Hit enter after type your search item

Paparazzi! Η Φαίη Σκορδά ΔΙΝΕΙ ΠΟΝΟΟΟΟ στον δρόμο!!!

/
/
img

Paparazzi! Η Φαίη Σκορδά ΔΙΝΕΙ ΠΟΝΟΟΟΟ στον δρόμο!!! Μέρα μεσημέρι, χωρίς γυαλιά, χωρίς καπέλο για τον ήλιο, με όπλο την διάθεση για άσκηση και τον τέλειο εξοπλισμό για τζόκινγκ. Παπούτσια και φόρμα για όσους ασχολούνται σοβαρά με το τρέξιμο και ξέρουν τι τους κάνει να νοιώθουν καλύτερα την ώρα της άσκησης!
Η Φαίη Σκορδά διατηρεί αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο ωραία και καλογυμνασμένα και καλλίγραμμα κορμιά της ελληνικής showbiz, παρά το γεγονός ότι είναι μητέρα δύο παιδιών.

Ο συνδυασμός καλής διατροφής αλλά και γυμναστικής βοηθάει σίγουρα σε αυτό το αποτέλεσμα, για αυτό και η παρουσιάστρια της εκπομπής “Το Πρωινό” προσπαθεί να τα έχει και τα δύο στο πρόγραμμά της.

Φαίη Σκορδά: Κοπανιέται στη γυμναστική και στο τρέξιμο! Έτσι διατηρεί το κορμί της!

ΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ΦΑΙΗ ΣΚΟΡΔΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΤΗΣ; ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ Ή ΚΟΙΛΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗ

Φαίη Σκορδά: Ατύχημα την ώρα της γυμναστικής

Η Φαίη προσέχει την διατροφή της αλλά γυμνάζεται και καθημερινά! Διαβάστε παρακάτω…

Η παρουσιάστρια μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους το είδος γυμναστικής που κάνει και κρατιέται σε φόρμα. Στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ανέβασε μια φωτογραφία με την personal trainer της να κρατάει το TRX και έγραψε: «Πείτε μου τι σκέφτεται η κοπέλα… ετοιμάσου μου λέει».Αυτή είναι η λίστα με τις καλύτερες τροφές για να κάνεις κορμί «φέτες», σε συνδυασμό πάντα με τη γυμναστική.

Μπορεί να λιώνεις στο διάδρομο και το TRX, όμως αυτό δεν αρκεί… Για να δεις το σώμα σου να μεταμορφώνεται πρέπει να εντάξεις στο διαιτολόγιό σου συγκεκριμένες τροφές. Έτσι θα πετύχεις γρήγορο «χτίσιμο» μυών και όλοι θα ζηλεύουν τους καλοσχηματισμένους κοιλιακούς σου!

Η πρωτεΐνη στα αυγά έχει την υψηλότερη βιολογική αξία σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη τροφή. Οι βιταμίνες Β12 και D αλλά και η χοληστερίνη που περιέχουν είναι απαραίτητες για τη διάσπαση του λίπους και συντελούν στην οικοδόμηση των μυών.

2. Τα αμύγδαλα έχουν βιταμίνη Ε που λειτουργεί ως αντιοξειδωτική ουσία και εμποδίζει τις ζημιές που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες στους μύες, ειδικά μετά από έντονη γυμναστική. Αποτέλεσμα; Επανέρχονται γρήγορα κι αρχίζουν να… φουσκώνουν!

3. Ο σολομός είναι γεμάτος πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βοηθούν τους μύες σου να ανακάμψουν πιο γρήγορα μετά από την προπόνηση και να αναπτυχθούν.

4. Γνωρίζουμε ότι το κρέας είναι πηγή πρωτεΐνης όμως το ιδανικό είναι το μοσχαρίσιο κρέας. Περιέχει συζευγμένο λινολεϊκό οξύ (Cla), το οποίο είναι ιδανικό για να κάψεις λίπος και να κερδίσεις μυϊκή μάζα.

5. Το κινόα είναι ένας αρχαίος καρπός πολύ γνωστός για την περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνη. Περιέχει και τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα που βοηθούν σημαντικά στο χτίσιμο μυών.

Μην έχεις, λοιπόν, καμία αμφιβολία ότι με το σωστό συνδυασμό άσκησης και διατροφής θα κλέψεις τις εντυπώσεις!

Paparazzi! Η Φαίη Σκορδά ΔΙΝΕΙ ΠΟΝΟΟΟΟ στον δρόμο!!!

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :