Hit enter after type your search item
img

Τηλεθέαση: Σκαρφάλωσε στο 50,9% το Survivor

/
/

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Ίδια και απαράλλακτη η κατάσταση στην prime time, με την τηλεθέαση να μοιράζεται σε Survivor και Άγριες Μέλισσες.
Στο σύνολο της χρονικής διάρκειας των προγραμμάτων, το Survivor πήρε την πρωτιά με 30,6% στο γενικό σύνολο και 32% στο δυναμικό κοινό.
Το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΙ μάλιστα, εκτοξεύτηκε, στο δυναμικό κοινό, στο 50,9% στο τέταρτο 00:45 – 00:59.
Όσον αφορά το διάστημα 22:15 – 23:30, που τα προγράμματα βρέθηκαν απέναντι, οι Άγριες Μέλισσες έπιασαν κορυφή με μέσο όρο 29,1% στο γενικό και 26,6% στο δυναμικό.
Η τηλεθέαση αναλυτικά
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Survivor – 30,6%
Άγριες Μέλισσες – 28%
MasterChef – 20,1%
Αγγελική – 8,4%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Survivor – 32%
Άγριες Μέλισσες – 25,7%
MasterChef – 25,6%
Αγγελική – 7,3%
Η τηλεθέαση το διάστημα 22:15 – 23:30
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγριες Μέλισσες – 29,1%
Survivor – 22,8%
MasterChef – 14,8%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Άγριες Μέλισσες – 26,6%
Survivor – 23,3%
MasterChef – 18,7%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :