Φωτογραφικές μηχανές (μάρκας)! ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην πέσετε θύματα. Πουλάνε “μαιμού” για επαγγελματικές!
Φωτογραφικές μηχανές (μάρκας)! ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην πέσετε θύματα. Πουλάνε “μαιμού” για επαγγελματικές! Δεν πήγαινε ο νους μας μέχρι που την πάθαμε και μεις. Δυστυχώς όχι μία φορά. Την πρώτη θεωρήσαμε σύμπτωση πως ένας φακός με διάφραγμα 2,8 f (οι γνώστες ξέρουν σε τι αναφερόμαστε) έβγαζε σκοτεινές φωτογραφίες. 3-4 stop κάτω. Τον πήγαμε στην αντιπροσωπεία, τον αφήσαμε, μας καθυστέρησαν μέρες, πήγαμε κάποια στιγμή, και μας έλεγαν πως είναι μια χαρά. Χρειάστηκε να επιμείνουμε πολύ, να φέρουμε άλλους φακούς για να φωτογαφήσουμε το ίδιο αντικείμενο ώστε να συγκριθούν οι φωτογραφίες και να μην μπορούννα μας πουν πια ότι το μάυρο είναι άσπρο. Αντί να φέρουν οι ίδιοι φακούς δικούς τους την ώρα που είμασταν εκεί, αναγκαστήκαμε να επιστρέψουμε εμείς. Καταλάβαμε πως η αντιπροσωπέια ήξερε πολύ καλά ότι το κατάστημα που μς πούλησε τον φακό σε κανονική τιμή και όχι ελλατωματικού, το έκανε συνειδητά. Συμπεράναμε ότι αυτό είναι σύνηθες γιατί ως…καχύποπτους που μας ανάγκασαν να γίνουμε σκεφτήκαμε ότι αν εγοράζουν προιόντα σε τιμή ελλατωματικού και τα προμηθεύουν σε τιμή μη προβληματικού τα κέρδη είναι απίστευτα. Τα προιόντα αυτά λειτουργούν εκ πρώτης. Πάνω στην χρήση όμως αντιλαμβάνεσαι άμεσα πολλά προβλήματα.
…συνεχίζεται!
Το ίδιο συνέβει με flash επαγγελματικό. Το χειρότερο συνέβει με μηχανή φωτογραφική αρκετές φορές δυστυχώς και μάλιστα τις 2 από αυτές, απανωτά. Από το ίδιο κατάστημα.
Την πρώτη αγοράσαμε μια μηχανή χαμηλής σχετικά τιμής για επαγγελματική χρήση. Δεν έβγαζε φωτογραφίες χωρίς να υπάρχει μια …ημιδιάφανη κουρτίνα σε όλο το καρέ. Επεικοινωνήσαμε τηλεφωνικώς αρχικά και μας έλεγαν διάφορα “Κινέζικα”. Χρησιμοποιοπύσαν εκφράσεις των φωτογράφων για νας μας δείξουν ότι το π΄ροβληγμα είναι δικό μας κια όχι της μηχανής. Μόνο ππου όπως πολλοί θα γνωρίζετε, αν γυρίσεις ένα από τα κουμπάκια που έχουν στο αυτόματο πρόγραμμα, απλά σηκώνει την φωτογραφική και τραβάς φωτογραφίες. Με το φως του ήλιου μάλιστα ντάλα μεσημέρι κατακαλόκαιρο πρέπει οι φωτογραφίες να είναι διαμάντια και ας μην έχεις ξαναπιάσει μηχανή στα χέρια σου.
Τη δεύτερη φορά που αγοράσαμε ακριβότερη από τον ίδιο στο οποίο δώσαμε την π΄ρωτη πίσω και επιπλέον χρήματα, νομίζαμε πως ολα είναι εντάξει η μηχανή λειτουργεί μια χαρά και πως η προηγούμενη ήταν απλά μια…ατυχία.
Όμως αμέσως με την χρήση διαπιστώσαμε πολλά προβλήματα όμως ήταν τέτοια που έπρεπε να τρέχουμε στα δικαστήρια με τις φωτογραφικές και να προσπαθούμε να πείσουμε τους ανθρώπους που θα δίκαζαν τον καταστηματάρχη που μας τις πούλησε πως η μαχανή δεν λειτουργεί καθόλου σωστά…αλλά πως να τους πέισεις όταν έκανε “κλικ” και τραβούσε φωτογραφίες…χάλια; Θα έλεγαν ότι εμείς δεν κάναμε κάτι σωστά κατά την λήψη.
Πουλάνε λοιπόν μηχανές φωτογραφικές που φαινομενικά λειτουργούν αλλά είναι απόλυτα ελλατωματικές. Μένεις να αιωρείσαι ότι κάτι εσύ δεν κάνεις σωστά.
Φυσικά η ιστορία είναι πολύ μεγάλη, αλλά κουραζόμασετ και μόνο στην ιδέα να βάλουμε τις σκέψεις και τις εμπειρίες μας σε μια τάξη, συν το ότι πρέπει να το κάνουμε σε…γλώσσα που ν’ αντιλαμβάνεστε και όσοι δεν έχετε ασχοληθεί. Προσοχή λοιπόν. Από την δική μας εμεπιρία, θρωρούμε ότι αυτό το φαινόμενο είνια η…φυσική εξέλιξη των άπληστων του χώρου, που φυσικά και θα εκμεταλέυονταν οτιδήποτε έπεφτε στην αντίληψη τους που θα μπορούσε να διαφοροποιήση κατά πολύ το κέρδος τους. Βρήκαν λοιπόν “άκρες” να προμηθεύονται νόμιμα μηχανές που αποκλείεται να τις αγοράζουν στην τιμή των μη ελλατωματικών η μή “μαιμού”. Μπορούμε να υποθέσουμε πόσο τσάμπα θα τις αγοράζουν…
Προτείνουμε να μην αγοράζετε απ όπου σας υπόσχονται μεγάλη έκπτωση. Αυτό είναι το…τυράκι που μας πετάνε. Αγοράστε από μεγάλα μαγαζιά που δεν παζαρεύουν την τιμή γιατί το πιθανότερο εκεί να έχουν προμηθευτεί “καλά” κομμάτια”.
Όμως αυτό είναι μια φδική μας εκτίμηση. Δυστυχώς το φαινόμενο που υπήρχε στα παπούτσια της Nike που στην Αγία Βαρβάρα αγόραζες με 30 ευρώ όταν στα μαγαζιά της φίρμας κόστιζαν σχεδόν 200, είναι κάτι που ισχύει παντού. Μάλιστα πολλοί προμηθεύονταν σε χονδρική για τα καταστήματα τους τα παπούτσια αυτά. Εσείς και μεις πηγαίναμε και αγοράζαμε το “millenium” πανάκριβα με οικονομίες και κείνοι το είχαν αγοράσει τσάμπα…
Ποιοι παρήγαγαν τόσο “‘ίδια” παπούτσια; Ποιοι μπορούσαν νε έχουν ολόκληρα εργοστάσια ώστε να έχουν τόσο μαζική παραγωγή αλλά και να πουλάνε τόσο φθηνα; Για να σκεφτούμε λίγο…
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
