Hit enter after type your search item

Σκορδά Μενεγάκη Καινούργιου: “ΕΧΤΙΣΑΝ” τα …γήπεδα με τρέσες!!!

/
/
img

Σκορδά Μενεγάκη Καινούργιου: “ΕΧΤΙΣΑΝ” τα …γήπεδα με τρέσες!!!.. Κάθε σύγχρονη γυναίκα και δη παρουσιάστρια όπως η Ελένη Μενεγάκη, η Φαίη Σκορδά και η Κατερίνα Καινούργιου, δεν μπορούν ν’ αποχωριστούν τον καλοπισμό τους ούτε την ώρα που γυμνάζονται. Είναι ίσως η μοαναδική φορά που η Κατερίνα Καινούργιου σ’ αυτές τις φωτογραφίες,..

…δεν φορά τις τρέσες της. Όλα τα καλά που μπορεί όμως τα έχει μαζί της…

ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ Η ΦΑΙΗ ΣΚΟΡΔΑ! ΠΟΙΟΣ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΠΟΥ ΖΕΙ!

Η προπόνηση, η γυμναστική, το trx, η γιόγκα, το τρέξιμο (εξαιρείται φυσικά η Ελένη Μενεγάκη) τους διατηρεί τέλειο σώμα! Τα κορίτσια είναι συνεπέστατες. Τις βοηθά το κίνητρο της δουλειάς τους. Πρέπει να προσέχουν την εικόνα τους.

Η προπόνηση, η γυμναστική, το trx, η γιόγκα, το τρέξιμο τους διατηρεί τέλειο σώμα! Τα κορίτσια είναι συνεπέστατες. Τις βοηθά το κίνητρο της δουλειάς τους. Πρέπει να προσέχουν την εικόνα τους.

Τα μυστικά, δεν είναι μυστικά. Δεν κρύβουν τίποτα. Λένε και δείχνουν πως διατηρούν τέτοιο σώμα. Το ένα είναι η συνέπεια. Αυτό είναι και το …”ω”. Το είδος της γυμανστικής έχει λιγότερη σημασία. Για να μη βαριούνται ή για να μην ΄χανουν προπονήσεις, θέλουν και τον ..πέρσοναλ τρέινερ τους! Η Κατερίνα καινούργιου ανεβάζει βίντεο, η Φαίη Σκορδά μοιράστηκε προ καιρού με τους διαδικτυακούς της φίλους το είδος γυμναστικής που κάνει και κρατιέται σε φόρμα.

ΛΙΩΝΟΥΝ λίπος Σκορδά και Καινούργιου! Ο τόπος και το τρόπος
Στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ανέβασε μια φωτογραφία με την personal trainer της να κρατάει το TRX και έγραψε: «Πείτε μου τι σκέφτεται η κοπέλα… ετοιμάσου μου λέει».Αυτή είναι η λίστα με τις καλύτερες τροφές για να κάνεις κορμί «φέτες», σε συνδυασμό πάντα με τη γυμναστική.

Μπορεί να λιώνεις στο διάδρομο και το TRX, όμως αυτό δεν αρκεί…

Για να δεις το σώμα σου να μεταμορφώνεται πρέπει να εντάξεις στο διαιτολόγιό σου συγκεκριμένες τροφές. Έτσι θα πετύχεις γρήγορο «χτίσιμο» μυών και όλοι θα ζηλεύουν τους καλοσχηματισμένους κοιλιακούς σου!

Η πρωτεΐνη στα αυγά έχει την υψηλότερη βιολογική αξία σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη τροφή. Οι βιταμίνες Β12 και D αλλά και η χοληστερίνη που περιέχουν είναι απαραίτητες για τη διάσπαση του λίπους και συντελούν στην οικοδόμηση των μυών.

2. Τα αμύγδαλα έχουν βιταμίνη Ε που λειτουργεί ως αντιοξειδωτική ουσία και εμποδίζει τις ζημιές που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες στους μύες, ειδικά μετά από έντονη γυμναστική. Αποτέλεσμα; Επανέρχονται γρήγορα κι αρχίζουν να… φουσκώνουν!

3. Ο σολομός είναι γεμάτος πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βοηθούν τους μύες σου να ανακάμψουν πιο γρήγορα μετά από την προπόνηση και να αναπτυχθούν.

ΣΚΟΡΔΑ, ΜΑΛΕΣΚΟΥ, ΜΠΑΡΚΑ! ΣΤΟΥΣ “ΤΥΦΛΟΥΣ” ΒΑΣΙΛΕΫΟΥΝ…ΤΑ ΜΟΝΟΨΗΦΙΑ!

4. Γνωρίζουμε ότι το κρέας είναι πηγή πρωτεΐνης όμως το ιδανικό είναι το μοσχαρίσιο κρέας. Περιέχει συζευγμένο λινολεϊκό οξύ (Cla), το οποίο είναι ιδανικό για να κάψεις λίπος και να κερδίσεις μυϊκή μάζα.

5. Το κινόα είναι ένας αρχαίος καρπός πολύ γνωστός για την περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνη. Περιέχει και τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα που βοηθούν σημαντικά στο χτίσιμο μυών.

Μην έχεις, λοιπόν, καμία αμφιβολία ότι με το σωστό συνδυασμό άσκησης και διατροφής θα κλέψεις τις εντυπώσεις!

ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ Η ΦΑΙΗ ΣΚΟΡΔΑ! ΠΟΙΟΣ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΠΟΥ ΖΕΙ!

 

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

1 Comments

  1. ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΕΜΕ? ΜΠΟΡΕΙ Η ΜΕΝΕΓΩ ΝΑ ΚΟΥΡΑΣΕ ΑΛΛΑ ΣΤΑ 35 ΤΗΣ ΕΣΚΙΖΕ ΗΤΑΝ ΚΟΥΚΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ ΠΡΩΙΝΟΥ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ.. ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΕΣ. ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΤΥΧΕΡΕΣ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΤΒ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΕΣ Η ΔΕ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΙΣΙΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΟΛΕΣ . ΑΣ ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜ Ε ΤΩΡΑ ΤΑ ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ.

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :