ΘΕΜΗΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ | Αυτή είναι η πρώτη καλεσμένη της νέας σεζόν στο After Dark!
Ένα λαμπερό και πολυσυζητημένο πρόσωπο ανοίγει τη φετινή σεζόν του After Dark με τον Θέμη Γεωργαντά.
Ο λόγος για την Έλενα Παπαρίζου που το βράδυ της Παρασκευής θα τη δούμε να μπαίνει στο τηλεοπτικό διαμέρισμα του γνωστού παρουσιαστή και να κάνει εξομολογήσεις που θα κριθούν και θα συζητηθούν.

Αξίζει να σημειωθεί πως το After Dark επιστρέφει μετά από αρκετούς μήνες «σιωπής» αυτή την Παρασκευή 13 Δεκεμβίου, λίγες ημέρες πριν το λαμπερό φινάλε του The Voice στο οποίο και φέτος η Έλενα Παπαρίζου κερδίζει τις εντυπώσεις.
New home, new season!!! Ερχόμαστε Παρασκευή 13/12 με νέες εξομολογήσεις! #AfterDarkSkaiTV κάθε Παρασκευή στον @skaitv.gr με τον @themisgeorgantas Μαζί του ο καταξιωμένος chef @alsi_sinanaj και η πολυτάλαντη @kwnstaelena #afterdarkskaitv #skaitvgr #themisgeorgantas
A post shared by After Dark (@afterdarkskaitv) on Dec 10, 2019 at 4:31am PST
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
