Hit enter after type your search item

Το συγκλονιστικό γράμμα που έστειλε ο Ντεπαρντιέ στην Κατρίν Ντενέβ: «Η ομορφιά σου με κάνει να νιώθω ανίκανος για άσχημες σκέψεις» | life

/
/
img

Ένα από τα εμβληματικότερα ζευγάρια του γαλλικού κινηματογράφου, η Κατρίν Ντενέβ και ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ κυριάρχησαν επί 40 χρόνια παίζοντας μαζί σε ταινίες που έγιναν μεγάλες επιτυχίες, με γνωστότερη Το Τελευταίο Μετρό, του Φρανσουά Τριφό.

Το Τελευταίο Μετρό γυρίστηκε το 1980, όταν η Ντενέβ ήταν 37 ετών και ο Ντεπαρντιέ 32. Την περίοδο της Κατοχής στο Παρίσι, η διάσημη πρωταγωνίστρια Μαριόν (Ντενέβ) διευθύνει το θέατρο του Εβραίου άντρα της, ο οποίος κρύβεται στα υπόγεια του κτιρίου. Ωστόσο, ο ερχομός ενός νέου ηθοποιού (Ντεπαρντιέ) θα την αναστατώσει συναισθηματικά και θα αλλάξει τη ζωή όλων τους. Η κινηματογραφική χημεία ανάμεσα στην Κατρίν Ντενέβ και τον Ζεράρ Ντεπαρντιέ, ως παράνομο ζευγάρι, απογειώνεται στο «Τελευταίο μετρό» του Φρανσουά Τριφό και τα δύο από τα «ιερά τέρατα» του γαλλικού κινηματογράφου ζουν στο απόγειο της λάμψης τους.

Από την ταινία Το τελευταίο μετρό

Το 1988 οι δύο ηθοποιοί πρωταγωνιστούν στην ταινία «Παράξενο μέρος για μια συνάντηση», του François Dupeyron. Στις 30 Αυγούστου 2020, η νεαρή γαλλίδα ηθοποιός Marina Foïs διάβασε σε ραδιοφωνική εκπομπή ένα σχετικά άγνωστο γράμμα που είχε στείλει ο Ντεπαρντιέ στην Κατρίν Ντενέβ, μετά τα γυρίσματα της ταινίας.

Σκηνές από την ταινία Περίεργο μέρος για μια συνάντηση, 1988

Στο γράμμα ο διάσημος ηθοποιός εκφράζει τη λατρεία του για την ιδιαίτερη σχέση που διατηρεί με την ντίβα του γαλλικού σινεμά, ενώ σκιαγραφεί μοναδικά τους εντελώς διαφορετικούς χαρακτήρες τους. Διαβάστε εδώ την αλήτικη πορεία του διάσημου και προκλητικού σταρ Ντεπαρντιέ, που εκδιδόταν από παιδί σε φορτηγατζήδες για να ζήσει, όπως έχει δηλώσει.

Γράφει αναλυτικά:

«Αγαπημένη μου Κατρίν,
Μόλις ζήσαμε μαζί δώδεκα εβδομάδες. Ήταν η πρώτη φορά που κάναμε εξωτερικά γυρίσματα μαζί, τη νύχτα. Σε είδα εκεί όμορφη και κουρασμένη. Ανακάλυψα την ομορφιά σου τη νύχτα. Υπάρχουν ομορφιές που είναι παγωμένες, εγωιστικές, ομορφιές που θέλουν να κυριαρχήσουν πάνω στους άλλους, να τους μικρύνουν σε ρόλους Σγκαναρέλ ή Κουασιμόδου. Αντίθετα, η πραγματική ομορφιά εμπλουτίζει τους άλλους. Κοντά της, κοντά σε σένα, ένιωθα ανίκανος να κάνω άσχημες σκέψεις ή να είμαι βίαιος. Αυτή εδώ η ομορφιά ηρεμεί, καθησυχάζει, σε κάνει καλύτερο.


Το κινηματογραφικό ζευγάρι που αποτελούμε είναι πιο συγκλονιστικό, πιο στέρεο από πολλά αληθινά ζευγάρια.


Έχουμε έναν πραγματικό πόθο να παίζουμε μαζί. Μια επαγγελματική συνενοχή που μπορεί να κάνει κάποιους να ζηλεύουν. Διασκεδάζουμε οι δυό μας. Μας αρέσει να φιλιόμαστε μπροστά στις κάμερες ενώ οι περισσότεροι ηθοποιοί θα έλεγαν ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό ή πιο στρεσογόνο από ένα φιλί στον κινηματογράφο. Εμείς, κοιταζόμαστε στα μάτια και λέμε σιωπηλά: «ωραία, έχει κι άλλα ακόμη φιλιά».

Είδα σε μια δημοσκόπηση ότι είσαι η ερωμένη που ονειρεύονται όλοι οι Γάλλοι. Ξέρω ότι πολλές φήμες κυκλοφορούν και για μας τους δύο, ότι πολλοί υποπτεύονται πως κάτι τρέχει, κυρίως μετά την ταινία Το Τελευταίο Μετρό.
Εσύ είσαι ένα είδωλο μπουρζουά, ράτσας, εγώ είμαι ένας γιός χωρικού με χοντρά χέρια και γεροδεμένος. Εσύ κι εγώ, είμαστε σχεδόν σαν μια κοινωνική κατάκτηση.


Πόσο τυχερός είναι ένας άνθρωπος στη γη, λίγο τραχύς όπως εγώ να τον αγαπά η ομορφότερη γυναίκα του Ζεν Ζερμέν. Είναι σαν να κατακτάς την Βαστίλη του έρωτα.


Κουβαλάς μαζί σου δύο τεράστιες βαλίτσες γεμάτες φαντασιώσεις ενώ στην πραγματικότητα ζεις με πράγματα απλά, πολύ ποιητικά. Ήξερες πως να προστατεύσεις την ιδιωτική σου ζωή, τα παιδιά σου. Κάποιοι πιστεύουν ότι είσαι ψυχρή, ενώ εσύ είσαι απλά ευθύς, ειλικρινής, χωρίς μισόλογα. Όλοι πιστεύουν ότι είσαι ήρεμη, οργανωμένη. Εγώ ξέρω πως είσαι ανοργάνωτη, αδιαφορείς για τα χρήματα και τα επιχειρηματικά, όσο κανείς.


Αλλά υπάρχει κάτι πιο ενδιαφέρον από την ηθοποιό. Ή την ομορφιά-σύμβολο. Ο Γκαινσμπούρ έλεγε ότι περπατάς σαν στρατιώτης, ο Μαρτσέλο Μαστρογιάνι ότι είσαι ένας Πρώσος αξιωματικός. Ποτέ δεν σε είδα να παραπονιέσαι σε ένα γύρισμα. Μπορείς να στέκεσαι όρθια χωρίς μια λέξη, κάτω από έναν τρελό ήλιο ή ένα ψοφόκρυο. Μπορείς να διασκεδάσεις, να πιείς σαν ναύτης αλλά να είσαι έτοιμη για την μάχη της επόμενης μέρας.
Μια μέρα, σε μια συνέντευξη δήλωσα ότι είσαι ο άνδρας που θα ήθελα να είμαι. Βγήκε από τα χείλη μου αυτή η ανόητη φράση για να σου πω ότι ζηλεύω σ’εσένα τις αξίες που δίνουν συνήθως στους άνδρες αλλά που στην πραγματικότητα σπάνια τις έχουν. Είσαι πιο υπεύθυνη, πιο δυνατή, πιο οχυρωμένη από τους άνδρες ηθοποιούς. Είσαι λιγότερο ευάλωτη. Αναμφίβολα αυτό το παράδοξο είναι η πραγματική θηλυκότητα.


Θηλυκότητα είναι η φιλοξενία, το άνοιγμα, είναι επίσης να μπορείς να αντέχεις, να ξέρεις να αντέχεις, όχι να αφήνεις να σε επηρεάζουν τα αρρωστημένα, επίμονα, γεμάτα υπονοούμενα βλέμματα. Δεν ζούμε σε ένα κόσμο που αποδέχεται την θηλυκότητα.

Υπάρχουν συχνά πιο δυνατές ιστορίες ανάμεσα σε άνδρες και γυναίκες όταν η σεξουαλικότητα απουσιάζει. Ήταν όμορφη όσο η νύχτα που κοιμάται στο σκοτεινό παρεκκλήσι όπου ο Μικελάντζελο έκανε το αιώνιο κρεβάτι του μπορεί να είναι όμορφη. Μπορείς να μου γράψεις, Κατρίν, για να μου επιβεβαιώσεις ότι είναι ένας στίχος του Αλφρέντ ντε Μισέ;
Σε φιλώ»

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :