Free gossip!Κοινωνικά

Θες να ζήσεις πολλά χρόνια; Δες τι πρέπει να τρως

Και ποιος δε θέλει να ζήσει πολλά χρόνια θα αναρωτηθείς διαβάζοντας τον τίτλο του άρθρου. Τι κάνεις όμως για αυτό; Τρέφεσαι σωστά; Γυμνάζεσαι;

Μάθε λοιπόν ότι η μεσογειακή διατροφή σε βοηθά στο να έχεις μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής ενώ μεταξύ άλλων σε προστατεύει από καρδιαγγειακά επεισόδια.

Τι πρέπει να γνωρίζουμε γι’ αυτήν;

Η μεσογειακή διατροφή αναφέρεται στον τρόπο διατροφής λαών που ζουν σε περιοχές που αναπτύσσονται τα ελαιόδεντρα γύρω από τη Μεσόγειο. Είναι ένας υγιεινός τρόπος διατροφής που εμπνεύστηκε από τις διατροφικές συνήθειες των κατοίκων της Ελλάδας (κυρίως των κατοίκων της Κρήτης), της Ιταλίας, της Ισπανίας και των χωρών στα παράλια της Μέσης Ανατολής, περιοχές που βρέχονται από τη Μεσόγειο Θάλασσα.

Η μεσογειακή διατροφή βασίζεται κυρίως:
στα φρέσκα λαχανικά,
στο ελαιόλαδο, ως την κύρια πηγή λίπους,
στα όσπρια,
στους σπόρους, οι οποίοι έχουν πρωταρχικό ρόλο στη διατροφή αυτή,
στα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το γιαούρτι και το γάλα, τα οποία πρέπει να καταναλώνονται σε μέτριες ποσότητες,
στο κόκκινο κρασί,
στην ελάχιστη κατανάλωση κόκκινου κρέατος.
Οι επιστήμονες συμπέραναν ότι τα ωφέλη της διατροφής αυτής, μπορεί να είναι το αποτέλεσμα των ευεργετικών συστατικών του ελαιόλαδου που είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά και των πλούσιων φυτικών ινών στα φρούτα και τα λαχανικά. Η χρήση του ελαιόλαδου, με τα αντιοξειδωτικά που περιέχει, έχει συσχετιστεί με την ελάττωση της καρδιαγγειακής νόσου και με αντιφλεγμονώδη και αντιυπερτασική δράση, ελάττωση της κακής χοληστερίνης LDL και του καρδιαγγειακού κινδύνου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button