PAPARAZZIΜαγιό ΧΩΡΙΣ ΡΕΤΟΥΣ

Σκορδά Μενεγάκη Βανδή! Μαγιό και ΥΨΟΣ διάσημων Ελληνίδων

H Δέσποινα Βανδή που έχετε την ευκαιρία να βλέπετε και στη φωτό, είναι 1,63 64! Τις κυρίες της σόουμπιζ τις βλέπετε σε περιοδικά και τηλεόραση αλλά δε ξέρετε πώς είναι από κοντά.

Σίγουρα θα αναρωτιέστε συχνά, όχι μόνο για τη Δέσποινα Βανδή, αλλά γι όλες τις διάσημες. Για το πώς είναι αμακιγιάριστες αλλά και τι ύψος έχουν όταν κατεβαίνουν από τις ψηλοτάκουνες γόβες τους.

Ελένη Τσολάκη ύψος 1, 69 μ.
Ελένη Τσολάκη ύψος 1, 67 μ.
Κατερίνα Λέχου ύψος 1, 83 μ.
Κατερίνα Λέχου ύψος 1, 83 μ.
Ναταλία Γερμανού ύψος 1, 67 μ.
Ναταλία Γερμανού ύψος 1, 63 μ.
Νάντια Μπουλέ ύψος 1, 65 μ.
Νάντια Μπουλέ ύψος 1, 63 μ.
Ελένη Μενεγάκη ύψος 1.70 μ.
Ελένη Μενεγάκη ύψος 1.68μ.
Μαρία Ηλιάκη ύψος 1.69 μ.
Μαρία Ηλιάκη ύψος 1.69 μ.
Τατιάνα Στεφανίδου ύψος 1.71
Τατιάνα Στεφανίδου ύψος 1.71
Φαίη Σκορδά ύψος 1.75 μ.
Φαίη Σκορδά ύψος 1.74 μ.
Κατερινα Παπουτσάκη ύψος 1, 73 μ.
Κατερινα Παπουτσάκη ύψος 1, 69 μ.

Διαβάστε ακόμα: Η ΔΙΑΙΤΑ ΤΗΣ ΒΑΝΔΗ

 

Η φυσική της κατάσταση και οι κοιλιακοί της, εκτός από αντικείμενο μελέτης στα γυναικεία περιοδικά, κάνουν κάθε κοπέλα ακόμα και στην ηλικία των 20κάτι να ζηλεύει και να τρέχει στα γυμναστήρια ζητώντας την τόνωση και ένα καλογυμνασμένο κορμί σαν της Δέσποινας.

Δεν είναι ότι απλά γυμνάζεται για λόγους δουλειάς,

αλλά πρόκειται για μια βαθύτερη φιλοσοφία ζωής σεβασμού προς το σώμα και τη ζωή. Άλλωστε πριν από περίπου δεκαπέντε χρόνια είχε εκμυστηρευτεί σε συνέντευξη της ότι το ίδιο θα φρόντιζε και θα περιποιούταν τον εαυτό της είτε ακολουθούσε αυτήν την πορεία είτε όχι για να νιώθει εκείνη καλά με το σώμα της.

Έτσι, το πρόγραμμα που ακολουθεί με τον προσωπικό της γυμναστή, Γιώργο Παπαδημάκη,περιλαμβάνει δυναμική αερόβια άσκηση, όπως το τρέξιμο και το τζόκινγκ, και καθημερινή άσκηση διάρκειας 45 λεπτών το maximum.

Αν θες κι εσύ, τέλειο τονωμένο σώμα χωρίς να χάσεις τις καμπύλες σου, δεν έχεις παρά να το κάνεις όπως η Δέσποινα. Αρχικά, η άσκηση θα πρέπει να γίνει τρόπος ζωής.

Δηλαδή, μη φοβάσαι να ιδρώσεις και να τσαλακωθείς. Γυμνάσου όπου νιώθεις άνετα: στο σπίτι σου, στο γυμναστήριο ή ακόμα και στην ύπαιθρο, ακολουθώντας σαν ινδικό μαντρά το δίπτυχο «Αερόβια πρώτα, μετά βάρη», χωρίς όμως το κάθε session σου να υπερβαίνει τα 45 λεπτά.

Η προσήλωση στο στόχο, τα τακτικά γεύματα,

οι πρωτεΐνες κι η αποφυγή υδατανθράκων κι αλκοόλ θα πρέπει να είναι στην ημερήσια διάταξη, ενώ ακόμα καλό θα είναι να περιορίσεις τις ατασθαλίες. Ναι, μπορείς να κάνεις, αλλά με μέτρο, κι απλά την επόμενη θα τις εξισορροπείς με λίγο περισσότερη γυμναστική.

Παρόλα αυτά η ίδια σε συνέντευξή της για τον χρόνο έχει πει: «Δεν με τρομάζει ο χρόνος που περνά και μπορεί να μου προσθέσει ρυτίδες! Θεωρώ ότι πρέπει κανείς να μεγαλώνει όμορφα! Όταν γυμνάζεσαι και δεν κάνεις καταχρήσεις, ο χρόνος είναι καλός μαζί σου.

Κοίταξε, υπάρχουν φορές που μπορεί να με ακούσεις να γκρινιάζω…

όταν παχαίνω ή όταν κάνω ψωμάκια, αλλά έχω συμφιλιωθεί πλέον με αυτά. Δεν μπορώ να είμαι κάτι άλλο. Είμαι ο εαυτός μου και με αγαπάω έτσι όπως είμαι- και όταν γυμνάζομαι αλλά και όταν έχω ατέλειες».

Έτσι, η Δέσποινα προσέχει και τη διατροφή της γι αυτό τρώει ψητό κοτόπουλο, ψάρι, φιλέτο μοσχάρι με σαλάτα ή φρέσκα φασολάκια. Ενώ, όταν πρέπει να χάσει κάποια κιλά αποφεύγει τα τηγανητά και τα γλυκά, και τα γεύματά της περιλαμβάνουν πολλές σαλάτες και ψητά.

Από την άλλη, όταν θέλει πολύ κάτι γλυκό, το γιαούρτι με μέλι ή τα δαμάσκηνα είναι πολύ καλές επιλογές όταν εμφανίζονται οι… λιγούρες. Αλλά ενίοτε ενδίδει και στις σοκοφρέτες-βέβαια, όχι όπως εμείς που θα τρώγαμε δυο τρεις, αλλά μια!

Tags

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button