Hit enter after type your search item

Τι πρέπει να προσέχετε εάν πίνετε συχνά χυμό καρότου

/
/
img

Κυριακή 13 Ιουνίου 2021, 10:00

 

Ο χυμός καρότου έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και υδατάνθρακες ενώ περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά. Είναι πλούσιος σε βιταμίνες και ιδιαίτερα σε β-καροτίνη. Ένα ποτήρι χυμού καρότου παρέχει στον οργανισμό μας 6 φορές περισσότερη ποσότητα β-καροτίνης από την ελάχιστη ποσότητα που χρειάζεται καθημερινά ο ανθρώπινος οργανισμός.

Η κατανάλωση αυτού του χυμού λαχανικών μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της υγείας των ματιών, στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και στην ενίσχυση του δέρματος. Ενώ είναι απόλυτα ασφαλής για τους περισσότερους ανθρώπους, υπάρχουν μερικές συμβουλές που πρέπει να θυμάστε.

Η κατανάλωση πολύ μεγάλων ποσοτήτων μπορεί να οδηγήσει σε καροτεναιμία, μια κατάσταση που μετατρέπει το χρώμα του δέρματος σε κίτρινο-πορτοκαλί ως αποτέλεσμα των υψηλών επιπέδων Β-καροτενίου στο αίμα.

Αν και δεν είναι επιβλαβές, μπορεί να είναι ανησυχητικό. Η προσωρινή αφαίρεση πηγών β-καροτίνης από τη διατροφή συνήθως επιλύει το πρόβλημα. Ο χυμός καρότου έχει λιγότερες φυτικές ίνες από τα ολόκληρα καρότα και περιέχει φυσικά σάκχαρα.

Δεδομένου ότι η χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ίνες σημαίνει ότι τα σάκχαρά της απορροφώνται πιο γρήγορα, η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Ενώ το χαμηλό GI του χυμού καρότου σημαίνει ότι δεν αυξάνει το σάκχαρο στο αίμα όσο κάνουν άλλοι χυμοί, θα πρέπει να είστε προσεκτικοί με την ποσότητα πρόσληψή του εάν έχετε διαβήτη – ειδικά εάν το πίνετε μόνο του.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το freegossip.gr.gr σας πηγαίνει παντού!

 

freegossip.gr

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :