Ρούλα Κορομηλά: Σταμάτησα στο πικ της καριέρας μου και ΕΚΑΝΑ 10 ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΕΣ
Ρούλα Κορομηλά: Σταμάτησα στο πικ της καριέρας μου και ΕΚΑΝΑ 10 ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΕΣ «Δεν έχω πέσει ποτέ σε κατάθλιψη. Έχω κάνει για προσωπικούς λόγους παύσεις από την τηλεόραση πολλές φορές. Έχω κάνει παύσεις και την περίοδο που ήμουν στο πικ της καριέρας μου, γιατί ήθελα να κάνω παιδί.
ΠΟΛΥΜΥΟΣΙΤΙΔΑ: Η ΡΟΥΛΑ ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΑΝΟΣΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ!
Έκανα εξωσωματικές και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, πάνω από 10 εξωσωματικές», ανέφερε.
Ζέτα Μακρυπούλια-Ρούλα Κορομηλά: Tο Megaλο comeback!!!
«Άφησα την τηλεόραση γιατί ήθελα να κάνω παιδί και αφοσιώθηκα σε αυτό το πράγμα», είπε μεταξύ άλλων και συνέχισε: «Πέρασα ένα αυτοάνοσο νόσημα που δεν βρήκαν οι γιατροί από πού προέρχεται. Ήταν μια συγκυρία πραγμάτων. Πιέστηκα πάρα πολύ τόσα χρόνια που δούλευα και μπορει να ήταν κι αυτός ένας παράγοντας. Η δεύτερη αρρώστια με ταλαιπώρησε αλλά είχα δύναμη ψυχής και το ξεπέρασα».
Δεν δίστασε να αναφέρει πως η ζωή της χωρίς τηλεόραση και χωρίς το άγχος για τα νούμερα τηλεθέασης είναι ωραία και ήρεμη.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
