Hit enter after type your search item

Τηλεθέαση: Οι Άγριες Μέλισσες “τσίμπησαν” δίχως έλεος τα ριάλιτι – Τι έκαναν Big Brother και Bachelor

/
/
img

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Γι’ ακόμα ένα βράδυ η τηλεθέαση “παραδόθηκε” στην αυθεντική ελληνική μυθοπλασία και όχι στα ριάλιτι. Συγκεκριμένα, οι Άγριες Μέλισσες πήραν ξανά το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας, “δηλώνοντας” πως είναι πολύ… σκληρές για να πεθάνουν.

Οι Άγριες Μέλισσες, λοιπόν, είχαν μέσο όρο στο γενικό σύνολο 30,9%, ενώ στο δυναμικό κοινό 28%.

Το Big Brother είχε 15,8% στο γενικό, ενώ στο δυναμικό 17,5%. Το Bachelor βρέθηκε πιο χαμηλά με 12,4% στο γενικό και 14% στο δυναμικό.

Η τηλεθέαση…

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγριες Μέλισσες – 30,9%

Φως στο Τούνελ – 19,8%

Big Brother – 15,8%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 15,7%

Το Καφέ της Χαράς – 15,4%

Bachelor – 12,4%

Χιούστον το λύσαμε – 11,5%

Τα καλύτερά μας χρόνια – 8,1%

Σπίτι με το Mega – 4,5%

Αυτός και ο άλλος – 3,9%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Άγριες Μέλισσες – 28%

Φως στο Τούνελ – 18,9%

Big Brother – 17,5%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 14,9%

Bachelor – 14%

Το Καφέ της Χαράς – 13,8%

Χιούστον το λύσαμε – 13,7%

Τα καλύτερά μας χρόνια – 8,1%

Αυτός και ο άλλος – 3,5%

Σπίτι με το Mega – 3,4%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.


  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :