Hit enter after type your search item
img

Συμβουλές για να ενεργοποιήσεις το λιπώδη ιστό και τον μεταβολισμό

/
/

Ο λιπώδης ιστός και κατά συνέπεια ο μεταβολισμός σου ενεργοποιούνται με αυτές τις απλές συνήθειες.

* Ένα μικρό γεύμα κάθε 3-3,5 ώρες.

* Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και ωφέλιμα λιπαρά, όπως ψάρια, θαλασσινά και όσπρια, μπορούν να αυξήσουν το βασικό μεταβολισμό μέχρι και 30% για τις επόμενες 3-4 ώρες και προκαλούν κορεσμό.

* Φαγητό σε στερεή μορφή παρά σε πολτοποιημένη ή υγρή. Τρώγε, για παράδειγμα, τα φρούτα αυτούσια αντί να τα κάνεις χυμό, τα ζυμαρικά «αλ ντέντε» και όχι παραβρασμένα και τις πατάτες βραστές ή ψητές και όχι πουρέ.

* Τεστ δυσανεξίας τροφών. Θα σου δείξει ποιες τροφές προκαλούν αντίδραση στον οργανισμό σου και μπλοκάρουν το μεταβολισμό σου.

* Ενεργειακά αραιά τρόφιμα (λίγες θερμίδες-μεγάλος όγκος): αγγούρι, βλήτα, ασπράδι αβγού, βατόμουρο, γαρίδες, κολοκυθάκι, ραδίκια, κουνουπίδι, κρεμμύδι, καραβίδες, φράουλα, μελιτζάνα, λάχανο, μπρόκολο, ντομάτα, μπάμιες, μαρούλι, πιπεριά, ραπανάκι, σπανάκι, φασολάκια, ανανάς, ακτινίδιο, όσπρια, πουλερικά, ψάρια, σπαράγγι, σούπες και ζωμοί με λαχανικά.

* Τροφές με υψηλή θερμοδυναμική δράση: νιφάδες βρόμης, γαρίδες, εσπεριδοειδή, ψαρονέφρι, πέστροφα, ψαχνό γαλοπούλας και κοτόπουλου, γιαούρτι, τυρί cottage, σολομός. Επίσης, ιδιαίτερα σημαντικά είναι η ρίγανη, το δεντρολίβανο, το πιπέρι, οι πιπεριές, το τσάι και τα κρέατα ελευθέρας βοσκής, βιολογικής εκτροφής και κυνήγι.

Διαβάστε επίσης:  Σοκάρει γνωστή τραγουδίστρια για τον κορονοϊό: «Προτιμώ να πεθάνω αντί να εμβολιαστώ»

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :