Hit enter after type your search item
Admania

Τηλεθέαση: Περίπατος για το MasterChef, τι έκανε η Φάρμα

/
/

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Το MasterChef έχει φανατικό κοινό που το παρακολουθεί και φυσιολογικά στην τηλεθέαση παίρνει υψηλότερα ποσοστά από τους “αντιπάλους” του.
Έτσι και χθες, λοιπόν, ο διαγωνισμός μαγειρικής του Star έπιασε κορυφή στην prime time, σημειώνοντας μέσο όρο 31,6% στο δυναμικό κοινό και 25,3% στο γενικό σύνολο.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Φάρμα, που είχε μέσο όρο 17% στο δυναμικό και 18,6% στο γενικό. Από εκεί και πέρα, ακολούθησαν οι μουσικές εκπομπές, με το «Σπίτι με το Mega» να σημειώνει τον καλύτερο μέσο όρο από τις τρεις.
Η τηλεθέαση
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
MasterChef – 31,6%
Φάρμα – 17%
Σπίτι με το Mega – 8,4%
Στην υγειά μας ρε παιδιά – 5,3%
Στα τραγούδια λέμε ναι – 2,4%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
MasterChef – 25,3%
Φάρμα – 18,6%
Σπίτι με το Mega – 9,7%
Στην υγειά μας ρε παιδιά – 9,2%
Στα τραγούδια λέμε ναι – 4,9%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :