SURVIVOR: Δέκα μέρες είναι εκτός η Παπαδοπούλου. Με το κινητό βλέπεις τα πάντα. Τι μας λένε συνέχεια πως "βγήκε χθες";
Μα μόλις βγήκε η κοπέλα. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Μιλάγανε ακόμα και σήμερα με αυτό το επιχείρημα μπροστά. Η Μελέτη έκλεισε τη συνέντευξη μάλιστα σήμερα με την Παπαδοπούλου, λέγονατς ακριβώς αυτό και μάλιστα με θράσος: “Όσο και να μην αρέσει αυτό σε κάποιους,…” κατέληξε. Αυτή είναι η εξήγηση δηλαδή. Σας αρέσει δεν σας αρέσει.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
