«Υπήρξαν αρκετές φορές που δεν πληρώθηκα! Σε μία δουλειά είχα πάρει 174 ευρώ για όλη τη σεζόν»
Ο Κώστας Φαλελάκης μίλησε Στη Φωλιά των Κου Κου για τη ζωή του σήμερα και τις δυσκολίες που έχει περάσει στο θέατρο.
«Υπήρξαν αρκετές φορές που δεν πληρώθηκα! Σε μία δουλειά δεν είχα πάρει ούτε ένα ευρώ και σε άλλη είχα πάρει 174 ευρώ για όλη τη σεζόν», εξομολογήθηκε ο ηθοποιός αναφερόμενος ακόμα στο άδοξο τέλος που είχε η σειρά Ο Πρίγκιπας της Φωτιάς:
«Κάναμε ασφαλιστικά μέτρα, δικάστηκαν, κερδήθηκαν.»
«Είμαι 56 ετών. Βαριέμαι να γυμναστώ, κολυμπώ, όμως, πάρα πολύ, κυκλοφορώ μέσα στην Αθήνα με ποδήλατο. Όταν μπήκα στα 30 ήταν η στιγμή που κάτι μου έκανε. Από εκεί και μετά ούτε εγώ ξέρω πώς κύλησε ο χρόνος», ανέφερε ο ίδιος ο οποίος δηλώνει πως έχει φανταστεί τη ζωή του με ένα παιδί και πιστεύει πως θα ήταν πολύ καλός πατέρας.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
