Hit enter after type your search item

Τηλεθέαση με μεγάλες ανατροπές στις πρωινές εκπομπές

/
/
img

Ποιες εκπομπές τερμάτισαν στις πρώτες θέσεις; Διπλασίασε τα ποσοστά της η Δανάη Μπάρκα. Αναλυτικά η τηλεθέαση…

Όλα αλλιώς στην τηλεθέαση των πρωινών. Από τη Δευτέρα στην Τρίτη τίποτα δεν έμεινε στην ίδια θέση, στον πίνακα μετρήσεων της Nielsen.

H Ζήνα Κουτσελίνη και η Κατερίνα Καινούργιου βρέθηκαν στην κορυφή, με την Κατερίνα Καραβάτου και την Φαίη Σκορδά να ακολουθούν. Ωστόσο, εντυπωσιακή ήταν η αύξηση των ποσοστών της Δανάη Μπάρκα, η οποία επανέκαμψε δυναμικά.

Η τηλεθέαση αναλυτικά

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

Αλήθειες με τη Ζήνα – 17,1%
Ευτυχείτε – 15,4%
Στη φωλιά των Κου Κου – 12,8%
Το Πρωινό – 12,7%
Πάμε Δανάη – 12%
Αταίριαστοι – 10,5%
Ώρα για φαγητό – 9,3%
Love It – 8,9%
Ώρα για Μελέτη – 7,8%
Συνδέσεις – 4,6%

Στο γενικό σύνολο συναντάμε πάλι τους Αταίριαστους και την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου στην κορυφή του πίνακα μετρήσεων της Nielsen.

ΓΕΝΙΚΟ

Αταίριαστοι – 25%
Ώρα για φαγητό – 20,7%
Αλήθειες με τη Ζήνα – 18,4%
Το Πρωινό – 12,7%
Ευτυχείτε – 12,3%
Love It – 10,6%
Ώρα για Μελέτη – 9,2%
Στη φωλιά των Κου Κου – 8,8%
Συνδέσεις – 8,8%
Πάμε Δανάη – 6,5%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.


  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :