Πέτρος Φιλλιπίδης ΒΡΕΘΗΚΕ το ΒΙΝΤΕΟ! Πρώτη φορά η ΣΤΙΓΜΗ που ΚΑΚΟΠΟΙΕΙ την Παπαχαραλάμπους!!!

Πέτρος Φιλλιπίδης ΒΡΕΘΗΚΕ το ΒΙΝΤΕΟ! Πρώτη φορά η ΣΤΙΓΜΗ που ΚΑΚΟΠΟΙΕΙ την Παπαχαραλάμπους!!!

Πέτρος Φιλλιπίδης ΒΡΕΘΗΚΕ το ΒΙΝΤΕΟ! Πρώτη φορά η ΣΤΙΓΜΗ που “ΚΑΚΟΠΟΙΕΙ” την Παπαχαραλάμπους!!! Μία από τις πολυσυζητημένες και πολυκαταγγελμένες στιγμές “κακοποίησης” πάνω στη δουλειά, έτσι όπως την περιγράφει η ίδια η καταγγέλουσα Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, είναι μπορστά σας. Μπορείτε να την δείτε. Είναι φυσικά μία στιγμή από τις πολλές. Τις επαναλαμβανόμενες. Που συνέβαιναν κάθε βράδι στην παράσταση όπου οι δύο ηθοποιοί πρωταγωνιστούσαν πριν πολλά χρόνια.

Βέβαια, η συγκεκριμένη παράσταση απ’ όπου και το βίντεο, “γράφτηκε” εκείνο το βράδυ από το κανάλι Star και γράφτηκε μία φορά, για να προβληθεί από τον σταθμό. Το φιλί όμως συνέβαινε σε κάθε παράσταση! Πράγμα που σημαίνει, πως όποια πρόθεση και να είχε ο ηθοποιός Πέτρος Φιλλιπίδης να πειράξει την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, δεν θα την εκδήλωνε μπροστά στις κάμερες! Παρ’ όλα αυτά μπορείτε πιστεύουμε να πάρετε μια …γεύση!

 

Διαβάστε ακόμα! Σοκάρουν οι περιγραφές της Άννας-Μαρίας Παπαχαραλάμπους στην καταγγελία κατά του Πέτρου Φιλιππίδη. Μεταξύ άλλων, η Αννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους στην καταγγελία της αναφέρεται στην ανάρμοστη συμπεριφορά του ηθοποιού και σκηνοθέτη, όταν συνεργάζονταν σε θεατρική παράσταση.

ΧΑΪΚΑΛΗΣ, ΦΙΛΛΙΠΙΔΗΣ, ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ: ΘΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ!..ΟΙ ΝΕΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ! ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ…ΚΑΖΑΝΙ;

Η ηθοποιός κάνει λόγο για φιλιά «πιεστικά και ανάρμοστα φιλιά».

«Την ίδια μάλιστα συμπεριφορά αλλά και χειρότερη επεδείκνυε όταν ερχόταν ο τότε σύντροφός μου (τον οποίο και είχε γνωρίσει) να δει την παράσταση, πιάνοντάς με διαρκώς σε διάφορα σημεία του σώματός μου και δίνοντάς μου με ακόμη μεγαλύτερο πάθος αυτά τα πιεστικά και ανάρμοστα φιλιά ενώπιόν του», αναφέρει στην καταγγελία της.

«ΤΟ ΕΤΟΣ 2000, ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 24 ΕΤΩΝ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ”ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ” ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ NEIL SIMON, ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΡΕΤΑΝΙΑ,..

…ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ Κ. ΚΑΡΟΛΟΥ ΠΑΥΛΑΚΗ.
Στην παράσταση συμμετείχαν, πλην εμού και του καταγγελλομένου, οι συνάδελφοι Νίκη Παλληκαράκη, Βίλμα Τσακίρη, Γιώργος Γαλίτης, Βασίλης Ρίσβας, Δημήτρης Καραμπέτσης, Αντώνης Κρόμπας, Ντίνος Καρύδης και άλλοι.

ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ – ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ: ΜΕ ΑΠΟΜΟΝΩΣΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ

Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας, ο καταγγελλόμενος σταδιακά με απομόνωσε, με διάφορα τεχνάσματα και δικαιολογίες, από τα υπόλοιπα μέλη του θιάσου και φρόντισε, εν αντιθέσει με τις υπόλοιπες γυναίκες συναδέλφους που…

…συμμετείχαν στην παράσταση, να έχω δικό μου προσωπικό καμαρίνι, με την πρόφαση (όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων) ότι θα ερμήνευα τον βασικό γυναικείο ρόλο του έργου. Το καμαρίνι αυτό βρισκόταν ακριβώς δίπλα στο δικό του.

Μέσα στον χώρο του καμαρινιού μου, του οποίου κλειδιά διατηρούσε ο ίδιος στην κατοχή του καθ’ όλο το χρονικό διάστημα της…

…συνεργασίας μας, μπαινοβγαίνοντας στο καμαρίνι μου χωρίς να χτυπά την πόρτα μου και ορισμένες φορές κλειδώνοντας την πόρτα πίσω όπως έμπαινε, ο καταγγελλόμενος προέβη επανειλημμένα σε σοβαρές πράξεις προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειάς μου και όχι μόνο, εκμεταλλευόμενος το νεαρό της ηλικίας μου, την ανάγκη μου να εργαστώ και τον φόβο που μου είχε εμφυσήσει.

Άνοιξαν οι…ΟΥΡΑΝΟΙ! “Ο Πέτρος Φιλλιπίδης μ’ έπιανε σε διάφορα σημεία μπροστά στο αγόρι μου”! ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΕΣ περιγραφές!

ΟΥΡΟΥΣΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΝΙΠΤΗΡΑ ΜΟΥ

Πέραν των εν λόγω πράξεων, με τις οποίες προσέβαλε κατ’ εξακολούθηση τη γενετήσια αξιοπρέπειά μου και μέσα στο πλαίσιο της νοσηρής επιθυμίας του να με μειώνει και να με ταπεινώνει συστηματικά με διάφορους τρόπους, αρκετές φορές εισερχόταν στο καμαρίνι μου, ενώ βρισκόμουν μέσα σε αυτό με κλειστή την πόρτα,…

…ΚΑΤΕΒΑΖΕ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΥΡΟΥΣΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΝΙΠΤΗΡΑ ΤΟΥ ΚΑΜΑΡΙΝΙΟΥ ΜΟΥ,…

…ο οποίος βρισκόταν ακριβώς πίσω από εκεί που καθόμουν (σημειώνω δε ότι ο ίδιος είχε τουαλέτα στο δικό του καμαρίνι).

Επίσης, ο καταγγελλόμενος με παρενοχλούσε εκτός θεάτρου με διάφορους τρόπους,…

…όπως παρακολουθώντας με και προκαλώντας μου έτσι μια συνεχή ανησυχία, που έφτανε μερικές φορές στα όρια του τρόμου, αφού ειλικρινά δεν ήξερα ποια θα ήταν η επόμενη κίνησή του και φοβόμουν ότι είναι ικανός για τα πάντα, όπως μου είχε αποδείξει με τις πράξεις του.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕ ΕΝΑΝ ΔΙΑΡΚΗ ΦΟΒΟ ΩΣΤΕ ΝΑ…

…ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΩ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ, ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΑΡΓΟΥΣΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ, ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΣ ΤΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΤΗΤΑ, ΜΟΥ ΕΠΕΤΙΘΕΤΟ ΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΙΩΝΕ.

Ακόμα, κατά τη διάρκεια των στιγμών που υπήρχε μεταξύ του χαρακτήρα που υποδυόμουν και του δικού του κάποιο φιλί, εκείνος με φιλούσε με βία, χρησιμοποιώντας τη γλώσσα του, μπροστά σε ένα έκπληκτο κοινό, το οποίο συνήθως αντιδρούσε με ένα επιφώνημα απέχθειας.

Άνοιξαν οι…ΟΥΡΑΝΟΙ! “Ο Πέτρος Φιλλιπίδης μ’ έπιανε σε διάφορα σημεία μπροστά στο αγόρι μου”! ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΕΣ περιγραφές!

Ακόμα όμως και σήμερα, μετά από τόσα χρόνια, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μίλησα εγκαίρως, λέγοντας όλη την αλήθεια, στους δικούς μου ανθρώπους, που θα μπορούσαν να με έχουν προστατεύσει.

Αν μπορώ έστω και τώρα να δώσω μια εξήγηση, πάνω απ’ όλα στον εαυτό μου, είναι ότι η ντροπή, η ενοχή και ο φόβος που ένιωθα κυριολεκτικά με είχαν παραλύσει.

ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ – ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ: ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ, ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ

Το συγκεκριμένο έργο μάλιστα δεν δικαιολογεί ούτως ή άλλως μια τέτοια σκηνική συμπεριφορά, αφού πρόκειται για μια τρυφερή ιστορία. Οταν του ζητούσα με ευγενικό τρόπο μήπως μπορούν τα φιλιά αυτά να γίνονται με άλλον, πιο θεατρικό τρόπο, εκείνος μου απαντούσε: ”Εγώ είμαι σκηνοθέτης, εγώ αποφασίζω”!

Ιδίως όταν έρχονταν συγγενείς και φίλοι μου να με δούνε στην παράσταση, πριν βγούμε στη σκηνή, του ζητούσα θερμή παράκληση να σταματήσει να το κάνει, όμως αυτός με αγνοούσε επιδεικτικά.

Την ίδια μάλιστα συμπεριφορά αλλά και χειρότερη επεδείκνυε όταν ερχόταν ο τότε σύντροφός μου (τον οποίο και είχε γνωρίσει) να δει την παράσταση, πιάνοντάς με διαρκώς σε διάφορα σημεία του σώματός μου και δίνοντάς μου με ακόμη μεγαλύτερο πάθος αυτά τα πιεστικά και ανάρμοστα φιλιά ενώπιόν του.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕ ΕΝΑ ΝΟΣΗΡΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΥΠΕΡΟΧΗΣ.

Το γεγονός αυτό με είχε αναγκάσει να ζητάω σε δικούς μου ανθρώπους να μην έρχονται στην παράσταση (μήπως και η συμπεριφορά του μετριαστεί), τους ζητούσα όμως κάθε φορά να με περιμένουν έξω από το θέατρο το βράδυ, ώστε να μπορώ να φύγω χωρίς να με παρενοχλήσει ο καταγγελλόμενος.

ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ – ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ: ΖΟΥΣΑ ΥΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΡΟΜΟΥ

Υπό αυτό το καθεστώς τρόμου και βίας έζησα καθ’ όλη τη διάρκεια της θεατρικής σεζόν, δηλαδή για περίπου επτά μήνες,..

…φοβούμενη να μιλήσω στους δικούς μου αλλά και στους φίλους μου, στους οποίους έλεγα μόνο κάποια πράγματα για τις δυσκολίες της συνεργασίας μας με τον καταγγελλόμενο, τα προβλήματα του χαρακτήρα του και την εμμονή του με το πρόσωπό μου,…

…δίχως όμως να μπαίνω σε λεπτομέρειες. Μόνο σε ελάχιστους φίλους μου είχα εκμυστηρευτεί κάποια από τα πιο σοβαρά και τραυματικά περιστατικά.

ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΑΛΚΟΟΛ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΝΤΕΠΕΞΕΛΘΩ ΣΕ ΟΣΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΑ ΒΙΩΝΑ.

Ξεκινούσα να πίνω, καθημερινά, λίγες ώρες προτού πάω στο θέατρο, ώστε να μπορώ, όπως εσφαλμένα τότε νόμιζα, να διαχειριστώ με λιγότερο πόνο την κατάσταση που βίωνα.

Κάποια στιγμή βρήκα το θάρρος να απευθυνθώ στον παραγωγό της παράστασης, κ. Παυλάκη, στον οποίο ζήτησα, ευρισκόμενη σε ιδιαίτερα φορτισμένη ψυχική κατάσταση, να αποχωρήσω από την παράσταση, γιατί δεν άντεχα άλλο.

Αυτός δεν φάνηκε να εκπλήσσεται, με άκουσε με προσοχή και μου είπε ότι θα ήταν πολύ δύσκολη μια αντικατάσταση σε εκείνο το χρονικό σημείο και θα δημιουργούσε μεγάλο πρόβλημα στην παράσταση.

Και τούτο διότι δεν μπορούσα φυσικά να βγω να πω δημοσίως τον λόγο που θα αποχωρούσα και φοβόμουν ότι θα μου χρεωνόταν, στα μάτια των τρίτων και του κόσμου, το κατέβασμα μιας πετυχημένης παράστασης.

Η ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΑΛΥΣΕΙ

Αλλά πάνω απ’ όλα φοβόμουν και πιθανά άλλα αντίποινα που ίσως να είχα εκ μέρους του καταγγελλομένου, τον οποίο κυριολεκτικά έτρεμα. Γι’ αυτό τον λόγο και δεν είπα τίποτα, πράγμα που μετανιώνω, με βάση την εμπειρία ζωής που έχω σήμερα, σε μια άλλη ηλικία και με πολύ περισσότερες προσλαμβάνουσες παραστάσεις.

Ακόμα όμως και σήμερα, μετά από τόσα χρόνια, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μίλησα εγκαίρως, λέγοντας όλη την αλήθεια, στους δικούς μου ανθρώπους, που θα μπορούσα να με έχουν προστατεύσει.

Αν μπορώ έστω και τώρα να δώσω μια εξήγηση, πάνω απ’ όλα στον εαυτό μου, είναι ότι η ντροπή, η ενοχή και ο φόβος που ένιωθα κυριολεκτικά με είχαν παραλύσει».