Hit enter after type your search item

ΣΕΙΣΜΟΣ! ΖΕΥΓΑΡΙ με τον Γιάννη Πάριο η Δέσποινα Βανδή!!! Το βίντεο που τα μαρτυράει όλα! Κορυφαία έκπληξη από την διάσημη τραγουδίστρια που αποφάσισε να τραβήξει την κουρτίνα σε μια σχέση που ελάχιστοι γνωρίζουν , αλλά μια σχέση που τότε, όταν ήταν στα ντουζένια της χάλασε κόσμο! Πόσοι ήξεραν και πόσοι κατάλαβαν εκείνο το βράδυ για την σχέση του Γιάννη Πάριου με την Δέσποινα Βανδή; Τα περιοδικά της εποχής της δεκαετίας του 90, την θεωρούσαν δεδομένη! 26 χρόνια μετά, αυτή η φήμη φαίνεται πως δεν έχει ξεπληθεί! Η πανέμορφη Δέσποινα εμφανίστηκε στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου προκειμένου να μιλήσει για τον Γιάννη Πάριο που ήταν και ο βασικός καλεσμένος.

ΣΕΙΣΜΟΣ! ΖΕΥΓΑΡΙ με τον Γιάννη Πάριο η Δέσποινα Βανδή!!! Το βίντεο που τα μαρτυράει όλα!

Στο βίντεο που θα δείτε λοιπόν η ίδια θυμίζει εκείνες τις φήμες για σχέση με τον Γιάννη Πάριο, χωρίς ο παρουσιαστής να κάνει την παραμικρή νίξη φυσικά. Βεβαίως με το ύφος της ξεκάθαρα άφησε να εννοηθεί πως αυτή η σχέση γεννήθηκε στην φαντασία των δημοσιογράφων. Μίλησε  η ίδια για το…ΣΚΑΝΔΑΛΟ του 1994!

Γιάννης Πάριος, Δέσποινα Βανδή

Δέσποινα Βανδή για Γιάννη Πάριο: ‘Η φωνή του είναι τόσο αισθαντική, τόσο ουσιαστική.’

 

Τ έγινε λοιπόν σ΄ένα κρίσιμο σημείο της συνέντευξης χθες κρίσιμο, επειδή υπάρχει προιστορία και επειδη η ίδια η Δέσποινα αποφάσισε να το θίξει 26 χρόνια αργότερα (δείτε και γραμμένο αν δεν προτιμάτε το βίντεο):
Καλεσμένος στο “Ενώπιος Ενωπίω” ήταν ο Γιάννης Πάριος, το βράδυ της Δευτέρας.

Μεταξύ άλλων, ο κορυφαίος Έλληνας τραγουδιστής αναφέρθηκε στη νεότερη γενιά από τη δική του λέγοντας: “Όταν είδα τον Αντώνη Ρέμο στη Θεσσαλονίκη είπα στον Παπαθεοχάρη “Θα τον πάρεις, που να χτυπάς τα πόδια σου κάτω”. Τον κατεβάσαμε Αθήνα. Θυμάμαι τη Δέσποινα Βανδή… Η Δέσποινα και η Βίσση, μετά τη Μαρινέλλα τη μέγιστη, είναι οι φωνές της Ελλάδας”.

Με τη σειρά της, η Δέσποινα Βανδή μίλησε για τον Γιάννη Πάριο στην κάμερα της εκπομπής.

“Καταρχάς για μένα να πω ότι είναι ο μεγαλύτερος Έλληνας τραγουδιστής. Η φωνή του είναι τόσο αισθαντική, τόσο ουσιαστική. Για μένα δεν έχει υπάρξει ξανά τέτοιος τραγουδιστής σαν τον Γιάννη Πάριο” δήλωσε αρχικά η διάσημη τραγουδίστρια, ενώ για την πρώτη τους συνεργασία στο ντουέτο “Αδιέξοδο” διηγήθηκε: “Ήταν το 1994. Εγώ είχα υπογράψει στη MINOS και παραγωγός μου ήταν ο Αχιλλέας Θεοφίλου, ο αδερφικός φίλος του Γιάννη Πάριου και πολύ αγαπημένος άνθρωπος.

ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΤΩΜΑΤΑ! ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ – ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ, ΜΑΖΙ!

Κάπως έτσι εκείνη τη χρονιά που δίνει δύο τραγούδια ο Βασίλης Καρράς, το “Γέλα μου” και το “Αδιέξοδο” και ήταν ιδέα του Αχιλλέα το δεύτερο να το κάνουμε ντουέτο μαζί με τον Γιάννη.

Για μένα ήταν ένα άπιαστο όνειρο. Δεν μπορούσα να φανταστώ όταν ζούσα στην Καβάλα και άκουγα παιδί τους δίσκους της αδελφής μου ότι θα έφτανε η μέρα που θα βρισκόμουν στο ίδιο στούντιο με τον Γιάννη. Έτρεμα σαν το ψάρι, αλλά με έκανε να αισθανθώ πολύ άνετα”.

Για την εξέλιξη της συνεργασίας τους, η Δέσποινα Βανδή πρόσθεσε: “Δεν άργησε η ώρα που συνεργαστήκαμε στον “Διογένη” και ήταν η πρώτη φορά που έμπαινα σε μια πολύ μεγάλη αφίσα. Ισάξια τότε! Αδιανόητο για μένα, δίπλα στον Γιάννη Πάριο. Θυμάμαι τον Γιάννη που μου έλεγε “μη σκέφτεσαι τις νότες, άσε τις σκέψεις να σε ταξιδέψουν”.

ΜΕΛΙΝΑ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ: Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΒΑΝΔΗ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΗΝ … ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΙΑ

Αυτό για έναν τραγουδιστή όπως ήταν ο ίδιος ήταν απόλυτα φυσιολογικό, αλλά για μένα που ήμουν μια πιτσιρίκα που προσπαθούσα να πατήσω τις νότες δεν καταλάβαινα τι ακριβώς εννοούσε…

Το κατάλαβα όμως σύντομα! Εκείνη την περίοδο που ήμασταν μαζί και συνεργαζόμασταν και ο Γιάννης με πείραζε πάνω σε αυτό. Γιάννη θέλω να ξέρεις πως σε έχω πάντα στην καρδιά μου, σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ που πίστεψες σε εμένα από την πρώτη στιγμή. Σε ευχαριστώ και θέλω να είσαι μόνο καλά”.

Μάλιστα, ο ίδιος σχολίασε όσα είπε λέγοντας: “Εγώ της έδειξα το γήπεδο και της είπα πως είναι ο άντρας της… Της είπα “παίξε μπάλα”. Τι φταίω εγώ που βγήκε Νικολαΐδης; Γιατί ήταν γεννημένη Νικολαΐδης!”.

Διαβάστε ακόμα: Πολλοί την αμφισβήτησαν και ίσως αρκετοί ακόμα τη μίσησαν,…

…λόγω ίσως και της κόντρας της με την Άννα Βίσση, ωστόσο ουδείς της αρνήθηκε ότι διαθέτει πλούσιο ταλέντο, εξαιρετικές φωνητικές ικανότητες και σίγουρα εντυπωσιακή παρουσία εντός και εκτός πίστας. Ο λόγος για τη Δέσποινα Βανδή, η οποία αποτελεί τόσο μια φωνή που πρόσφερε πολλά στο είδος που αντιπροσωπεύει, όσο και μια ακτινοβολούσα προσωπικότητα που προσέλκυσε ουκ ολίγες φορές τα φώτα της δημοσιότητας πάνω της, σίγουρα εξαιτίας και του μεγάλου ενδιαφέροντος του κόσμου για την προσωπική της ζωή. Το tempo.gr σας προσφέρει ένα γεμάτο πληροφορίες αφιέρωμα για την μέχρι σήμερα πορεία της καλλιτέχνιδας, η οποία γοήτευσε και εξακολουθεί να γοητεύει το ελληνικό κοινό όσο λίγες σύγχρονες ερμηνεύτριες έχουν καταφέρει…

Η Δέσποινα Βανδή ξεκίνησε την καριέρα της στο τέλος της δεκαετίας του ’80. Γεννημένη το 1969 στην Γερμανία, ήρθε με την οικογένεια της στην Ελλάδα το 1975.

Το 1987 περνάει στην Φιλοσοφική Σχολή του πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης, την οποία και εγκατέλειψε τέσσερα μαθήματα πριν το πτυχίο. Από το 2ο έτος στη σχολή τραγουδάει σε piano bar και στη συνέχεια σε νυχτερινά κέντρα της συμπρωτεύουσας, όπου συνεργάζεται με τους επίσης άγνωστους τότε Αντώνη Ρέμο και Ελένη Πέτα.

Με την τελευταία παραμένουν φίλες μέχρι και σήμερα, ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως ήταν μαζί της όταν πήγε να γεννήσει το πρώτο της παιδί στην Ισπανία.

Στη συνέχεια, με την βοήθεια του Βασίλη Καρρά, κατεβαίνει στην Αθήνα, όπου τραγουδάει για μερικά χρόνια σε μεγάλα νυχτερινά σχήματα.

Το 1994 κυκλοφορεί το πρώτο δείγμα δουλειάς της με τίτλο «Γέλα μου» και
δύο χρόνια μετά το «Εσένα περιμένω», που επίσης δεν κάνει αίσθηση παρ όλο που 2-3 κομμάτια ακούγονται στο ραδιόφωνο. Την ίδια εποχή οι φήμες την θέλουν ζευγάρι με τον Γιάννη Πάριο.

Δέσποινα Βανδή: Οταν ο Μάκης Ψωμιάδης ΕΚΑΝΕ το ΛΑΘΟΣ να κάνει επιθεωρήση στο ΣΠΙΤΙ του Ντέμη Νικολαΐδη

Ακολουθεί η «μοιραία» συνάντηση με τον Φοίβο, ο οποίος πιστεύει στο ταλέντο της και της γράφει εξ ολοκλήρου τον δίσκο «Δέκα εντολές», που γνωρίζει τεράστια επιτυχία.

Την ίδια περίοδο, αποδέχεται την πρόταση του Αλέξανδρου Ρήγα να συμμετάσχει στους «Δύο Ξένους» σε…

…αυτοσαρκαστικό ρόλο μπουζουκόβιας τραγουδίστριας, επιπέδου εθνικής οδού. Αυτή ήταν μια πολύ έξυπνη κίνηση που την ωφέλησε πολύ!

Ακολουθούν οι «Προφητείες» σε μια περίοδο που η νυχτερινή διασκέδαση γνωρίζει την απόλυτη άνθιση της και η Δέσποινα Βανδή, επωφελούμενη και από την διετή απουσία της Άννας Βίσση στο Λονδίνο, μεταμορφώνεται σε σταρ με φαντασμαγορικά show, εντυπωσιακές χορογραφίες και πολυμελή μπαλέτα.

Το cd single «Υποφέρω» που θύμιζε έντονα το insomnia, επισφραγίζει την άνοδο της, γίνεται έξι φορές πλατινένιο και επιβραβεύεται ως το single με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ever στην Ελλάδα. Την ίδια περίοδο φουντώνουν οι φήμες για σχέση της με τον Ντέμη Νικολαίδη.

Το 2001 ο Φοίβος μετακομίζει στη νεοσύστατη Heaven και η Δέσποινα τον ακολουθεί. Κυκλοφορούν το διπλό album «Γεια» που γίνεται τέσσερις φόρες πλατινένιο μέσα σε 11 ημέρες. Αυτό ο δίσκος της χάρισε και το βραβείο στο world music awards ως τον καλλιτέχνη με τις μεγαλύτερες πωλήσεις για το 2001. Την ίδια χρονιά εμφανίζεται στην Γιορτή των αγγέλων στη Θεσσαλονίκη όπου φορά τη διάσημη αντιγραφή της κόκκινης τουαλέτας που στη γνήσια εκδοχή της φορά η Άννα Βίσση την ίδια περίοδο στο εξώφυλλο της Vogue.

Ένα χρόνο μετά έρχεται η απάντηση στο «Γεια» από το single «Άντε Γεια» που γίνεται τρεις φορές πλατινένιο.

Λίγο αργότερα μένει έγκυος, παντρεύεται τον Ντέμη Νικολαίδη και φεύγει μαζί του στην Ισπανία, αφού εκείνος αγωνίζεται στην Ατλέτικο Μαδρίτης.

Ταυτόχρονα και σχεδόν εν αγνοία της, το τραγούδι «Γεια» ξεκινά μια διεθνή πορεία, καθώς συμπεριλήφθηκε σε πάνω από 120 συλλογές τραγουδιών, ενώ είχε κυκλοφορήσει και ως cd single σε Ευρώπη και Αμερική, με την Δέσποινα έγκυο να μην μπορεί να προωθήσει το κομμάτι όπως θα μπορούσε. Ακολούθησε μια ακόμη διεθνής προσπάθεια με το opa-opa το 2004 και τέλος το Come along now το 2005, ωστόσο δεν είχαν ανάλογη του Gia πορεία.

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑΡΑ: ΔΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕ ΛΕΥΚΗ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ

Τα Χριστούγεννα του 2004, μετά από απουσία 1,5 έτους, κάνει το μεγάλο come back.

Επιστρέφει με μια μεγάλη αλλαγή στο look της (για πρώτη φορά ξανθιά) με το album «Στην αυλή του παραδείσου», έναν καθαρά λαϊκό δίσκο που δεν καταφέρνει να συγκινήσει αφού δεν θυμίζει σε τίποτα το Pop κορίτσι που ήταν κάποτε, ενώ η πολιτική της δισκογραφικής της μοιάζει να θέλει να την καταστρέψει με ένα μπαράζ κυκλοφοριών singles και re-package δίσκων.

Το «κλασικό» πλέον ραντεβού της Βανδή με το κοινό της είναι κάθε Χριστούγεννα. Το 2005 επανακυκλοφορεί το «Στην αυλή του παραδείσου – special edition» με τέσσερα νέα κομμάτια.

 

Το 2006 κυκλοφορεί το single «Κάλαντα» που προσπαθεί να επαναφέρει το κλίμα και την επιτυχία του τραγουδιού «Χριστούγεννα» και εν μέρει τα καταφέρνει με τις πωλήσεις να φτάνουν τα 20.000 αντίτυπα. Την ίδια εποχή μένει έγκυος στο γιό της Γιώργο.

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2007 και γιορτάζοντας 10 χρόνια συνεργασίας με τον Φοίβο, κυκλοφορούν το «10 Χρόνια μαζί». Αυτό είναι ένα τριπλό album σαν το «Γεια» του παρελθόντος.

Ο δίσκος είναι πολύ καλός καθώς θυμίζει την Δέσποινα των επιτυχιών, αλλά δεν έχει την ίδια πορεία και στα charts όπου παραμένει για πολύ λίγες εβδομάδες χωρίς να γίνει πλατινένιο. Οι εμφανίσεις της με το Γιώργο Μαζωνάκη την περίοδο 2005-06 πάνε αρκετά καλά και συνεχίζονται και τον επόμενο χρόνο (2006-07) αλλά δεν αποφέρουν καμία επιτυχία.

Για την σεζόν 2007-08 εμφανίζεται με τον Βασίλη Καρρά και τον Νίνο.

Οι εμφανίσεις δεν πηγαίνουν καλά, συρρικνώνοντας την χειμερινή περίοδο σε λιγότερο από δύο μήνες, χρονικό διάστημα πολύ μικρό αν αναλογιστεί κανείς πως άλλοτε κρατούσε πέντε! Τον επόμενο χρόνο δεν εντάχθηκε σε κανένα νυχτερινό σχήμα περνώντας χρόνο με τα παιδιά της και τον σύζυγό της.

Τα επόμενα επαγγελματικά της βήματα δεν έχουν ανακοινωθεί, ενώ πλέον είναι φανερό ότι η συνεργασία με τον Φοίβο έχει κουράσει και δεν υπάρχει περαιτέρω εξέλιξη, πράγμα απαραίτητο για την επιτυχία και την κορυφή, που δεν αποκλείεται στο μέλλον να καταφέρει να κατακτήσει ξανά…

Slide Up
x
This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :