Θες να επιβιώσεις; Τα σούπερ μάρκετς σε καλούν να τα ΚΛΕΨΕΙΣ με τα αυτόματα ταμεία!
Θες να επιβιώσεις; Τα σούπερ μάρκετς σε καλούν να τα ΚΛΕΨΕΙΣ με τα αυτόματα ταμεία! Τα σούπερ μάρκετ έτσι από μαγκιά και με π΄ροθεση να γλυτώσουν και υπαλλήλους με αυταρχισμό και θράσος βαζουν τους πελάτες να κάνουν τους…ταμείες. Όταν τους δίνεις την επιλογή να περάσουν οι ίδιοι από το αυτόματο ταμείο τα προιόντα, τι περιμένεις; Δεν θα σκεφτούν τι θα γίνει αν δεν περάσουν από το σκάνερ τα προιόντα;
Ε, λοιπόν το σκέφτονται και βλέπουν στην πράξη ότι ακόμα και αν ο ένας υπάλληλος που βρίσκεται για να εξυπηρετεί 5 ή και 10 ταμεία τους πάρει είδηση δεν έχει το δικαίωμα να τους πει κουβέντα παρά μόνο να καλέσει την αστυνομία. Δώρο – άδωρο όμως αφού δεν μπορεί ν’ αποδειχθεί τι πλήρωσαν αλήθεια κΑΙ τι όχι. Στις κάμερες δεν φαίνεται ούτε τι ποσό πληρώνουν ούτε πόσα προιόντα περασαν πραγματικά από το σκάνερ.
Μαγαζί γωνία στη Γλυφάδα! Μπαγκλαντεσιανός ζητάει 10 ευρώ για λίγα λουλούδια! Βίντεο!
Στην αρχή οι πελάτες είναι επιφυλακτικοί. όταν όμως σιγά – σιγά καταλαβαίνουν πως γίνεται το σύστημα, τότε παίρνουν φόρα.
Έχουν εφεύρει λοιπόν πολλές, μεθόδους. Παράδειγμα; Προσποιούνται ότι περνού ένα προιόν πάνω από το σκάνερ, αλλά δεν το κάνουν. Οπότε το τοποθετούν από την πλυρά των ..χρεωμένων και συνεχίζουν. Άλλοι ξέρουν πως να πάρεις από το ένα σημείο 2 προιόντα και τα τοποθετήσεις στο δεξιά με τα πληρωμένα, αν το βάρος τους δεν διαφέρει, το μηχάνημα δεν καταλαβαίνει πως έκλεψαν το ένα προιόν. Άλλοι απλά παίρνουν τα προιόντα – όταν δεν τσεκάρει ο υπάλληλος αφού εξυπηρετεί άλλους πελάτες – και τα περνάνε όλα σαν πληρωμένα. Άλλοι περνάνε ολόκληρα καρότσια όταν κάποιος δικός τους απασχολεί με φτηνές διακιολογέιες τον υπάλληλο. Μόλις γυρίσει πλάτη, περιμένουν ν’ ανοίξει άλλος πελάτης με τη δική του απόδειξη την μπάρα – αφού αυτοί δεν πλήρωσαν καν, δεν έβαφλαν καν κα΄ρτα στο μηχάνημα – και βγαίνουν πίσω του. Δεν μπορεί να είναι τόσο λάθος; Κι όμως! Λες κάτι θα ξέρουν;
Paparazzi – διάσημοι! Η αληθινή σχέση σε μια φωτογραφία
Το σύστημα δείχνει απ΄ε΄ξω παρατηρώντας ότι τα σούπερ μάκρτε – δεν εξηγέιται αλλιώς – έχουν τόση μεγ΄λαη χασούρα απ΄αυτό που για να διατηρούν τα ταμεία κάτι άλλο παίζει πίσω από την επιμονή τους να τα διατηρούν. Για΄τι και η αγορά και η συντήρηση των ταμείων θα κοστίζει τρελά χρήματα. Μηπς λοιπο΄ν έχουν πα΄ρει κάποιο αστρονοιμικό ποσό επιδότηση για…αναβάθμιση ώστε αυτό υπερκαλύπτει την χασούρα από τις πωλήσεις;
Δεν γίενται να μην ξέρουν τι κάνουν όσο αδιάφοροι κι αν είναι! Δεν κάνουν τιποτα να το αλλάξουν και αυταρχικά, δίνουν στον κόσμο τον ρόλο του….ταμεία. Ν ακάνει τη δουλειά τους δηλαδή. Που στηρίζονται ότι θα περάσει τα προιόντα που ήρθε ν’΄αγοράσει;
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
