Survivor: Δύο Έλληνες διεκδίκησαν το αυτοκίνητο! Ποιος κέρδισε;
Οι Έλληνες και οι Τούρκοι της άσπρης ομάδας έπαιξαν στο κλασικό παιχνίδι “άσπρο – μαύρο” και στον τελικό κατάφεραν να φτάσουν οι Κυριάκος Πελεκάνος και Νίκος Κοσμάς.
Νικητής στον τελικό αναδείχθηκε ο Κυριάκος, ο οποίος κέρδισε το αυτοκίνητο.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
