Οι αποκαλύψεις της Ελένης Μενεγάκη για το “χρυσό” της συμβόλαιο 2015-2016.
Οι αποκαλύψεις της Ελένης Μενεγάκη για το “χρυσό” της συμβόλαιο 2015-2016. να να ξέρεις, ποτέ και τίποτα δεν λέγεται τυχαία όχι σε αυτή τη ζωή, αλλά σε αυτή τη τηλεοπτική ζωή! Και κυρίως αν αυτό που λέγεται και ακούγεται βγαίνει από τα χείλη της Ελένης Μενεγάκη, κατά την διάρκεια της καθημερινής, μεσημεριανής της εκπομπής.
ΕΤΣΙ ΠΗΡΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ! ΖΕΣΤΟ, ΖΕΣΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ!!! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)
Πόσο μάλλον; Οταν αυτό που ακούγεται στον αέρα έχει να κάνει με το “χρυσό” της συμβόλαιο με το κανάλι. Η Ελένη ,λοιπόν, σήμερα αναφέρθηκε στο συμβόλαιό της και στην συνεργασία της με τον Alpha – μιας και αυτός ο καιρός είναι ο καιρός των τηλε-μεταγραφών και των τηλεοπτικών πήγαινε-έλα – και αποκάλυψε on air για πόσο καιρό δεσμεύεται ακόμα με το κανάλι της Κάντζας.
ΜΕΝΕΓΑΚΗ – ΠΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ: ΣΚΟΤΩΜΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ SUPER MARKET
Η Ελένη θα παραμείνει ακούνητη και ακλόνιτη στο τηλεοπτικό της πόστο για ακόμα μία σεζόν,
δηλαδή και για την σεζόν 2015-2016 και
στην συνέχεια θα είναι και πάλι ελεύθερο τηλεοπτικό πουλί για να επαναδιαπραγματευτεί και να ξανά dealάρει το όνομά της.
Μάλιστα, κατά την διάρκεια της συγκεκριμένης συζήτησης μας αποκάλυψε πως την περασμένη Παρασκευή ανανέωσαν
για του χρόνου και δύο στενοί συνεργάτες της οι οποίοι δεν είναι άλλοι από την Κατερίνα Ζαρίφη και τον Γρηγόρη Γκουντάρα.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
