Τζένη Μπαλατσινού: Μπήκε σε καντίνα και έφτιαξε μόνη της… ΒΡΩΜΙΚΟ!
Τζένη Μπαλατσινού: Μπήκε σε καντίνα και έφτιαξε μόνη της… ΒΡΩΜΙΚΟ! Μπορεί να είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές παρουσιάστριες και να διαθέτει ένα καλογυμνασμένο και καλλίγραμμο κορμί, αλλά ακόμη και η Τζένη Μπαλατσινού κάνει τις ατασθαλίες της.
Τζένη Μπαλατσινού: Σπάνια ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗ φωτογραφία FULL ΑΒΑΦΗ!!
Η γνωστή παρουσιάστρια βρέθηκε ΤΟ 2015 σε καντίνα στην οδό Μαβίλης για να φάει «βρώμικο» με την παρέα της και έκανε την έκπληξη. Η ίδια δεν περίμενε έξω στην ουρά,
αντίθετα μπήκε μέσα στην καντίνα, πήρε τα υλικά που της άρεσαν και έφτιαξε μόνη της το σάντουίτς της.
Τζένη Μπαλατσινού: Το ΔΕΙΠΝΟ στο εστιατόριο Matilde στο Νέο Ψυχικό με την Ελένη Μενεγάκη
Μαζί της ήταν ο καλός της φίλος Δημήτρης Τσακούμης που φρόντισε να απαθανατίσει το
στιγμιότυπο και να το μοιραστεί με τους φίλους του στο Instagram.

Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
