Hit enter after type your search item

Τζένη Μπαλατσινού: «Εγώ φροντίζω να τρέχω και να κάνω βάρη, που βοηθούν την τόνωση των μυών, ενώ παράλληλα παρακολουθώ μαθήματα Pilates και yoga»

/
/
img

Τζένη Μπαλατσινού: «Εγώ φροντίζω να τρέχω και να κάνω βάρη, που βοηθούν την τόνωση των μυών, ενώ παράλληλα παρακολουθώ μαθήματα Pilates και yoga» Τζένη Μπαλατσινού: Ποια είναι τα μυστικά της; Τι τρώει και τι αποφεύγει; Πώς διατηρεί την άψογη σιλουέτα της; 1. Φρόντισε να πίνεις πολύ νερό κατά τη διάρκεια της μέρας. Όσο κοινότοπο κι aν ακούγεται αυτό, το νερό αποτελεί το μυστικό της φυσικής ομορφιάς και της υγείας, ειδικά με το πέρασμα του χρόνου. Γι’ αυτόν το λόγο καλό είναι να πίνεις τουλάχιστον 1,5 με 2 λίτρα τη μέρα, κάτι που θα σε βοηθήσει να κατευνάσεις την πείνα σου, ενώ παράλληλα θα δεις σημαντικές διαφορές στην επιδερμίδα σου, ειδικά από την πρώτη εβδομάδα.

2. Προσπάθησε να εντάξεις στη διατροφή σου λαχανικά και αντιοξειδωτικά φρούτα όπως το ρόδι, τα blueberries ή οι φράουλες. Τα κόκκινα φρούτα στην ημερήσια διατροφή, χάρη στις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες, επιδιορθώνουν σε σημαντικό βαθμό την καταστροφή των κυττάρων. Με αυτό τον τρόπο θα προστατέψεις τον εαυτό σου από τα σημάδια της πρόωρης γήρανσης, ενώ παράλληλα θα τον θωρακίσεις από τις φθορές του χρόνου.

Τζένη Μπαλατσινού: Όταν έρχεται ένας τέτοιος άνθρωπος στη ζωή σου σαν τον Βασίλη και σε μια ηλικία…

3. Μην ξεχνάς την αντηλιακή σου κρέμα ακόμα και το χειμώνα. «Γι’ αυτή την εποχή», λέει χαρακτηριστικά η Τζένη Μπαλατσινού, «προσπαθώ να επιλέγω ενυδατικές κρέμες ή make up που περιέχουν στη σύνθεσή τους δείκτη προστασίας SPF, ο οποίος μου προσφέρει μια πολύ ικανοποιητική προστασία. Ειδικά για όσες είστε ανοιχτόχρωμες, η ανάγκη για προϊόντα περιποίησης που έχουν SPF είναι μεγάλη, αφού οι ακτίνες του ήλιου είναι επιβαρυντικές για την επιδερμίδα χειμώνα-καλοκαίρι, καθώς ενεργοποιούν τη διαδικασία της φωτογήρανσης».

4. Κάθε φορά που αισθάνεσαι θυμό για κάτι, προσπάθησε να πάρεις βαθιές αναπνοές εισπνέοντας από τη μύτη και εκπνέοντας από το στόμα. Με αυτό τον τρόπο με κάθε εκπνοή βγάζεις τον περιττό θυμό και την ένταση και φυσικά όλον τον αρνητισμό και τη φόρτιση που πιθανόν έχεις.

ΤΖΕΝΗ ΜΠΑΛΑΤΣΙΝΟΥ: Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΙΚΙΛΙΑΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΑ!!!
5. «Η άσκηση είναι πολύ σημαντική γιατί μέσα από αυτή τονώνονται οι μύες και το σώμα μας δείχνει περισσότερο νεανικό. Είναι αλήθεια ότι η ομορφιά και η νεανική όψη της επιδερμίδας συνδέονται με την άσκηση. Βάλε, λοιπόν, στο εβδομαδιαίο σου πρόγραμμα τη γυμναστική που σου αρέσει και ξεκίνησε! Εγώ φροντίζω να τρέχω και να κάνω βάρη, που βοηθούν την τόνωση των μυών, ενώ παράλληλα παρακολουθώ μαθήματα Pilates και yoga», λέει η Τζένη Μπαλατσινού.

6. Πιες αρκετούς φυσικούς χυμούς μέσα στη μέρα. Αποτελούν το μυστικό για να κάψεις λίπος ενώ παράλληλα χαρίζουν υγεία και ευεξία ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα. Επιπλέον, μπορούν να λειτουργήσουν ευεργετικά σε συμπτώματα όπως πονοκέφαλοι και δυσπεψία.

Τζένη-Μπαλατσινού-Εγώ-φροντίζω-να-τρέχω-και-να-κάνω-βάρη-που-βοηθούν-την-τόνωση-των-μυών-ενώ-παράλληλα-παρακολουθώ-μαθήματα-Pilates-και-yoga- Τζένη-Μπαλατσινού-Εγώ-φροντίζω-να-τρέχω-και-να-κάνω-βάρη-που-βοηθούν-την-τόνωση-των-μυών-ενώ-παράλληλα-παρακολουθώ-μαθήματα-Pilates-και-yoga-7. Απόφυγε τις πολύ λιπαρές τροφές όπως τις ομελέτες, τις τηγανητές πατάτες, τα γλυκά με βούτυρο, τις κρέμες γάλακτος καθώς και συγκεκριμένα είδη κρέατος. Σημείωσε ότι κάθε γραμμάριο λίπους που καταναλώνουμε περιέχει εννέα θερμίδες!

ΤΖΕΝΗ ΜΠΑΛΑΤΣΙΝΟΥ: ‘ΣΕ ΜΙΑ ΗΛΙΚΙΑ, ΕΚΤΙΜΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ, ΤΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ’

8. «Μία φορά την εβδομάδα κάνε μια σπιτική μάσκα σύσφιξης προσώπου» λέει ηΤζένη Μπαλατσινού και μας προτείνει την εξής: Για να φτιάξεις τη συγκεκριμένη μάσκα θα χρειαστείς 1 ασπράδι και 2 κ.γ. χυμό λεμονιού. Πρώτα χτύπησε ελαφρά το ασπράδι και στη συνέχεια πρόσθεσε το χυμό. Μόλις ομογενοποιηθεί το μείγμα άπλωσέ το σε καθαρό πρόσωπο και άφησέ το να δράσει για 15 περίπου λεπτά. Στη συνέχεια αφαίρεσέ το ταμποναριστά με ένα βρεγμένο βαμβάκι και ξέπλυνε καλά το πρόσωπό σου με χλιαρό νερό. Το αποτέλεσμα θα σε εντυπωσιάσει καθώς η επιδερμίδα σου θα φαίνεται πιο σφριγηλή, νεανική και λαμπερή.

9.«Το μεσημέρι προσπάθησε να κάνεις μια μικρή σιέστα για 10 λεπτά. Έτσι θα ξεκουραστείς σωματικά και πνευματικά για να συνεχίσεις γεμάτη ενέργεια την υπόλοιπη μέρα σου.

10. Κάνε ένα scrub σώματος μία φορά την εβδομάδα χρησιμοποιώντας κατά προτίμηση φυσικό σαπούνι που βοηθά στο βαθύ καθαρισμό, αφήνοντας το δέρμα σου φρέσκο και αναζωογονημένο.

11. «Ξεκίνησε τη μέρα σου ακούγοντας τη μουσική που σε ηρεμεί», συμβουλεύει η Τζένη Μπαλατσινού. Έτσι, είτε είσαι στο σπίτι σου ή καθ’ οδόν, βάλε τα αγαπημένα σου τραγούδια να απίζουν και ξεκίνα δυναμικά από το πρωί!

12. «Πες “ναι” στο πράσινο τσάι και κατανάλωσε όση περισσότερη ποσότητα μπορείς». Έτσι θα αποβάλεις από το σώμα σου όλες τις περιττές τοξίνες, ενώ το πράσινο τσάι θα κάψει το λίπος βοηθώντας στην απώλεια βάρους.

13. Πριν πέσεις για ύπνο κάνε ένα καλό ντεμακιγιάζ στην επιδερμίδα σου. «Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κοιμηθείς βαμμένη» λέει η Τζένη Μπαλατσινού.

ΤΖΕΝΗ ΜΠΑΛΑΤΣΙΝΟΥ: 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

14. Η σωστή ενυδάτωση για το πρόσωπο είναι μια ιεροτελεστία φροντίδας που δεν πρέπει να αμελείς πρωί και βράδυ. Φρόντιζε, λοιπόν, μετά από έναν καλό καθαρισμό της επιδερμίδας σου να εφαρμόζεις την ενυδατική σου –πάντα με κυκλικές κινήσεις- που θα χαρίσει βαθιά ενυδάτωση και θρέψη στο δέρμα σου. Πάρε, λοιπόν, μια μικρή ποσότητα από την κρέμα σου και πριν την εφαρμόσεις στο πρόσωπο τρίψε την καλά ανάμεσα στις παλάμες σου για να τη ζεστάνεις και έτσι να απλωθεί καλύτερα.

15. Για μερικές στιγμές χαλάρωσης άναψε ένα αρωματικό κερί και διάβασε το αγαπημένο σου βιβλίο κλείνοντας λίγο τα μάτια σου.

16. Από την τσάντα σου δεν πρέπει να λείπει το ενυδατικό lip balm. Ειδικά για τους χειμερινούς μήνες είναι ο κατάλληλος σύμμαχός σου ενάντια στις χαμηλές θερμοκρασίες.

Σίσσυ Χρηστίδου – Φαίη Σκορδά – Τζένη Μπαλατσινού: Ταυτίστηκαν! Τα ατελείωτα επιτραπέζια παιχνίδια με τα παιδιά τους

17.Βρες το κατάλληλο άρωμα για σένα. Μάλιστα καλό θα είναι να επιλέξεις μια μυρωδιά που σου αρέσει γιατί το σωστό

άρωμα επιδρά θετικά στην ψυχολογία σου.

18.Φρόντισε να διατηρείς τα χέρια σου καλά ενυδατωμένα και μην αμελείς τους αγκώνες. Γι’ αυτόν το λόγο μια κρέμα χεριών λίγο πριν κοιμηθείς είναι ό,τι πρέπει για να τα διατηρείς απαλά και βελούδινα.

Τζένη Μπαλατσινού: ‘Το να διαβάζεις κάθε εβδομάδα μια μυθοπλασία ότι είμαι έγκυος, ότι χωρίζω, ότι παντρεύομαι, ότι μένω σε άλλο σπίτι’

19.Απόκτησε υγιή μαλλιά με σωστή ενυδάτωση. Ανάλογα με τον τύπο τους χρησιμοποίησε την κατάλληλη μάσκα μία φορά την εβδομάδα. «Εγώ εφαρμόζω μια καλή και παραδοσιακή μάσκα της γιαγιάς μου με ξίδι και νερό, την οποία εφαρμόζω μετά το λούσιμο αφήνοντας να δράσει για δύο περίπου λεπτά και μετά ξεβγάζω», τονίζει η Τζένη Μπαλατσινού.

20.Τέλος, βρες την ιδανική γωνιά εντός ή εκτός σπιτιού και αφιέρωσε στον εαυτό σου 10΄ αφωνίας, τουλάχιστον μία φορά μέσα στην εβδομάδα.

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

2 Comments

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :