Hit enter after type your search item

Τηλεθέαση: Έτσι ολοκληρώθηκε η εβδομάδα για τις πρωινές εκπομπές

/
/
img

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Η πρωτιά στο δυναμικό κοινό αλλάζει συνεχώς χέρια στην πρωινή ζώνη και καθημερινά οι εκπομπές δίνουν σκληρή μάχη για την τηλεθέαση.

Οι Άγριες Μέλισσες “τσίμπησαν” δίχως έλεος τα ριάλιτι – Τι έκαναν Big Brother και Bachelor

Την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου, οι Αταίριαστοι πήραν διπλή πρωτιά, τόσο στο γενικό σύνολο, όσο και στο δυναμικό κοινό.

Η ενημερωτική εκπομπή του ΣΚΑΙ είχε μέσο όρο 15,3% στο δυναμικό και 25,6% στο γενικό σύνολο.

Η τηλεθέαση αναλυτικά

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

Αταίριαστοι – 15,3%

Ευτυχείτε – 13%

Αλήθειες με τη Ζήνα – 13%

Ώρα για φαγητό – 12%

Love It – 11,7%

Το Πρωινό – 11,4%

Στη φωλιά των Κου Κου – 9,8%

Ώρα για Μελέτη – 8,5%

Πάμε Δανάη – 5,1%

Ενημέρωση 10-12 – 2,9%

ΓΕΝΙΚΟ

Αταίριαστοι – 25,6%

Ώρα για φαγητό – 19,7%

Love It – 14,3%

Αλήθειες με τη Ζήνα – 14,1%

Το Πρωινό – 13,2%

Ευτυχείτε – 12,9%

Ώρα για Μελέτη – 10,7%

Στη φωλιά των Κου Κου – 8,2%

Ενημέρωση 10-12 – 6%

Πάμε Δανάη – 4,6%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.


  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :