Σεισμός Πέτρος Φιλιππίδης: Η συνέντευξη της συζύγου του Ελπίδας Νίνου δεν έχω καμμία διάθεση να μαζέψω τα γκέμια Γνωρίζοντας ότι προσεγγίζω ναρκοπέδιο –αποφεύγει συστηματικά να αναφέρεται στο σύζυγό της– προτείνω να ανοίξουμε, με διακριτικότητα, το συγκεκριμένο κεφάλαιο της ζωής της.
Πέτρος Φιλιππίδης: Ο Τάσος Χαλκιάς ΤΕΙΝΕΙ ΧΕΙΡΑ…ΛΟΓΙΚΗΣ και φιλότιμου!
«Ο Πέτρος ήταν ό,τι καλύτερο συνέβη στη ζωή μου» λέει η Ελπίδα Νίνου
‘Οχι, δεν είναι απλώς η σύζυγος του Πέτρου Φιλιππίδη. Είναι μια προσωπικότητα αυτόφωτη, που έψαξε τον εαυτό της προς όλες τις κατευθύνσεις του χορού. Δεν αποσύρθηκε ποτέ, δεν παραιτήθηκε από τη ζωή ή την καριέρα της και έβαλε ως προτεραιότητά της το γιο τους. Δεν αποδέχεται τους χαρακτηρισμούς «στήριγμα του Πέτρου» ή «γυναίκα πίσω από τον Πέτρο».
Τα παιδικά της χρόνια στον Πειραιά, το bullying που υπέστη από τους συνομήλικούς της, τα καλοκαίρια στην Κέρκυρα και το πέρασμά της από την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης, μέχρι και το νυχτερινό Διογένη.
Πέτρος Φιλιππίδης: ΩΧ! ΑΜΑΝ! Ο…καμένος, την φωτιά δεν την φοβάται!!!
Ενα κορίτσι στη γειτονιά του Χατζηκυριάκειου βλέπει τα καράβια να μπαίνουν και να βγαίνουν από το λιμάνι του Πειραιά. Εδώ γεννήθηκε και μεγάλωσε, παρόλο που οι γονείς της έχουν και οι δύο καταγωγή από την Κέρκυρα. Στο κέντρο της Αθήνας κατέβηκε για πρώτη φορά μόνη της στα 18 της, όταν έψαχνε πληροφορίες για την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης.
Κάθε Πάσχα και κάθε καλοκαίρι της είχαν χρώματα κι αρώματα από το νησί των Φαιάκων. Ήταν τρεις αδελφές και ο πατέρας της –ναυτικός–ήταν πολύ χαρούμενος που συμβίωνε με τέσσερις γυναίκες.
“Ήμασταν μεγάλη και αγαπημένη οικογένεια. Οι γονείς μου, απλοί άνθρωποι και αγνοί, που δεν μας περιόρισαν ποτέ στις επιλογές μας. Μας μεγάλωσαν με αγάπη κι εμπιστοσύνη. Πάντα θα θυμάμαι τα καλοκαίρια στην Κέρκυρα, με αγάπη.
Διασκεδάζαμε και τραγουδούσαμε όλη μέρα.
Έτσι κι αλλιώς, η μητέρα μου ήταν καλλίφωνη και διέθετε μουσικό αυτί.
Ακούγαμε πάντα ωραία πράγματα στο σπίτι.
Πέτρος Φιλιππίδης: Ο Λευτέρης Ελευθερίου άνοιξε το στόμα του! “Δεν άντεξα…”
Πέτρος Φιλιππίδης: Ο Λευτέρης Ελευθερίου άνοιξε το στόμα του! “Δεν άντεξα…”
Και οι συγγενείς μας στην Κέρκυρα είχαν έφεση στη μουσική, παρόλο που ήταν αυτοδίδακτοι. Θυμάμαι τις φεγγαράδες στο νησί, όταν καταστρώναμε αυτοσχέδια γλέντια στην παραλία.
Ήταν η εποχή του Θεοδωράκη και του Χατζιδάκι και η ανεπτυγμένη αισθητική των Κερκυραίων συγγενών μας συνέβαλε στη δική μου διαμόρφωση» λέει στο People.
Η Ελπίδα αγάπησε το χορό, λες και ανήκε πάντα σε αυτόν.
«Η μαμά ευθύνεται και για το χορό. Μας έβαλε να κάνουμε μπαλέτο, γιατί ενδιαφερόταν για εμάς.
Υπήρχε μια σχολή στον Πειραιά, πήγε σε αυτήν τη μεγαλύτερή μου αδελφή και εγώ, που ήμουν 3,5 ετών, απλά βρέθηκα στον κατάλληλο χώρο, την κατάλληλη στιγμή.
Η δασκάλα είπε στη μητέρα μου να με αφήσει να κάνω κι εγώ χορό.
Γρήγορα διαπίστωσε πως είχα χάρισμα και μου έδωσαν υποτροφία. Μέχρι τα 18 μου έμεινα στη σχολή. Οι γονείς μου ήταν υποστηρικτικοί, χωρίς να ξέρουν τις προοπτικές αυτού του πράγματος.
Όταν ήταν να δώσω στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης, ο πατέρας μου έμεινε μαζί μου ένα ολόκληρο καλοκαίρι στον Πειραιά, για υποστήριξη.
Να φανταστείς, δεν είχα κατέβει στην Αθήνα μέχρι εκείνη τη στιγμή. Τότε απέκτησα παρέες και ήταν η πρώτη φορά που είπα στον μπαμπά ότι θα βγω το βράδυ» λέει.
Όλοι, στο σπίτι και στο σχολείο, αναγνώριζαν τη διαφορετικότητά της σε σχέση με την κίνηση και το χορό. Με τις δασκάλες της από τη σχολή χορού στον Πειραιά πήγαινε κάθε καλοκαίρι να δει παραστάσεις στο Ηρώδειο. Και ερχόταν, μάλιστα, σε δύσκολη θέση όταν έπρεπε να εξηγήσει στα άλλα παιδιά τι σημαίνει Ηρώδειο και Νουρέγιεφ. «Αυτό μου χάρισε μια σιωπή.
Πέτρος Φιλιππίδης: Σε ΑΥΤΟ το ΣΠΙΤΙ θα μείνει μόνιμα μετά την ΦΥΛΑΚΗ!
Έκανα πράγματα, αλλά δεν μιλούσα γι’ αυτά. Δεν τα διαφήμιζα.
Ακόμη και σήμερα, ό,τι μου αρέσει το βλέπω και το κρατάω για μένα.
Ήμουν σχεδόν δακτυλοδεικτούμενη στον Πειραιά. Σε μια λαϊκή γειτονιά, έκανα χορό, το κορμί μου είχε πάρει την αντίστοιχη στάση και δεν το έβλεπαν όλοι θετικά. Μου “την έλεγαν” ακόμη και κάποιοι καθηγητές μου. “Τι τα θες αυτά;” άκουγα συχνά. Συν όλα τα άλλα, ήμουν και αριστερόχειρας.
Διέφερα και σε αυτό. Ντρεπόμουν, κοκκίνιζα, άκουγα πολύ, αλλά δεν μιλούσα πολύ.
Ας μην ξεχνάμε ότι, εκείνα τα χρόνια, στις σχολές χορού πήγαιναν παιδιά από εύπορες οικογένειες.
Υπέστην αυτό που σήμερα οι ψυχολόγοι ονομάζουν bullying. Και πολλά χρόνια αργότερα, κάποιες συμμαθήτριές μου μου ομολόγησαν ότι ζήλευαν και γι’ αυτό με έφερναν σε δύσκολη θέση».
BOMBA! Πέτρος Φιλιππίδης: Η ΣΥΖΥΓΟΣ του ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ για το…ΔΙΑΖΥΓΙΟ τους!!!
Ακόμα και τα αγόρια δεν την πλησίαζαν εύκολα, καθώς φοβούνταν την απόρριψη. Όσοι, όμως, ενδιαφέρονταν πραγματικά για εκείνη παραμένουν φίλοι της μέχρι σήμερα.
Το πρώτο της αγόρι πήγε να την πάρει από το σπίτι, χωρίς φόβο. «Η μαμά μου πάντα μας έλεγε ότι ήθελε να ερωτευτούμε στη ζωή μας. Εκείνη δεν παντρεύτηκε από έρωτα, αλλά τον πατέρα μου τον ερωτεύτηκε στην πορεία».
Γνωρίζοντας ότι προσεγγίζω ναρκοπέδιο –αποφεύγει συστηματικά να αναφέρεται στο σύζυγό της– προτείνω να ανοίξουμε, με διακριτικότητα, το συγκεκριμένο κεφάλαιο της ζωής της.
Αλέξανδρος Παπατριανταφύλλου: Ναταλία Γερμανού, Δημήτρη Λιγνάδη και Πέτρος Φιλιππίδης ΑΧΤΑΡΜΑΣ
«Ο Πέτρος εμφανίστηκε, νεαρός ηθοποιός τότε, όταν δουλεύαμε μαζί στο θέατρο Παρκ.
Εγώ χόρευα με τον Φωκά Ευαγγελινό και ήμουν στη φάση που σκεφτόμουν, επιτέλους, να νοικιάσω το δικό μου σπίτι, να φύγω από το πατρικό μου.
Είκοσι χρόνια πριν.
Με προσέγγισε εκείνος, εγώ στα ντροπαλά μου για ακόμη μία φορά. Ήταν πολύ αυθόρμητος, ό,τι είχε στο κεφάλι του το έλεγε. Και με ασυγκράτητο χιούμορ. Στο φλερτ δεν έπεσα εύκολα, με κυνήγησε πολύ.
Όχι επειδή δεν μου άρεσε, αλλά επειδή εκείνη την περίοδο είχα στοχοπροσήλωση με τη δουλειά.
Ήμουν διστακτική, γνωρίζοντας ότι, αν έμπαινε κάτι δυνατό στη ζωή μου, θα έχανα το στόχο μου.
Ο Πέτρος, όμως, είναι οδοστρωτήρας. Ενέδωσα και ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να συμβεί στη ζωή μου, λόγω του αυθορμητισμού, του ταλέντου και της εξυπνάδας του.
Μετά από τρία χρόνια σχέσης, ήρθε ο γάμος. Οι γονείς μου, όταν ήρθε να με πάρει πρώτη φορά από το σπίτι, το μόνο που ρώτησαν ήταν αν είμαι καλά κι ερωτευμένη».
Δεν έμεινε ήσυχη ούτε λεπτό. Όταν φοιτούσε στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης, συγχρόνως δίδασκε σε ερασιτεχνικές σχολές μανιωδώς και δούλευε κανονικά.
Πρόεδρος του ΣΕΗ: Ο Πέτρος Φιλιππίδης μου στάθηκε σαν αδερφός
Αρχικά είχε σκεφτεί να κάνει τη δική της σχολή. Επειδή, όμως, ήθελε και να χορέψει, έκανε οντισιόν στο Χορόδραμα της Ραλλούς Μάνου. Την πήραν και χόρεψε ρεπερτόριο για τέσσερα χρόνια, κάνοντας περιοδείες στα ανατολικά κράτη.
Ως σύζυγος ενός πολυτάλαντου και αστείρευτου ανθρώπου, η Ελπίδα έχει πολλές φορές βρεθεί σε δύσκολη θέση, ακούγοντας και διαβάζοντας πολλά για εκείνη, χωρίς φυσικά να υπάρχει η παραμικρή δική της συμμετοχή. Αλήθεια, βαρέθηκε αυτό το χιλιοειπωμένο, πως «άφησε πίσω τη δική της καριέρα, για την καριέρα του Φιλιππίδη»; «Επιλογή προτεραιοτήτων λέγεται.
Ο Πέτρος είναι σπουδαίος καλλιτέχνης και διαγράφει την πορεία του.
Ό,τι κάνω εγώ είναι προσωπική μου επιλογή. Ένα παιδί δεν μπορεί να μεγαλώσει στον αυτόματο πιλότο. Ήταν σπουδαίο το ότι δημιούργησα οικογένεια.
Δεν ένιωσα ότι έκανα βήματα πίσω. Ούτε ο Πέτρος χρειάζεται υποστήριξη ή δεκανίκια. Κι εγώ να μην υπήρχα, την ίδια καριέρα θα έκανε».
Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης δεν δίστασε να ανοίξει μέτωπο με τους κριτικούς του θεάτρου, να απαντήσει δημοσίως σε όσους τον έθιξαν και να αυτοχαρακτηριστεί, δικαίως, ένας καλός ηθοποιό
Εκείνη θέλησε να τον προφυλάξει; Να τον πείσει να τηρήσει σιγή ιχθύος;
«Ποτέ δεν τον περιόρισα στις επιλογές του, ούτε θέλησα να τον κοντρολάρω. Είναι αυτόνομος, δεν θα επιβάλλω την άποψή μου.
Δεν έχω καμία διάθεση να μαζέψω τα γκέμια.
Μου αρέσει όταν οι άνθρωποι εκφράζονται ελεύθερα.
Διαφωνώ μαζί του σε κάποια πράγματα, όμως δεν τον εμποδίζω να πει την άποψή του, γιατί έτσι γίνεται διάλογος και πάμε παρακάτω» εξομολογείται στο People.
Η Ελπίδα έχει πλέον θωρακιστεί καλά. «Το μεγαλύτερό μου θέμα ήταν όταν μιλούσαν για μένα άνθρωποι σαν να με ήξεραν, χωρίς καν να με γνωρίζουν.
Σοκ στην ΣΟΥΜΠΙΖ! Ο Μπιμπίλας είχε μονίμως καρούμπαλο από τα χτυπήματα του Φιλιππίδη
Μιλούν εξ ονόματός μου άνθρωποι που με γνωρίζουν μονάχα εμφανισιακά».
Η Ελπίδα δεν σταμάτησε ποτέ να χορογραφεί παραστάσεις και να επιμελείται την κινησιολογία, μαζί με τον καλό της συνεργάτη Θανάση Γιαννακόπουλο.
«Η καλοκαιρινή δουλειά για το Ωχ… Ηλέκτρα μάς έχει ενθουσιάσει.
Είναι μια παρωδία της Ηλέκτρας, σε 15σύλλαβο.
Μου αρέσει πολύ το κομμάτι της κινησιολογίας.
Να παίρνω ανθρώπους με διαφορετικό σωματότυπο και διαφορετική κίνηση και να τους εντάσσω στο όραμα του σκηνοθέτη, αλλά και το δικό μου. Πρέπει οι ηθοποιοί να με εμπιστευτούν κι εγώ δεν θέλω φυσικά να τους εκθέσω».
Για μια ακόμα φορά, τα πέφτουν στην Ελπίδα Νίνου, την απατημένη σύζυγο που είδε τη ζωή της να γκρεμίζεται βιαίως από τη μια μέρα στην άλλη.
Ωστόσο η ίδια παρ’ όλα αυτά από την πρώτη μέρα έχει σταθεί βράχος στο πλευρό του Πέτρου Φιλιππίδη
Τον δρόμο για τις φυλακές παίρνει ο Πέτρος Φιλιππίδης.
“ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ” Πέτρος Φιλιπίδης – Δημήτρης Λιγνάδης! “Μαλλιά – κουβάρια” μέσα στο ΚΕΛΙ!!!
Ο άλλοτε κορυφαίος ηθοποιός κλήθηκε σε απολογία από την 15η τακτική ανακρίτρια που διενεργεί την έρευνα, απολογήθηκε για το βαρύ κατηγορητήριο που αντιμετωπίζει, αλλά οι υπερασπιστικοί ισχυρισμοί του δεν έπεισαν ανακρίτρια και εισαγγελέα οι οποίες με την απόφασή τους του έδειξαν το δρόμο για τη φυλακή.
Ωστόσο, για μια ακόμα φορά, τα πέφτουν στην Ελπίδα Νίνου, την απατημένη σύζυγο που είδε τη ζωή της να γκρεμίζεται βιαίως από τη μια μέρα στην άλλη.
Ωστόσο η ίδια παρ’ όλα αυτά από την πρώτη μέρα έχει σταθεί βράχος στο πλευρό του Πέτρου Φιλιππίδη.
Και δεν αναφερόμαστε μόνο στην περίοδο που ο ηθοποιός αρρώστησε και νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο, αλλά και στη συνέχεια, όπου ο ηθοποιός οδηγήθηκε στον εισαγγελέα, αλλά και τώρα που παίρνει τον δρόμο για τις φυλακές.
Παρά τις επίμονες πληροφορίες ότι το ζευγάρι αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα και βρίσκεται ένα βήμα πριν το διαζύγιο, το οποίο κάθε άλλο από βελούδινο αναμένεται μετά τις αποκαλύψεις για τον Φιλιππίδη η Ελπίδα Νίνου φέρεται να εμφανίστηκε προ δύο μηνών στον εισαγγελέα και να επιβεβαίωσε μέχρι κεραίας όσα είχε υποστηρίξει ο σύζυγός της.
Σύμφωνα με πληροφορίες κατά τη διάρκεια της κατάθεσής της τον Μάιο, υιοθέτησε πλήρως την υπερασπιστική γραμμή του Φιλιππίδη, που αντικρούει τις καταγγελίες και εμφανίζει τα «θύματά του» αν όχι ως θύτες τουλάχιστον ως απολύτως συνυπεύθυνα για ό,τι συνέβη μεταξύ τους.
Δείτε τα κυριότερα σημεία της κατάθεσής της
Όσον αφορά στην καταγγελία για βιασμό, στο θέατρο Ήβη το 2008, η Ελπίδα Νίνου κατέθεσε, σύμφωνα με πληροφορίες: «Την καταγγέλλουσα τη γνώρισα από τη μητέρα της, η οποία ήταν ηθοποιός και τη σύστησε στον σύζυγό μου ο κ. Μπιμπίλας για να τη βοηθήσει να βρει δουλειά λόγω του ότι είχε οικονομικές δυσκολίες και αντιμετώπιζε προβλήματα και στην προσωπική της ζωή.
Όντως, ο σύζυγός μου την προσέλαβε στην παράσταση σε έναν μικρό ρόλο και έμεινε τρεις σεζόν και εν συνεχεία συνέχισε και σε άλλη παράσταση. Εκεί ο σύζυγός μου γνώρισε την καταγγέλλουσα.
Η δική μου σχέση με τη μητέρα της ήταν πολύ καλή, ήμουν προστατευτική μαζί της και της συμπαραστεκόμουν.
Το 2007 η μητέρα της ζήτησε από τον Πέτρο να γίνει ηθοποιός, αλλά επειδή είχε χάσει την εξεταστική περίοδο, ζήτησε από τον άντρα μου να τη βοηθήσει, όπως και έγινε, με την εγγραφή της στη σχολή όπου δίδασκε ο ίδιος μέχρι τα Χριστούγεννα του 2007, οπότε και έφυγε.
Όσον αφορά στην καταγγέλλουσα, αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση στη συμπεριφορά της, ήταν ότι είχε θρασύτητα, ότι ήταν παρορμητική, δε σεβόταν τα όρια των άλλων και παρενέβαινε πολλές φορές στις προσωπικές συζητήσεις άλλων, χωρίς κανένα λόγο, πράγμα που δημιουργούσε στους άλλους απορία και αμηχανία.
Επίσης, κατά τη διάρκεια των παραστάσεων, είχε σχεδόν καθημερινή παρουσία. Χωρίς κανένα λόγο και απρόσκλητη, έμπαινε στα καμαρίνια των ηθοποιών με τους οποίους δεν είχε καμία σχέση, με την δικαιολογία ότι είχε έρθει για να δει τη μητέρα της.
Γι’ αυτό το λόγο κάποιες γυναίκες ηθοποιοί της παράστασης μου είχαν εκφράσει παράπονα. Του 2008 η καταγγέλλουσα άρχισε να παίρνει τηλέφωνο το σύζυγό μου.
Συγκεκριμένα, στις διακοπές, το καλοκαίρι κατάλαβα ότι του τηλεφωνούσε πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας και όταν ρώτησα τον Πέτρο γιατί συνέβαινε αυτό, μου απάντησε ότι λόγω της γνωριμίας τους από τη σχολή όπου δίδασκε ο σύζυγος μου και αυτή ήταν μαθήτρια, ενδιαφερόταν για αυτόν και ήθελε να δει τι κάνει.
Εγώ όμως είχα καταλάβει ότι μάλλον αυτή είχε ερωτευτεί τον σύζυγό μου.
Όσον αφορά τον ισχυρισμό της, ότι συναντήθηκε με τον Πέτρο στο γραφείο εταιρίας παραγωγής στην Αθήνα, θέλω να σημειώσω ότι ο σύζυγος μου δεν είχε κλειδιά γι’ αυτό το γραφείο.
Η καταγγέλλουσα ήταν ερωτευμένη με τον σύζυγό μου.
Μία ηθοποιός μου είχε πει ότι σε ένα τραπέζι που έγινε με αφορμή μια βάπτιση, το οποίο είχε παρευρεθεί ο σύζυγος μου μαζί με τον γιο μας και η καταγγέλλουσα, είδε την τελευταία να κλαίει στις τουαλέτες και όταν την ρώτησε τι είχε, εκείνη της απάντησε αναφερόμενη στο σύζυγό μου “εγώ τον αγαπάω και αυτός δε μου μιλάει”.
Επιπλέον, ισχυρίζεται ότι δήθεν το 2008 επικοινώνησε μαζί της η βοηθός του συζύγου μου λέγοντας του ότι θα την προτείνει στον Πέτρο για ένα ρόλο σε ένα έργο το οποίο σκηνοθετούσε ο ίδιος και το οποίο θα ανέβαινε μετά από λίγο καιρό.
Αυτό δεν είναι αλήθεια καθώς ο σύζυγος μου αποκλείεται να έψαχνε για ηθοποιό εκείνη την περίοδο καθώς όλοι οι ρόλοι είχαν μοιραστεί και οι πρόβες είχαν προχωρήσει.
Είμαι σίγουρη όμως ότι η καταγγέλλουσα πήγε στο θέατρο αυτοβούλως και χωρίς να έχει προσκληθεί.
Ισχυρίζεται ότι ο σύζυγός μου, με τον οποίο συναντήθηκε σε πρόβα στο προαναφερθέν έργο, της πρότεινε να πάνε στο καμαρίνι του.
Και αυτό είναι ψευδές γιατί ο σύζυγος μου ως σκηνοθέτης της παράστασης δεν είχε καμαρίνι.
Εξάλλου στις πρόβες υπάρχει πάντα πολύς κόσμος, ηθοποιοί, τεχνικοί, λοιποί συντελεστές της παράστασης, μουσική, ενδυματολόγος, σκηνογράφος.
Άνθρωποι που στα διαλείμματα της πρόβας κινούνται σε όλο τον χώρο του θεάτρου και είναι αδύνατον να συνέβη αυτό που περιγράφει την κατάθεση της, χωρίς να το αντιληφθεί κάποιος τρίτος.
Μου κάνει εντύπωση ότι καταγγείλει αυτό το γεγονός και μετά όπως λέει στην κατάθεση της, παραμένει στο χώρο και παρακολουθεί την πρόβα.
Ενδεικτικό ότι λέει ψέματα είναι το αναφερόμενο στην κατάθεση της ότι ο σύζυγος μου την ζήτησε, μέσω της μητέρας της, να συνεργαστούν την επόμενη χρονιά σε θεατρική παράσταση, η οποία όμως είχε ανέβει το 2006 και τελείωσε το 2008, πριν δηλαδή από το χρόνο που καταγγέλλει ότι της επιτέθηκε ο σύζυγός μου.
Θέλω επίσης να αναφέρω ότι το 2011 που είχα πάει με το σύζυγό μου να δούμε μια παράσταση, όταν..
..μπήκαμε στο φουαγιέ του θεάτρου είδα έκπληκτη απέναντι μας να μας κοιτάζει έντονα η καταγγέλλουσα και πριν προλάβω να αντιληφθώ τι συνέβη ήρθε με ορμή προς το μέρος μας και αφού μας παραμέρισε σπρώχνοντας με, με το χέρι της αγκάλιασε το σύζυγό μου, τον φίλησε, κάτι του είπε που δεν άκουσα και έφυγε αμέσως.
Το 2011 με κάλεσε ο Σπύρος Μπιμπίλας να δω την παράσταση στην οποία έπαιζε ο ίδιος, και όπως παρακολουθούσα ήρθε και κάθισε δίπλα μου η μητέρα της καταγγέλλουσας, όταν δεν τελείωσε η παράσταση βγήκαμε έξω οι τρεις μας δηλαδή εγώ, ο Μπιμπίλας και η μητέρα της καταγγέλλουσας, …
Και την ρωτήσαμε και εγώ και ο Σπύρος τι συμβαίνει με την κόρη της και αφού της εξιστόρησα όλα τα ανωτέρω και την συμπεριφορά που είχε απέναντί στον Πέτρο, χωρίς όμως να μπορεί να δώσει μια εξήγηση λέγοντας μου ..
“Δεν ξέρω, δε μου έχει πει τίποτα”.
Εγώ δε, Τι ζήτησα ως μητέρα της να επέμβει και να ζητήσει να σταματήσει αυτή τη συμπεριφορά απέναντι στον Πέτρο και σε μένα.
Μετά από λίγες μέρες τηλεφώνησα στο Σπύρο Μπιμπίλα και τον ρώτησα αν έμαθε κάτι και μου είπε “Δε μας λέει, μας λέει ότι τον Πέτρο τον έχει ως πατέρα της”.
To 2020 η καταγγέλλουσα μαζί με τον Σπύρο Μπιμπίλα επισκέφθηκε το θέατρο που έπαιζε ο Πέτρος και στο τέλος της παράστασης είπε ο Σπύρος στον Πέτρο, όταν έβγαιναν από το θέατρο “έλα να τη χαιρετήσεις” και ο Πέτρος του απάντησε “Όχι, όχι δεν θέλω”.
Μετά από λίγο, ο σύζυγός μου πήρε το αυτοκίνητο για να φύγει, ξαφνικά αυτή εμφανίστηκε μπροστά του και τον ρώτησε γιατί δεν της μιλάει. Ο σύζυγός μου δεν της απάντησε και έφυγε».
Για τη δεύτερη καταγγέλλουσα, η Ελπίδα Νίνου φέρεται να καταθέτει μεταξύ άλλων: «Όσον αφορά στη δεύτερη καταγγέλλουσα και την καταγγελία εις βάρος του συζύγου μου, θέλω να αναφέρω ότι χρησιμοποιεί ένα ψέμα για να μπει στον χώρο, δηλαδή ότι είναι ανιψιά του δικηγόρου μεγαλομετόχου καναλιού καθώς επίσης ισχυρίζεται ψευδώς ότι,…
ο σύζυγός μου εκμεταλλευόμενος τη σχέση του με μεγαλομέτοχο του καναλιού την έκοψε από δύο σίριαλ του εν λόγω καναλιού, στα οποία κατά τους ισχυρισμούς της, είχε επιλεγεί να εργαστεί ως ηθοποιός, καθώς ενώ ισχυρίζεται ότι είχε αυτόν τον συγγενικό δεσμό με τον προσωπικό δικηγόρο του μεγαλομετόχου, …
δε χρησιμοποίησε αυτή τη γνωριμία απευθείας για να βρει δουλειά αλλά απευθύνθηκε στον σύζυγό μου ισχυριζόμενη, όπως η ίδια αναφέρει, ότι μπήκε από την πίσω πόρτα του θεάτρου και όχι από μπροστά».
Για την τρίτη καταγγέλλουσα, η Ελπίδα Νίνου φέρεται να κατέθεσε: «Ως προς την τρίτη καταγγέλλουσα θέλω να αναφέρω ότι δεν τη γνωρίζω, θέλω όμως να πω ότι τα καθίσματα του αυτοκινήτου που είχαμε τότε και ήταν ένα μαύρο τζιπ, ήταν μαύρα και όχι ανοιχτόχρωμα όπως αναφέρει στην κατάθεσή της.
Όταν δε, κλειδώνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να ανοίξουν την πόρτα και να βγουν από αυτό, δεν μπορεί όμως κάποιος άλλος να ανοίξει την πόρτα από έξω και να μπει σε αυτό. Το κλείδωμα δε, του αυτοκινήτου γίνεται αυτόματα και δεν χρειάζεται καμιά ενέργεια του οδηγού».
Υπήρχε συμφωνία;
Πάντως, τότε οι πληροφορίες ήθελαν την Ελπίδα Νίνου να στήριξε στις δικαστικές και μόνο αρχές τον Πέτρο Φιλιππίδη, κατόπιν μεταξύ τους συμφωνίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η συμφωνία μεταξύ των δύο αναφέρει ότι καταθέτοντας πράγματα που ουσιαστικά στην πλειοψηφία τους ο ίδιος της τα είχε αναγκαστικά εκμυστηρευτεί όταν συνέβαιναν (γιατί γίνονταν πράγματα μπροστά της με επαφές και τηλέφωνα και όπως δήλωσε ο ίδιος ο ηθοποιός ήταν ενήμερη ακόμη και για την ερωτική του σχέση με γνωστή πρωταγωνίστρια), θα της παραχωρούσε τα πάντα.
Ειδικά, δε, σε περίπτωση προφυλάκισης.
Και ο γνώμονάς του, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα είναι ο μοναχογιός τους που έχει πληγωθεί βαθιά.
Ο ηθοποιός επιθυμούσε να τους απαλλάξει από την παρουσία του εάν καταδικαστεί για το καλό τους και να τους εξασφαλίσει στο έπακρο διότι και το αξίζουν και το δικαιούνται.