Hit enter after type your search item

Survivor διαρροή: Ελλάδα και την Τουρκία μάχονται σκληρά στο αποψινό επεισόδιο για το έπαθλο. Ποια ομάδα θα επικρατήσει;

Σημειώνεται ότι παρόλο που η Τουρκία στο προηγούμενο επεισόδιο «είχε το πάνω χέρι» στο αγώνισμα, η Ελλάδα κατάφερε να κάνει την ανατροπή και να κερδίσει το δεύτερο και στην συνέχεια το τρίτο αγώνισμα.

Έτσι, η η τουρκική ομάδα έπρεπε να επιλέξει τρεις υποψήφιους παίκτες προς αποχώρηση. Ο κλήρος έπεσε στους Ετζέν, Οκάι και Χακάν, από τους οποίους ένας θα αποχωρήσει την Τρίτη.
Οι παίκτες κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα και γενικά η κακή τους ψυχολογία σίγουρα δεν βοήθησε…

Ο σημερινός αγώνας είναι ιδιαίτερα απαιτητικός και η ατμόσφαιρα είναι ηλεκτρισμένη.

Οι εντάσεις στην ελληνική ομάδα καλά κρατούν, ενώ δυο σοβαροί τραυματισμοί θα προκαλέσουν αναστάτωση…

Τo σημερινό έπαθλο είναι σάντουιτς, πατάτες και κόκα κόλα. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες από Άγιο Δομίνικο η ομάδα που θα γευτεί το έπαθλο αυτό είναι η Ελλάδα.
To σκορ έληξε με 10-8.

ΣΚΑΪ: «Βραχνάς» το Survivor για το κανάλι του Φαλήρου, άμεσα ριζικές αλλαγές

Σε άλλα νέα από το … ριάλιτι, από νούμερο ένα όπλο, το Survivor έχει εξελιχθεί σε έναν «βραχνά» που ζημιώνει τον ΣΚΑΪ, σε τέτοιο βαθμό που αναμένονται άμεσα ριζικές αλλαγές στο ριάλιτι επιβίωσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας “Real”, στο κανάλι του Φαλήρου είναι πλήρως δυσαρεστημένοι με τα νούμερα τηλεθέασης του Survivor, αφού πλέον δεν μπορούν να πιάσουν ούτε τη δεύτερη θέση στην προτίμηση του κοινού.
Το MasterChef του Star έχει σαρώσει τα πάντα, ενώ το γεγονός ότι η εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου “Στην υγειά μας ρε παιδιά” επέστρεψε στην prime time ζώνη του Σαββάτου και ανεβάζει κατακόρυφα τα χαμηλά νούμερα που παραλαμβάνει από το Survivor, τα λέει όλα.
Πλέον το κόστος είναι δυσβάσταχτο για τον ΣΚΑΪ και υπάρχει η σκέψη για μείωση έως και 50% των εξόδων. Πώς θα γίνει αυτό; Ο Τούρκος παραγωγός Ατζούν Ιλιτζαλί προσανατολίζεται στο να μειώσει αρχικά τις διαφημίσεις, προτιμώντας τα τέσσερα διαφημιστικά μπρέικ να γίνουν δύο.Κάτι που είναι λογικό, αφού ο τηλεθεατής αλλάζει κανάλι όταν μπαίνουν διαφημίσεις.
Σε δεύτερο πλάνο, εξετάζεται και η περίπτωση να μειωθούν τα επεισόδια του Survivor μέσα στην εβδομάδα, στην κατεύθυνση της όσο τον δυνατόν λιγότερης οικονομικής ζημίας. Οι διεργασίες στον ΣΚΑΪ είναι διαρκείς και αναμένονται άμεσα οι οριστικές αποφάσεις, που μπορεί να φτάσουν και στα άκρα…

Slide Up
x
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest
This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :