Hit enter after type your search item

Βανδή μαγιό: ΒΡΕΙΤΕ για ποιο λόγο ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΟΝΟ το αριστερό της ΠΡΟΦΙΛ!!!

/
/
img

Θα το χετε παρατηρήσει Τώρα που σας το…ξαναγράφουμε, θα το παρατηρήσετε σίγουρα! Αν προσέξετε λοιπόν, ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ούτε μία φωτό στην οποία η Δέσποινα να ποζάρει με το δεξί της προφίλ. Ψάξτε στο ίντερνετ όσο θέλετε! Απεναντίας, δεν ποζάρει ούτε ανφάζ. 

Η Δέσποινα Βανδή βάζει πάντα απέναντι στην κάμερα, το αριστερό της προφίλ ή άντε το…3/4 όπως λένε!
Θέλετε να μαντέψετε – εμείς δεν ξέρουμε – για ποιο λόγο έχει αυτή την κουραστική πιστεύουμε συνήθεια;
 
Διαβάστε ακόμα: Η δίαιτα της Δέσποινας
 
Σε παλαιότερη συνέντευξή της, η Δέσποινα Βανδή είχε μοιραστεί τα διατροφικά της μυστικά τονίζοντας πως προτιμά τις τροφές που της δίνουν ενέργεια. Τα παντζάρια, το σπανάκι και η ρόκα, τα μεσογειακά super foods, δηλαδή, είναι σχεδόν καθημερινά στο διαιτολόγιό της. Βελτιώνοντας το μεταβολισμό της, πέτυχε εντυπωσιακές αλλαγές στο σώμα της. Στο πρόγραμμα που ακολουθεί το μεγαλύτερο γεύμα της μέρας είναι το βραδινό, ενώ μία φορά την εβδομάδα απολαμβάνει μια free-day κατά τη διάρκεια της οποίας μπορεί να φάει και λίγη σοκολάτα.
Πιο συγκεκριμένα το ημερήσιο μενού της έχει ως εξής:
Πρωινό: 1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούτα
Δεκατιανό: 1 γιαούρτι με μέλι ή 1 τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών
Μεσημεριανό: Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών ή σαλάτα σπανάκι-ρόκα και κοτόπουλο ή με μανιτάρια ή με ψητά λαχανικά (διάφορα εποχικά)
Απογευματινό: Φρούτα εποχής και ξηροί καρποί
Βραδινό: Sushi ή ψητός σολομός με λαχανικά ή όσπρια με 1 φέτα ψωμί ή σαλάτα με ξηρούς καρπούς ή φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο
Τα μυστικά της αψεγάδιαστης σιλουέτας της:
Γυμνάζεται δύο ώρες, έξι φορές την εβδομάδα, κυρίως τα πρωινά! Το κυκλικό πρόγραμμά γυμναστικής της περιλαμβάνει βάρη, TRX, μισή ώρα διάδρομο, pilates reformer, κοιλιακούς και ραχιαίους. Συχνά-πυκνά, όταν ο καιρός το επιτρέπει, της αρέσει να ασκείται κοντά στη θάλασσα με τον γυμναστή της κάνοντας τζόκινγκ, push-ups στην άμμο και ασκήσεις με βάρη στο νερό μέχρι τα γόνατα! Επιπλέον κάνει ασκήσεις στίβου, δίνοντας βάρος σε πόδια και χέρια.
 

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

14 Comments

    • Το ζητουμενο σε μιά τραγουδίστρια δεν είναι η απόλυτη ομορφιά.Γενικά δεν είναι το ζητούμενο σε κανένα τομέα

    • Δεν μπορει να το συνειδοποιηση διοτι πασχει απο κριση ηλικιας δεν μπορει να το χωνεψει οτι ΓΕΡΑΣΕ και οτι πλεον ειναι μητερα με παιδια και οτι οι αντρες δεν ενδιαφερονται πλεον για αυτην.

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :