Blog View

Ρουβάς – Οικογένεια: Η καλή μέρα ξεκινά με καφέ και εκδρορμή με το πούλμαν

Μερσέντες πουλμανάκι, η περίπτωση που ταιριάζει σε πολύτεκνη οικογένεια ενός σταρ. Το ντύσιμο όσο απλό κι αν είναι, «γράφει» κι αυτό πολύ ωραία στο σκηνικό.

Δεν είναι σπάνιες οι φορές που …εκδρομεύουν όλοι μαζί. Το κα΄νουν μάλιστα πολύ πιο τακτικά απ όσο φαντάζεστε. Εδώ στη στάση για καφέ πριν μπουν στην εθνική!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

 

Και αν αναρωτιέστε πως καταφέρνει να έχει αυτό το σώμα, η απάντηση είναι η γυμναστική και η πειθαρχία στη διατροφή, δύο χαρακτηριστικά που τα διαθέτει από μικρός όντας πρώην αθλητής.

Ο Σάκης λατρεύει το τρέξιμο και την πρωινή γυμναστική και φροντίζει σε κάθε του προπόνηση να καίει περίπου 600 με 700 θερμίδες. Σε παλαιότερο δημοσίευμα στο Έθνος είχαμε μάθει μερικές από τις ασκήσεις που κάνει ο Σάκης Ρουβάς και την ημερήσια διατροφή του.

Πιέσεις στήθους σε ίσιο πάγκο
Έλξεις στο μονόζυγο
Στρίψιμο σε μπάρα 35 κιλών
Κωπηλατική στο trx
Plunk
Side plunk
Πλειομετρικές προβολές
Military press
Kettle bell
Κοιλιακοί
Η διατροφή του Σάκη Ρουβά

Πρωινό
Γιαούρτι με 70 γρ δημητριακά ολικής άλεσης, 4-5 φράουλες, 1 κ.γ μέλι.
Δεκατιανό
Ομελέτα (με 4 ασπράδια αβγών και ένα κρόκο), με λαχανικά, 2 φέτες τυρί κίτρινο λάιτ.
Μεσημεριανό
Ψαρονέφρι ή μοσχάρι άπαχο ή κοτόπουλο ή γαλοπούλα ή ψάρι με 1 φλιτζ. Του τσαγιού αναποφλοίωτο καστανό ρύζι, σαλάτα εποχής.
Απογευματινό
1 ξινόμηλο, 1 ακτινίδιο, 1 χούφτα αμύγδαλα ωμά και ανάλατα.
Βραδινό
Ψαρονέφρι ή μοσχάρι άπαχο ή κοτόπουλο ή γαλοπούλα ή ψάρι, χωρίς υδατάνθρακα, σαλάτα εποχής.

Tags

ΣΧΟΛΙΟ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button