Σπυροπούλου: Στο νοσοκομείο!!!
Στο νοσοκομείο Αλεξάνδρα πέρασε τα Χριστούγεννα η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, όπως η ίδια αποκάλυψε μέσα από τον λογαριασμό της στο instagram.
«Μπορεί τα φετινά Χριστούγεννα να μην με βρήκαν έτσι όπως θα ήθελα και είχα φανταστεί, αλλά οι εικόνες ήταν τόσο δυνατές και διδακτικές που μια μέρα σαν και αυτή συνειδητοποιείς ακόμα μια φορά τι τελικά έχει σημασία! Χρόνια πολλά σε όλο τον κόσμο με υγεία, από ένα μέρος με πολύ αγάπη και ζεστασιά!»
Μπορεί να μην αποκάλυψε τον λόγο που βρέθηκε στο νοσοκομείο αλλά όπως μαθεύτηκε εκεί νοσηλεύτηκε η μητέρα της.
Δες τη φωτογραφία που είχε δημοσιεύσει η παρουσιάστρια.

Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
