Το μήνυμα ένα χρόνο μετά από το πρόβλημα της υγείας του
Το απόγευμα της Παρασκευής, ο Αντίννος Αλμπάνης έκανε μια ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό με αφορμή τον ένα χρόνο που πέρασε από τη μέρα που έμαθε για την κακοήθεια στέλνοντας το δικό του αισιόδοξο και ταυτόχρονα ρεαλιστικό μήνυμα.
«Ξέρεις τι έχω καταλάβει έναν χρόνο μετά; πως η lifé έχει αξία μόνο γιατί είναι μικρή, είναι σχεδιασμένη να την καταναλώνουμε, να την χρησιμοποιούμε, να την ξοδεύουμε, να την ζούμε, να της βγάζουμε τη γλώσσα, να την νιώθουμε… πρέπει να την γεμίζουμε με όσα λάθη και με όσα θαύματα μπορούμε να καταφέρουμε και μετά; μετά πρέπει να την αφήνουμε», σχολίασε χαρακτηριστικά ο Αντίνοος Αλμπάνης στη λεζάντα της ανάρτησής του.

Οι δύσκολες ημέρες ανήκουν στο παρελθόν για τον Αντίνοο Αλμπάνη.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
