«Τη δεύτερη χρονιά στα Μαύρα Μεσάνυχτα μου ερχόταν να αυτοκτονήσω από το κακό μου»
«Είναι μια σκέψη να κάνουμε σίκουελ για τα Μαύρα Μεσάνυχτα, αλλά δεν έχουμε καταλήξει ακόμα. Αναγκάζεσαι να κάνεις μια από τα ίδια. Οπότε το… μία από τα ίδια εμένα δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Στον δεύτερο χρόνο της σειράς μου ερχόταν να αυτοκτονήσω από το κακό μου από ένα σημείο κι έπειτα γιατί έμπαινα σε ένα χώρο που είχα ξαναμπεί άλλες 20 φορές. Τι να κάνεις; Δεν μπορείς να κάνεις καινούργια πράγματα», είπε ο Πάνος Κοκκινόπουλος.
Δείτε όσα είπε ο Πάνος Κοκκινόπουλος…
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
