Freebody

Θέλεις να χάσεις βάρος; Αυτή είναι η πιο νόστιμη επιλογή σου για πρωινό

Μπορώ άνετα να περάσω και μισάωρο στο σούπερ μάρκετ κοιτώντας τα κουτιά με τα δημητριακά. Οι ταμίες θα με περνάνε σίγουρα για τρελή καθώς τα παίρνω στα χέρια μου δύο-δύο και συγκρίνω τη διατροφική τους αξία.

Πόσα λιπαρά έχουν, πόσο αλάτι, πόση ζάχαρη. Και αφού εντοπίσω το πιο υγιεινό, κοιτάζω και την τιμή να δω εάν με συμφέρει να το πάρω.

Το ξέρεις ότι τα δημητριακά είναι η εύκολη λύση για το πρωινό σου. Ένα μπολ και λίγο γάλα, και έξω απ’ την πόρτα, κυριολεκτικά.

Ξέρεις όμως ότι αυτό που νομίζεις ότι πολύ υγιεινό, αυτό που πολυδιαφημίζεται και συνεπώς επηρεάζει την κρίση σου ως καταναλώτρια, κρύβει τελικά ένα άλλο πρόσωπο;

Δεν μπορώ να μιλήσω για όλα τα δημητριακά, διατροφολόγος δεν είμαι, θα σου πω όμως με βεβαιότητα ότι η πλεινότητα αυτών περιέχει τόση ζάχαρη και λιπαρά όσα δεν έχει ένα κομμάτι… πίτσα.

Καλέ, θα μου πεις, πίτσα μου λες να τρώω το πρωί; Οκ, ας μην υπερβάλλουμε. Θέλω απλά να σου δείξω πώς μια τροφή που θεωρείς junk υπό προϋποθέσεις μπορεί να αποδειχθεί καλύτερη επιλογή σε σύγκριση με τα αθώα και healthy δημητριακά σου.

Κάνε μου μια χάρη. Μπες κι εσύ στο club των τρελών στο σούπερ μάρκετ, μην με αφήνεις μόνη. Κοίτα τις ετικέτες, σύγκρινε, μην καταπίνεις ό,τι σου σερβίρουν οι ηλιόλουστες διαφημίσεις.

Και να είσαι σίγουρη ότι τελικά θα καταλήξεις στο ψυγείο με τα γιαούρτια, που και ασβέστιο έχουν και πρωτεϊνη και αντιοξειδωτικά. Η ιδανική λύση είναι ένα κεσεδάκι γιαούρτι με μια κουταλιά δημητριακά, έτσι για να μην νομίζεις ότι τα στερείσαι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button