Hit enter after type your search item
freegossip.gr

Breaking news,news,lifestyle,

Θέμις Μπαζάκα βιογραφικό! Η προσωπική ζωή, η ηλικία, το ύψος, η καταγωγή, οι σπουδές, και τα κιλά Η Θέμις Μπαζάκα (Θεσσαλονίκη, 3 Μαρτίου 1957-) είναι Ελληνίδα ηθοποιός του θεάτρου, της τηλεόρασης και του κινηματογράφου[4] με καταγωγή από την Ξιφιανή Αλμωπίας της περιφερειακής ενότητας Πέλλας[5].

Βιογραφία

Από τη δεκαετία του 1980 έχει εμφανιστεί σε αρκετές γνωστές και αξιόλογες ταινίες, όπως Παραγγελιά! (1980), Ρεμπέτικο, Πέτρινα Χρόνια (1985), Ήσυχες μέρες του Αυγούστου (1991), Ακροπόλ (1996) κ.ά. Πρόσφατες γνωστές δουλειές της είναι το Ο Ηλίας του 16ου (2008) και το Αν… (2012).

Έχει συμμετάσχει και σε τηλεοπτικές σειρές, αρχής γενομένης με Το μινόρε της αυγής (1983), Σαν τα τρελά πουλιά (1987), Ανατομία ενός εγκλήματος, Δυο μέρες μόνο, αλλά και σε αρκετά επεισόδια της αστυνομικής δραματικής σειράς 10η Εντολή. Επίσης, έχει και κάποιες εμφανίσεις στο θέατρο.

Το 2021 επιστρέφει τηλεοπτικά στην κοινωνική σειρά του MEGA, Σκοτεινή Θάλασσα.

Διακρίσεις
Έχει βραβευθεί τρεις φορές από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, δύο φορές για Β’ Γυναικείο Ρόλο για τις ταινίες Ρεμπέτικο και Οι ακροβάτες του κήπου και με Βραβείο Α’ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία τα Πέτρινα χρόνια. Για αυτόν τον ρόλο, απέσπασε και Εύφημο Μνεία, από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας.[4]

Θέμις Μπαζάκα – «Έχω υπάρξει σε σχέση με έναν άντρα 20 χρόνια νεότερό μου»

«Η “Σκοτεινή θάλασσα” διαδραματίζεται στο Μεσολόγγι, και αφορά σε μια οικογένεια εργοστασιαρχών και μια οικογένεια εργατών. Ο γιος μας και η κόρη της άλλης οικογένειας ερωτεύτηκαν, και όλη η σειρά βασίζεται στο γεγονός ότι αυτό το κορίτσι έχει εξαφανιστεί. Η Ξένια, την οποία υποδύομαι, αφοσιώθηκε στην οικογένειά της, είναι πολύ ψυχρή γιατί ήταν πάντα πολύ μόνη», ανέφερε η αγαπημένη ηθοποιός για τη σειρά «Σκοτεινή θάλασσα» που κάνει πρεμιέρα στο MEGA στις 3 Ιανουαρίου.

«Κατά τη διάρκεια της καραντίνας έκανα κάποιες επεμβάσεις γιατί κόπηκαν οι τένοντες και στους δύο ώμους μου από κατάχρηση στο κουβάλημα. Είχα την τεράστια χαρά να κάνω καραντίνα με την κόρη μου που ζει μόνιμα στο Βερολίνο και είχαμε χρόνια να ζήσουμε για 3-4 μήνες μαζί. Εγώ μπορεί να άλλαξα το σπίτι μου, αλλά από την άλλη κατάλαβα ότι φρικτά βίαια γεγονότα συνέβαιναν στα σπίτια κατά τη διάρκεια του lockdown. Ίσως ήμουν τυχερή γιατί δεν είχα σύζυγο κατά τη διάρκεια του lockdown», περιέγραψε για την περίοδο της καραντίνας.

«Τα παιδιά μας τα γεννάμε για να φύγουν, για να φτιάξουν τη ζωή τους, δεν κάνουμε παιδιά για να μας κάνουν παρέα όταν είμαστε μόνοι. Η κόρη μου παράτησε το σπίτι της για να είναι κοντά μου στις εγχειρήσεις μου, αλλά δεν της το ζήτησα ποτέ. Εγώ έφυγα από το σπίτι μου στα 18 μου, γιατί ήμουν ατίθασο κορίτσι και είχα άλλα σχέδια από όλα εκείνα που σχεδίαζαν οι γονείς μου», είπε για τη σχέση με την κόρη της.

«Μπροστά στο θάνατο λυγίζεις. Λύγισα στους θανάτους που αντιμετώπισα, έχασα αδελφό, μάνα, φίλους, σύζυγο. Ο θάνατος του αδελφού μου, με σημάδεψε. Ήταν 18 χρονών και εγώ 20, σκοτώθηκε σε τροχαίο και έκανα έξι χρόνια να κλάψω, έγινα πέτρα. Ήταν μεγάλη και απροσδόκητη η απώλεια του αδελφού μου, ο χαμός ενός νέου ανθρώπου δεν ξεπερνιέται. Ο άνθρωπος βρίσκει τη δύναμη να προχωράει, αρκεί να αγαπάει τη ζωή, και εγώ την αγαπάω πολύ τη ζωή. Ο σύζυγός μου έφυγε από τη ζωή πολύ σύντομα αφότου χωρίσαμε, έχουν περάσει πολλά χρόνια. Η κόρη μου ήταν 13 ετών», ανέφερε για τις μεγάλες απώλειες της ζωής της, και αυτή του αδερφού της που τη σημάδεψε.

«Δεν ήθελα να ξαναδεσμευτώ στη ζωή μου, ούτε τον πρώτο μου γάμο τον ήθελα, αλλά ήμουν στην Αμερική και έπρεπε να το κάνω για το παιδί. Ο γάμος κάνει κάτι στους ανθρώπους, υπόγεια τους επηρεάζει ψυχολογικά. Επηρέασε και εμένα, έζησα 2-3 μεγάλες σχέσεις αλλά δεν ήθελα να ξαναπαντρευτώ.

Θέμης Μπαζάκα: Εδώ υπάρχει μια ζηλοφθονία κι ένας επαρχιωτισμός.

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι μπορεί να είχα και άλλα παιδιά και να χρειαζόταν να πάρω και διαζύγια. Ήμουν πιο ανέμελη στη δέσμευση, δεν τον πιστεύω το γάμο. Στον πρώτο μου γάμο παντρευτήκαμε στο δημαρχείο της Νέας Υόρκης επειδή ήμουν έγκυος στο παιδί μου και έπρεπε να έχει διαβατήριο και εγώ να μπαινοβγαίνω στη χώρα», σχολίασε για το θεσμό του γάμου και πώς η ίδια τον βλέπει.

«Μπήκα στον πειρασμό να ξαναγίνω μητέρα, αλλά το απέφυγα, ίσως από το φόβο της ευθύνης να μεγαλώσω ακόμη ένα παιδί μόνη μου. Είναι τεράστια ευθύνη ένα παιδί, όλες τις μεγάλες αποφάσεις τις πήρα μόνη μου. Θεωρώ ότι είναι ωραίο για ένα παιδί να μεγαλώσει με δύο ευτυχισμένους γονείς. Οι σύντροφό μου ήθελαν παιδί μαζί μου, αλλά δεν τους έκανα τη χάρη και καλά έκανα, δεν το μετάνιωσα ποτέ», συνέχισε.

«Δεν έχω πρόβλημα με τους νεότερους άντρες, έχω υπάρξει σε σχέση με έναν άντρα 20 χρόνια νεότερό μου, αλλά βαριέμαι γιατί είναι σα να φροντίζω ένα παιδί. Πέρασα καλά, με ξανάνιωσε, ήταν ένα καταπληκτικό παιδί το οποίο με αγαπούσε και πάρα πολύ, αλλά από ένα σημείο και μετά δεν έχεις και πολλά να πεις», αποκάλυψε η Θέμις Μπαζάκα για τη σχέση που είχε με νεότερό της άντρα.

Αναφορικά με το MeToo, η αγαπημένη ηθοποιός σχολίασε ότι «Ήταν πολύ άδικο για την εικόνα του θεάτρου, παρόλο που αυτό που έκαναν τα κορίτσια ήταν συγκλονιστικό, απαιτεί θάρρος και δύναμη. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόνο χολή έριξαν, αποκάλυψαν τρομερό μίσος, σεξισμό, ρατσισμό και ομοφοβία για κάποιους ανθρώπους, βγήκε ένας οχετός. Αφήστε τους να πάνε στα δικαστήρια, να πληρώσουν. Έχω δουλέψει με όλους αυτούς τους ανθρώπους, είχα εργασιακή σχέση μαζί τους, δεν έγινα φίλη με κανέναν. Υποψίες, φήμες και σκέψεις φυσικά και υπήρχαν, αλλά δεν ακούω ούτε τις φήμες, ούτε τα κουτσομπολιά».

«Ο Δημήτρης Λιγνάδης ήταν ο πιο περίεργος από όλους σε σχέση με τη σκηνική συμπεριφορά. Όχι σε προσωπικό επίπεδο, γιατί δεν έχω κάνει παρέα μαζί του», πρόσθεσε στο ίδιο θέμα.

Όσο για το τι περιμένει από το 2022;

«Θέλω να πάει καλά η “Σκοτεινή θάλασσα”, θέλω να ταξιδέψω, να είμαστε υγιείς και να μην κρίνουμε τους ανθρώπους για να μην κριθούμε», είπε η Θέμις Μπαζάκα.

Από τη δεκαετία του 1980 έχει πρωταγωνιστήσει σε υψηλών προδιαγραφών ταινίες, όπως Παραγγελιά! , Ρεμπέτικο, Πέτρινα Χρόνια, Ήσυχες μέρες του Αυγούστου, Ακροπόλ (1996), Ο Ηλίας του 16ου (2008) και το Αν του Χριστόφορου Παπακαλιάτη.

Έχει συμμετάσχει και σε τηλεοπτικές σειρές, αρχής γενομένης με Το μινόρε της αυγής (1983), Σαν τα τρελά πουλιά, Ανατομία ενός εγκλήματος, Δυο μέρες μόνο, αλλά και σε αρκετά επεισόδια της αστυνομικής δραματικής σειράς 10η Εντολή. Επίσης, έχει και κάποιες επιλεκτικές εμφανίσεις στο θέατρο.Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία τηλεοπτική δουλειά της Θέμις Μπαζάκα ήταν στο σίριαλ τρόμου του Πάνου Κοκκινόπουλου “Ου φονεύσεις” και έκτοτε δεν έχει ξαναεμφανιστεί στη μικρή οθόνη.

Οι βραβεύσεις

Έχει βραβευθεί τρεις φορές από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, δύο φορές για Β’ Γυναικείο Ρόλο για τις ταινίες Ρεμπέτικο και Οι ακροβάτες του κήπου και με Βραβείο Α’ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία τα Πέτρινα χρόνια του Παντελή Βούλγαρη. Για αυτόν τον ρόλο, απέσπασε και Εύφημο Μνεία, από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας.

Έχασα τον αδελφό μου σε δυστύχημα

«Έδωσα αρχιτεκτονική και δεν μπήκα. Ήθελα να σπουδάσω σκηνικά και κοστούμια. Πήγα στο Λονδίνο, αλλά μου συνέβη κάτι πολύ άσχημο, οικογενειακό, και εγκατέλειψα τις σπουδές μου, γύρισα πίσω και δεν μπόρεσα να ξανά φύγω. Εκεί, οι φίλοι μου για κάποιο λόγο με σπρώξανε να πάω να δώσω στη Δραματική Σχολή» είπε η αγαπητή ηθοποιός.

Στη συνέχεια πρόσθεσε στο Join Us πως «ένας φίλος μου επέμενε πως έπρεπε να γίνω ηθοποιός έστω και για ψυχαναλυτικούς λόγους. Είχα χάσει τον αδερφό μου πολύ μικρό, σ’ ένα τραγικό δυστύχημα. Πήγα σε τρεις μέρες και έδωσα εξετάσεις».

Ήμουν από το σπάνιο είδος ηθοποιών που έγιναν διάσημοι από το σύγχρονο ελληνικό σινεμά
Συνάδελφοι Αθηναίοι ήταν πιο χαλαροί όντας αναγνωρίσιμοι, εγώ ήμουν ξένη και έπρεπε να βρω επειγόντως δουλειά. Είχα επιθυμία τεράστια να κάνω σινεμά. Άρχισα να ρωτάω πού γίνονταν οντισιόν για ταινίες και μου δόθηκαν δύο ρόλοι που τελικά αποδείχθηκε ότι ήταν σε δύο σπουδαίες ταινίες, το «Ρεμπέτικο» και τα «Πέτρινα Χρόνια», και μετά όλα είναι απλά ιστορία. Δεν ήταν μόνο καλοί οι ρόλοι, άλλα και μέσα σε δύο χρόνια έφεραν και πολλά βραβεία για την ερμηνεία μου.

Ήμουν από το σπάνιο είδος ηθοποιών που έγιναν διάσημοι από το σύγχρονο ελληνικό σινεμά. Αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο, γίνεσαι γνωστός από την τηλεόραση. Ενώ όμως η αρχή ήταν πολύ εύκολη, μετά ήμουν χαρακτηρισμένη σαν ηθοποιός του σινεμά και δεν με φώναζαν στο θέατρο. Αγωνίστηκα να μπω στο θέατρο, από το ’86 και μετά δεν είχα καμία θεατρική πρόταση και μου πήρε χρόνια για να παίξω σπουδαία κλασικά έργα, ήταν σαν η ρετσινιά του σινεμά να μην έφευγε από πάνω μου. Θυμάμαι κάποια κριτική που έλεγε «η κυρία Μπαζάκα να επιστρέψει στο σινεμά»

Η παιδική ηλικία και οι μεταθέσεις

Οι γονείς μου ήταν δάσκαλοι και έπαιρναν συχνά μεταθέσεις. Έζησα σε χωριά και κωμοπόλεις της Βόρειας Ελλάδας, μέσα στην ελευθερία, περιτριγυρισμένη από φύση, ζώα, χωράφια, αλάνες, έχει

Η ανεμελιά είναι κάτι που πραγματικά μου λείπει

«Δε θυμάμαι να είμαι ανέμελη. Η ανεμελιά είναι κάτι που πραγματικά μου λείπει και με προβληματίζει πολύ τα τελευταία χρόνια, γιατί ονειρευόμουν να μεγαλώσω και να μην έχω ευθύνες, να ζήσω λίγο πιο μποέμικα, αλλά οι συνθήκες της ζωής μου δεν μου το επιτρέπουν. Φροντίζω έναν πατέρα που έχει άνοια, η κόρη μου δεν είναι ακόμη πλήρως τακτοποιημένη, τα δικά μου οικονομικά δεν επαρκούν. Είχα κάτι ωραίες στιγμές ανεμελιάς σε ένα ταξίδι που έκανα παντελώς μόνη το Πάσχα στην Πορτογαλία. Το είχα ανάγκη, είχε εξομολογηθεί στο περιοδικό People. Έλεγα δώστε μου μια εβδομάδα να φύγω κάπου μόνη μου».

Όλοι οι σύντροφοί μου με έχουν απατήσει
«Όλοι οι σύντροφοί μου με έχουν απατήσει. Τι νόμιζες; Ότι εμένα δεν θα μου συμβεί; Δεν είμαι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία. Οι μισοί από αυτούς έπεφταν στα γόνατα μετά και ζητούσαν συγγνώμη. Οι άλλοι μισοί έλεγαν “έτσι είναι η ζωή”. Δεν το κρατούσα κρυφό όμως. Έλεγα στους φίλους μου “παιδιά, έχει γκόμενα, τι θα κάνω;». Περίεργο είδος οι άνδρες. Η αλήθεια είναι ότι τώρα δεν θα με ‘νοιαζε και πολύ. «Οκ, με απάτησε. So what;».

Όταν γινόταν όμως, με ενοχλούσε. Έφευγα. Δεν μπορούσα να την συγχωρήσω την απιστία γιατί νόμιζα ότι είμαι μοναδική. Αλλά απ’ ότι φάνηκε, δεν ήμουν. Τώρα, είμαι σχεδόν δέκα χρόνια μόνη. Δεν υπάρχει πια, ένας άνδρας να μου κινήσει το ενδιαφέρον. Και αυτοί που με ενδιέφεραν, είτε ήταν παντρεμένοι είτε είχαν σχέση, και εγώ, όταν βλέπω τέτοια πράγματα, γίνομαι καπνός. Να κάνω ότι μου έκαναν;», είχε εξομολογηθεί στο People.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
WordPress Cookie Plugin by Real Cookie Banner