Βικτώρια Χαλκίτη: Τι έκανε όταν έμαθε πως είναι έγκυος και πόσα κιλά έχει πάρει;
Η Βικτώρια Χαλκίτη διανύει τον 9ο μήνα της εγκυμοσύνης της και μίλησε για το χαρμόσυνο γεγονός στον Γιάννη Πουλόπουλο και το περιοδικό OK!. Όπως εξομολογήθηκε, πριν μείνει έγκυος είχε κάνει κάνει πέντε εξωσωματικές -όμως όπως φαίνεται ο επιμένων νικά.
Οι πρώτοι τρεις μήνες της εγκυμοσύνης της δεν ήταν εύκολοι: «Ανακατευόμουν συνέχεια, νύσταζα, είχα γίνει ευσυγκίνητη και είχα πολλά νεύρα. Αφού θυμάμαι ότι έλεγα στον Γιώργο (σ.σ. το σύζυγό της Γιώργο Σταμπόλη): ‘’Ευτυχώς που δεν με γνώρισες τώρα. Δεν υπήρχε περίπτωση να με παντρευόσουν’’. Μπορούσα να του κάνω σκηνή ακόμα και για τον τρόπο που έβαφε το παιδικό δωμάτιο. Διότι πρέπει να πω ότι το πρώτο πράγμα που έκανα όταν έμαθα ότι είμαι έγκυος ήταν να ετοιμάσω το παιδικό δωμάτιο».
Όπως λέει, στο δωμάτιο του μωρού τα χρώματα που κυριαρχούν είναι το γκρι και το μπλε, ενώ εδώ και καιρό η γνωστή τραγουδίστρια έχει φτιάξει και τη γκαρνταρόμπα του. Παρόλα αυτά, για το όνομα δεν έχουν αποφασίσει ακόμα, προτιμούν να περιμένουν πρώτα να γεννηθεί ο μικρός.
Όσο για τα κιλά της εγκυμοσύνης, η γνωστή τραγουδίστρια αποκαλύπτει: «Δεν έχω ζυγιστεί τελευταία, αλλά πρέπει να έχω πάρει 14-15 κιλά. Αυτό για εμένα, που όλη μου τη ζωή με θυμάμαι να είμαι 54 κιλά, μοιάζει περίεργο. Την προηγούμενη εβδομάδα κοιτούσα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και με είδα λίγο από πίσω και είπα ‘’Έχεις γίνει σαν την Κιμ Καρντάσιαν”. Το αστείο είναι ότι στην αρχή της εγκυμοσύνης πάχαινα παντού εκτός από την κοιλιά. Κι έλεγα: ‘’Μα είναι δυνατόν; Πότε θα μεγαλώσει η κοιλιά μου;’’»
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
