Hit enter after type your search item

Δέσποινα Βανδή ΧΩΡΙΣ οίκτο! Οι λαχταριστές πόζες με μαγιό μπικίνι (άνευ ρετούς)

/
/
img
Όσοι την είδαν από κοντά, έμειναν με το στόμα ανοιχτό, καθώς διαπίστωσαν πως η κυτταρίτιδα είναι για εκείνη άγνωστη λέξη.
Η Δέσποινα ωστόσο έχει βρει τον τρόπο να διατηρείται σε άψογη φόρμα, ακολουθώντας κατά γράμμα μια ισορροπημένη διατροφή.

Συγκλονιστικά, μοναδικά καρέ της Δέσποινας Βανδή, από κείνα που μόνο το freegossip θα μπορούσε να έχει!!!

Η γοητευτική μοναδικής ομορφιάς Δέσποινα Βανδή με το αγαλματένιο κορμί, σε μοναδικές στιγμές στην παραλία!

Το τσιγάρο και το καφεδάκι!

Ακόμα και οι γκληρά γυμναζόμενες σταρ μπορεί να καπνίζουν που και που; Ερώτημα που μπορεί ν’ ααπντήσει σχετικός επισ΄τήμονας κι όχι εμείς. Η δική μας ταπεινή άποψη είναι πως καλύτερα, να μην συνδέουμε κάτι τόσο ανθυγιεινό με τη…χαλάρωση.

Δεν είναι υπόδειξη προς την  πανέμορφη Δέσποινα Βανδή, είναι σημείωση προς όλους μας!

Εκείνο το καλοκαίρι η Δέσποινα επισκεπτόταν τακτικά τις παραλίες των νοτίων προαστείων! Κάθονταν ώρες όταν μπορούσε και το αγαπημένο συνοδευτικό ήταν ο καφές και το τσιγάρο εκτός της καλής παρέας!

 

 

ΔΕΥΤΕΡΑ
ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα με 1 φλιτζάνι δημητριακά.
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 ποτήρι φρέσκο χυμό.
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 φέτα ψάρι ψητό ή μαγειρευτό στο φούρνο με ντομάτα και πιπεριές.
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 φρούτο.
ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 μεσαία αραβική πίτα με τυρί άπαχο, βραστή γαλοπούλα και λαχανικά.

ΤΡΙΤΗ
ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα με 1 φέτα ψωμί με μέλι ή ταχίνι ή μαρμελάδα.
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 φρούτο εποχής.
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 2 φλιτζάνια μπάμιες ή φασολάκια ή μπριάμ και 60 γρ. τυρί άπαχο και 1 φέτα ψωμί.
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 γιαούρτι με μέλι και λίγους ξηρούς καρπούς
ΒΡΑΔΙΝΟ: 2 καλαμάκια κοτόπουλο με σαλάτα πράσινη με 1 κουταλιά ελαιόλαδο.

ΤΕΤΑΡΤΗ
ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι χυμό και 1 τοστ με 1 φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά και 1 φέτα γαλοπούλα.
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης με 1 τρίγωνο τυράκι light.
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα κοτόπουλο ή 1 φιλέτο γαλοπούλας ψητό στο γκριλ ή στο φούρνο και 1 μεγάλη σαλάτα με ωμά ή βραστά λαχανικά και 1 κουταλιά ελαιόλαδο και 1 φέτα ψωμί ή 1/2 φλιτζάνι ρύζι ή 1 μέτρια ψητή ή βραστή πατάτα.
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: Ένα φρούτο.

ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 ομελέτα (2 αυγά, ελάχιστο λάδι, μανιτάρια, λαχανικά) και 1 φέτα ψωμί.

ΠΕΜΠΤΗ
ΠΡΩΙΝΟ: Ένα τοστ με τυρί και γαλοπούλα.
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: Ένα φρούτο.
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 2 φλιτζάνια μακαρόνια με σάλτοα ντομάτας και λαχανικά και 1 κουταλιά τυρί τριμμένο και 1 μεγάλη σαλάτα με ωμά ή βραστά λαχανικά, και 1 κουταλάκι ελαιόλαδο
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: Μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς.
ΒΡΑΔΙΝΟ: Σαλάτα τόνου με 1 κουταλιά ελαιόλαδο.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΠΡΩΙΝΟ: Δυο φρυγανιές με ανθότυρο.
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης με 1 φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά.
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Μανιτάρια πλευρώτους ψητά και 1 μεγάλη σαλάτα με ωμά ή βραστά λαχανικά και 1 κουταλάκι ελαιόλαδο και 60 γρ. τυρί άπαχο και 1 φέτα ψωμί.
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 γιαούρτι.
ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 παξιμάδι με τριμμένη φέτα, ντομάτα και 1 κουταλάκι ελαιόλαδο.

ΣΑΒΒΑΤΟ
ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα με 1 φέτα ψωμί με μαρμελάδα.
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: Μια μπάρα δημητριακών
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μπριζόλα ψητή και Ι μεγάλη σαλάτα με ωμά ή βραστά λαχανικά, και 1 κουταλιά ελαιόλαδο και 1 φέτα ψωμί.
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: Δυο μπισκότα χωρίς ζάχαρη.
ΒΡΑΔΙΝΟ: 2 καλαμάκια κοτόπουλο με σαλάτα πράσινη.

ΚΥΡΙΑΚΗ
ΠΡΩΙΝΟ: Δημητριακά ολικής άλεσης
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: Μια φρυγανιά με μέλι.
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 2 μπιφτέκια ψητά και 1/2 φλιτζάνι πουρέ και πράσινη σαλάτα.
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: Ένα φρούτο.
ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 παξιμάδι με τριμμένη φέτα. ντομάτα και 1 κουταλάκι ελαιόλαδο

 

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

2 Comments

  1. Βαλτε τις φωτογραφιες στο κανονικο φουλ μεγεθος! Δεν βαρεθηκατε τοσα χρονια να τις αναδημοσιευτε σε αυτο το σκατομεγεθος. Δεν σας αφηνει για να μην φανουν οι ατελειες? Κωλοσαιτ, δηθεν παπαρατσι και του κωλου. Ολα σε συννενοηση…

  2. Βαλτε τις φωτογραφιες στο κανονικο φουλ μεγεθος! Δεν βαρεθηκατε τοσα χρονια να τις αναδημοσιευτε σε αυτο το σκατομεγεθος. Δεν σας αφηνει για να μην φανουν οι ατελειες? Κωλοσαιτ δηθεν παπαρατσι και του κωλου…

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :