Σήμερα ΔΕΝ ΕΚΛΑΨΕ κάπου ο Λιάγκας; Δεν ρώτησε κάποιος τα παιδιά του γιατί ο "μπαμπάς, δεν έχει εκπομπή;"
Μας έλειψε. Έχει αποχή δύο ημερών από τις εκπομπές του Σ/Κ. Φαντάζεσαι να πάψουν να τον βρίσκουν “τ’ αποκαλυπτικά” σ΄εκδηλώσεις, να τον ρωτούν γιατί δεν έχει εκπομπή, και κείνος να κράζει τον Αντ1 με κείνη την αστεία προσποιητή ψυχραιμία του την ώρα που τα “χώνει; Πρέπει να τα χει πολύ καλά με το Μένιο…
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
