και παίξαμε off Broadway το Mistero Buffo, σε σκηνοθεσία Λητώς Τριανταφυλλίδου, μια παράσταση που πήγε πολύ καλά και μετά μας δέχτηκαν με αυτή σε πολλά φεστιβάλ. Έχουμε παίξει ήδη το έργο σε τέσσερις χώρες και θα πάμε με την παράσταση στο Ισραήλ και μετά στη Ρωσία. Στην Αμερική δεν έχω πάρει όσους ρόλους θα ήθελα να πάρω, αλλά αν ποντάρεις στο να είσαι καλός σε αυτό που κάνεις και δεν πας να γίνεις αυτό που θέλει η αγορά, σίγουρα θα κάνεις πολύ καλύτερα αυτό που κάνεις. Είμαι ευγνώμων που μπορώ και λέω ιστορίες σε διαφορετικές γλώσσες, που άνθρωποι με πληρώνουν για να κάνω τη δουλειά μου σε ξένες χώρες, που έχω τη δυνατότητα να μάθω καινούρια πράγματα, να κάνω οντισιόν για μεγάλα πράγματα, να είμαι μία επιλογή – ακόμα και αν είμαι μικρή επιλογή. Ξέρεις, μου αρέσει να εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου για όσα μου συμβαίνουν, ακόμα και τα μικρά. Η νοοτροπία για την Αμερική που πλασάρεται σε illustration media από illustration καλλιτέχνες είναι πολύ λανθασμένη. Γιατί κρότο κάνει κάτι φαντεζί και όχι το να πεις την αλήθεια. Κρότο κάνει η γνωριμία με τον τάδε γνωστό ηθοποιό. Όμως, αυτό δεν είναι τίποτα. Το σημαντικό είναι το πόσο μπορεί να σε ξεκουνήσει κάτι που σε βγάζει από την ασφάλειά σου. Όταν έχεις έτοιμη την καριέρα και πας όχι για κάτι καλύτερο, αλλά για να μπορείς την επόμενη φορά να δώσεις σε όσους έρθουν να σε δουν την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου. Για να το καταφέρεις αυτό, είναι απαραίτητο να ξεκουνιέσαι. Για να ξεκουνηθείς, όμως, πρέπει να φύγεις από τη νοοτροπία της Ελλάδας που λέει πως με το που πιαστείς κάπου καλά, γραπώσου εκεί και μην αλλάξεις τίποτα.

Μοιραστείτε το!

Σχολιάστε το άρθρο Η άποψη του καθενός είναι ελεύθερη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα σχόλια σας, ΔΕΝ υιοθετούνται! Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε, παρουσιάσει έννομο συμφέρον!