Δήμοι πάρκα πλατείες! Πονάνε τα παληκάρια; Τα μεταλικά παγκάκια όμως…
Δήμοι πάρκα πλατείες! Πονάνε τα παληκάρια; Τα μεταλικά παγκάκια όμως..Καλύτερα στο τσιμεντο όμως…Το πιστεύεις πως αν καθήσεις θα…πονέσεις; Δηλαδή εμείς που δοκιμάσαμε, προτιμήσαμε μετά από λίγο το πεζουλάκι. Εκτός τι να πω…αν έχει να κάνει με την ανατομία καθενός. Αυτό που δείχνει εξέλιξη και πραγματικά και μεις έτσι το βλέπουμε. Δεν ξέρουμε αν έχετε ξανακάτσει ή έστω καναδεί τέτοια καθίσματα σε πλατείες;
Πρόλαβαν πάντως κάποιοι και ξήλωσαν κάποια…
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
