Δες την ΔΙΑΤΡΟΦΗ της Μαρίας Μπεκατώρου στις ΔΙΑΚΟΠΕΣ! ‘ΦΩΤΟ’

Δες την ΔΙΑΤΡΟΦΗ της Μαρίας Μπεκατώρου στις ΔΙΑΚΟΠΕΣ! ‘ΦΩΤΟ’ Mπορεί να μην ξέφυγε ποτέ με το βάρος της («Μέχρι τα είκοσί μου ήμουν σε αυτά τα κιλά, μετά… δεν ήμουν χοντρή αλλά ήμουν παραπάνω κιλά!», έχει πει), με τη ζυγαριά να δείχνει 57 κιλά (συν-πλην δύο), ωστόσο αυτή τη σεζόν η γλυκιά Μαρία λάμπει!

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ ΤΩΡΑ: ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΣΤΑ BACKSTAGE ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ OPEN TV!

Απαλλαγμένη από τα λίγα περιττά κιλάκια και σε φόρμα, όπως παραδέχτηκε και η ίδια μετά το καλοκαίρι μπήκε σε πρόγραμμα, ενώ πλέον έχει χάσει γύρω στα εννιά κιλά: «Η άλλη Μαρία έφυγε και δεν θέλω να ξανάρθει! Θα κρατήσω αυτήν, όπως είναι», λέει η ίδια και είναι αποφασισμένη να το πετύχει!

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ: ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ! ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Δεν τρώει γλυκά (έχει πει «αντίο» στο αγαπημένο της μιλφέιγ), έχει εξαιρέσει από τη διατροφή της τη ζάχαρη. Προτιμά γλυκαντικά φυτικής προέλευσης, όπως είναι η stevia.

Αποφεύγει τα αναψυκτικά, αφού το μόνο που προσφέρουν είναι extra θερμίδες και πρήξιμο.
Έχει μειώσει το αλάτι στα φαγητά. Σύμφωνα με τους ειδικούς, μπορεί να οδηγήσει σε κατακράτηση περιττών υγρών στο σώμα, δηλαδή μας κάνει να πρηζόμαστε και ανεβάζει τον δείκτη της ζυγαριάς.

ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ: ΠΟΙΟΣ ΤΡΕΧΕΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ; Ο ΜΑΚΗΣ;

Αποφεύγει τα τηγανητά (κυρίως) το βράδυ! Φροντίζει να καταναλώνει σαλάτες με φρέσκα λαχανικά ή ένα γιαούρτι με 1,5% ή 2% λιπαρά με μούσλι.

Με αυτή την διατροφή έχασε τα 8 κιλά η Μαρία Μπεκατώρου

Δεν τρώει μόνο κρέας με λαχανικά. Μπορεί, για παράδειγμα, να ετοιμάσει στήθος κοτόπουλο ή άπαχο φιλέτο με ρύζι.

Προτιμά τα μαγειρεμένα στην κατσαρόλα φαγητά! «Κοκκινιστά τρώω. Τα τηγανητά αποφεύγω», έχει πει η ίδια. Και εννοείται πως η αγαπημένη της είναι η ελληνική σαλάτα!

Της αρέσει να πειραματίζεται και στην κουζίνα, ενώ συχνά ανεβάζει στο Instagram stories με τα μαγειρικά της κατορθώματα.

Πριν από μερικές μέρες, μάλιστα, ετοίμασε ταλιατέλες με λευκή σάλτσα μελιτζάνας και σούπα με λαχανικά, ένα ιδιαίτερα θρεπτικό δείπνο μετά από μια δύσκολη καθημερινότητα, προσέχοντας ωστόσο και τη διατροφή της.

Έχει πάντα μαζί της φρούτα. Ένα πορτοκάλι, ένα μήλο, μια μπανάνα ή δύο μανταρίνια είναι φρούτα που μπορεί εύκολα να έχει μαζί της στην τσάντα ή στο συρτάρι του γραφείου της.

 

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: