Τιμή καυσίμων – νότια προάστια! Θέλω να γυρίσω στα παλιά εδώ και τώρα…
Τιμή καυσίμων – νότια προάστια! Θέλω να γυρίσω στα παλιά εδώ και τώρα… Πήγαμε και βράδυ έτσι γι αλλαγή και το ανεβάζουμε τώρα 6,25 το απόγευμα! Είναι νωρίς μετά τον 15νταύγουστο για να πάρουμε μια ανάσα, αν και τίποτα δεν το εγγυάται. Εδώ και 8 μήνες και κυρίως τους πρώτους 3 διαβάζαμε πως θα οπισθοχωρήσουν οι τιμές πράγμα το οποίο έγινε αλλά πιο ωραίο θα ήταν αντί να επιστρέφουμε σιγά σιγά εκεί που ήταν οι τιμές λίτρου, να συνεχίσει η πτώση. Στην πραγματικότητα ο πόνος στην τσέπη δεν λιγόστεψε ουσιαστικά ποτέ. Γευματίσαμε με την ελπίδα και πάει, πέταξε το πουλάκι…Πρέπει να γυρίσει στα παλιά εδώ και τώρα…
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
