Hit enter after type your search item
img

ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ στην υπόθεση Κιμούλη! Ποιοι τον…ΑΘΩΩΣΑΝ!!! Γιατί δεν κινδύνεψε με δίκη

/
/

ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ στην υπόθεση Κιμούλη! Ποιοι τον…ΑΘΩΩΣΑΝ!!! Γιατί δεν κινδύνεψε με δίκη. Μέρα την μέρα, βγαίνουν φωνές διασήμων που δηλώνουν το λιγότερο επιφυλακτικοί απέναντι στο τσουνάμι καταγγελιών. Πολλοί απ’ αυτούς – παρά το ότι προσέχουν πολύ να μην ξεσηκώσουν το κοινό εναντίον τους – σηκώνουν ασπίδα προστασίας απέναντι σε όσους καταγγέλονται.

Κύριο επιχείρημα έιναι η…δίκαιη δίκη – εάν γίνει- και όχι η ανθωρποφαγία, το τηλεδικαστήριο η…ετυμηγορία του οποίου δεν ξεπλένεται ακόμα και σε περίπτωση αθωώτητας.

Πυκνώνουν λοιπόν οι σας τους πούμε “αντιρρησίες” καταγγελιών και στο μικρόφωνο που τους δίνεται ακούγεται η δική τους άποψη που δεν είναι όπως φαίνεται και όπως τοποθετούνται, να καλύψει τους καταγγελόμενους, αλλά να μην τους αδικήσει αφήνοντας τους έρμαια στην κοινή γνώμη που μπορεί άνετα να παραπληροφορηθεί από επιτήδιους που θέλουν ή να κερδίσουν δημοσιότητα ή να βρουν την ευκαιρία, να…εκδικηθούν για δικές τους προσωπικές διαφορές, τους…θύτες, εκμεταλευόμενοι την επικαιρότητα.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΜΠΡΕΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ, ΚΑΝΕΝΑ “ΘΥΜΑ” ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.

 

Το βάρος της απόδειξης των κατηγοριών κάποιον πρέπει να βαρύνει. Από την άλλη, τα..θύματα, έχουν κάθε δικαίωμα και ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να καταγείλουν το τι έζησαν. Όλοι κρίνονται και κατά κάποιο τρόπο αν όχι απόλυτα, ο καθένας εισπρατει αυτό που του αναλογεί όταν εκτίθεται δημόσια.

Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΟΥΤΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΤΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΘΥΜΑΤΑ, ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΟΦΕΛΟΣ!

Όπως βρέθηκαν άνθρωποι του θεάτρου και κατήγγειλαν χωρίς δικαστήριο αλλά εκμεταλευόμενοι την ‘διψα’ της τηλεόρασης για “θέματα” έτσι άρχισαν να βγαίνου και καταγγελίες ανθρώπων του θεάτρου ταλαντούχων επίσης, πανέμορφων επίσης με την δική τους μακρά πορεία επί δεκαετίες στον χώρο.

ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΤΗΣ ΕΝΟΧΗΣ, Ο…ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟΣ.

ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΜΗΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΡΑΓΕ ΚΑΙ ΣΤΑ…ΤΗΛΕΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ;

Η τηλεόραση λοιπόν προσπαθώντας εκ των υστέρων να δείξει τον… δίκαιο χαρακτήρα της, δίνει μικρόφωνο κάθημερινά σχεδόν πια, σε διάσημους Έλληνες καλλιτέχνες που ξεκάθαρα αλλά και διακριτικά, προσεχτικά, εκφράζουν τις αμφιβολίες τους και την δυσαρέσκεια τους για το ότι αποδεχόμαστε όλες τις καταγγελίες ως βάσιμες και ειλικρινείς.

ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ! ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ! ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΟΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ!

Είναι η Ελένη Φιλίνη, είναι η Κοραλία Καράντη, είναι ο Σταμάτης Γονίδης, ο Δημήτρης Σταρόβας, ο πρόεδρος του ΣΕΗ Σπύρος Μπιμπίλας και πολλοί – πολλοί άλλοι που τις τελευταίες μέρες έχουν πάρει αυτή την θέση!

Το επιχείρημα της Φαίης Σκορδά πως “όταν μια γυναίκα καταγγέλει, δεν μπορεί να μην λέει αλήθεια” δεν ξέρουμε πόσοι το βλέπετε ισχυρό, νάντιρκούσει την θέση του Σταρόβα για παράδειγμα, “όχι σε τηλεδικαστήρια”.

ΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΝΕ ΘΑ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΕΝΑΠΛΑΚΗΣΑΝ Σ’ ΑΥΤΗΝ.

ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.
Αν είναι δύστροπος αυτό. Αν είναι κακός συνάδελφος, αυτό.Αν είναι βιαστής, αυτό! Τίποτα περισσότερο ή λιγότερο. Αυτή είναι μεγάλη δυσκολεία, αλλά αυτές τις απαιτήσεις πρέπει να έχουμε το 2021.

ΣΙΓΑ, ΣΙΓΑ, ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΦΩΝΕΣ ΔΙΑΣΗΜΩΝ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΖΙΚΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ.

Πρώτα είναι η προσωπική τους μαρτυρία, έπειτα η άποψή τοςυ για τον ηθοποίο αλλά και για την χιονοστιβάδα των καταγγελιών εναντίων και άλλων ηθοποιών και σκηνοθετών. Τέλος είανι το επιχείρημα που συνοψίζεται σε δύο βασικά σκέλη:

ΤΟ ΠΡΩΤΟ, ΠΩΣ Η ΚΟΠΕΛΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΤΩΡΑ, ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΠΟΤΕ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΠΟΤΕ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝΝ ΟΤΙ ΤΙΣ “ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕ” ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΤΟΤΕ, ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ.

ΤΡΙΤΟΝ, ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΩΣΤΟ ΝΑ…ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Ν’ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ: ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ, ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΙ Η ΕΚΠΟΜΠΗ «HAPPY DAY», ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΤΣΙΜΤΣΙΛΗ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΗΣ.

Συγκεκριμένα, με αφορμή τη συνέντευξη της Ελένης Φιλίνη, η οποία περιέγραψε το δικό της περιστατικό σεξουαλικής παρενόχλησης, η Σταματίνα Τσιμτσιλή θέλησε να ξεκαθαρίσει πως επιθυμία της εκπομπής είναι να φιλοξενούνται και οι δύο απόψεις, του καταγγελλόμενου και του καταγγέλλοντος.

ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΦΕΡΕ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΙΜΟΥΛΗ, ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΟΝΤΑΣ:

«Στην περίπτωση του κυρίου Κιμούλη, όπως θα θυμάστε, από την πρώτη στιγμή, ήθελε ο ίδιος να απαντήσει, ασχέτως αν μετά συνηγόρησαν πολλές ηθοποιοί εναντίον του και ίσως και ο ίδιος δεν φανταζόταν την εξέλιξη που θα πάρει.

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΤΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ 24ΩΡΟ-48ΩΡΟ, ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΖΕΤΑΣ ΔΟΥΚΑ.

ΜΕΤΑ, ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ, ΕΠΕΛΕΞΕ ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΣΙΩΠΗΣ.

Εμάς, η δημοσιογράφος Βιβή Μπουγιούρα επικοινώνησε και προχθές μαζί του και της είπε πως ”δεν είναι η ώρα να μιλήσω, θα επανέλθω σύντομα”», ανέφερε χαρακτηριστικά η Σταματίνα Τσιμτσιλή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ ΕΙΧΕ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ «ΦΙΛΟΚΤΗΤΗΣ», ΣΕ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΤΣΕΖΑΡΙΣ ΓΚΡΑΟΥΖΙΝΙΣ, ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΙΜΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ.

ΩΣΤΟΣΟ, Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕΙ Σ’ ΑΥΤΟ.

«ΥΠΟ ΤΗ ΒΑΡΙΑ ΣΚΙΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟ ΚΙΜΟΥΛΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ, ΟΔΗΓΗΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ, ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ, ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΗΘΟΠΟΙΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Η Καλλιτεχνική Διεύθυνση βρίσκεται σε συνεννόηση με τον παραγωγό και τον σκηνοθέτη της παράσταση, για την εξασφάλιση νέας συμφωνίας για το φετινό πρόγραμμα, με το ίδιο ή με άλλο έργο, με γνώμονα την διασφάλιση των υπόλοιπων μελών του θιάσου.

.
ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΤΙΜΩΡΗΤΙΚΑ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.

Όμως, θα ήταν ανεύθυνο από πλευράς μας εάν παραβλέπαμε τις σκληρές και επώνυμες μαρτυρίες επαγγελματιών του χώρου μας για αντιδεοντολογικές πρακτικές και συμπεριφορές που κάθε άλλο παρά τιμούν την Τέχνη και τους ανθρώπους της» αναφέρει η ανακοίνωση.

Διαβάστε επίσης:

Φαίη Σκορδά: “Δεν είναι μόνο ο Γιώργος Κιμούλης, υπάρχουν κι άλλοι…”

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΕΧΟΥ ΚΑΤΑ ΚΙΜΟΥΛΗ

Οι καταγγελίες για λεκτική και ψυχολογική βία κατά του Γιώργου Κιμούλη συνεχώς αυξάνονται με ολοένα και περισσότερους ηθοποιούς να κάνουν λόγο για μια τραυματική εμπειρία κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους.

ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΦΑΙΗ ΣΚΟΡΔΑ, Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΕΧΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΗΘΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ.

Μάλιστα, έκανε σαφές ότι αναφέρεται στην επαγγελματική τους σχέση, διαχωρίζοντας τον προσωπικό δεσμό που διατηρούσαν οι δυο τους στο παρελθόν.

ΠΕΤΡΟΣ ΦΙΛΛΙΠΙΔΗΣ: Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ
«ΜΕ ΕΤΡΩΓΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ.

Είμαι λίγο ταραγμένη, με συγχωρείς. Αφορά μια επαγγελματική μου συνεργασία, στο έτος 2003-2004, που βίωσα όλη τη σεζόν, τη συνεργασία μου με τον Γιώργο Κιμούλη.

ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΙΜΟΥΛΗ.

ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ. ΜΕ ΕΒΡΙΖΕ.

Η ΛΕΚΤΙΚΗ ΒΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΑΓΡΙΟ ΘΗΡΙΟ, ΖΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΣΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ, ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΑΜΥΝΑ…

Είναι φοβερό πώς ξυπνάει ο φόβος μέσα σου. Φοβόμουν μη χαλάσω τη δουλειά, μη χαλάσω τη φήμη μου. Χωρίσαμε μετά και μπόρεσα και συνέχισα τη ζωή μου, βρήκα τον δρόμο μου. Βέβαια, μου κόστισε προσωπικά όλο αυτό.

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΝΑ ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΑ LEXOTANIL. ΕΙΧΑ ΒΓΑΛΕΙ ΔΕΡΜΑΤΙΚΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΑΝ ΟΤΑΝ ΕΛΗΞΕ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ – ΠΕΤΡΟΣ ΦΙΛΛΙΠΙΔΗΣ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΣΤΟΝ… ΠΩΣ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΑΡΣΗ, ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ!

Δεν ξανασυνεργάστηκα ποτέ. Μου έγινε μια φορά η πρόταση και είπα ότι δεν θα μπορούσα να το διαχειριστώ.

ΟΛΟΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΑ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.

Τώρα θα καθαρίσουν τα πράγματα. Έχω ευθύνη γιατί δεν προστάτευσα τον εαυτό μου, αλλά έχω συγχωρήσει και τον εαυτό μου, δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Διαβάστε ακόμα: ΣΑΛΟΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ – ΤΗΣ ΚΟΡΑΛΙΑΣ ΚΑΡΑΝΤΗ ΚΑΙ Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΝΑΤΑΛΙΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Η Κοραλία Καράντη ζήτησε η ίδια να παρέμβει στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού «Καλύτερα δεν γίνεται», όταν το πάνελ της εκπομπής σχολίασε τα – κατά πολλούς – ατυχή σχόλιά της στην εκπομπή «Πάμε Δανάη».

ΟΙ ΑΡΧΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΡΑΝΤΗ

«ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΧΡΩΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ» ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΡΑΝΤΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΔΑΝΑΗΣ ΜΠΑΡΚΑ.

«ΒULLYING ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΞΑΡΤΑΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ.

BULLYING ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΑΣ, ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ.

Έρχεται σε σένα, και θέλει σώνει και ντε, να σου καθαρίσει το τζάμι και καμιά φορά σε απειλεί με το βλέμμα. Ο αλλοδαπός, ο τελευταίος στην κοινωνία…».

Η τοποθέτησή της προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων στα social media, με πάρα πολλούς ανθρώπους να την έχουν βάλει στο στόχαστρο.

Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ Ν. ΓΕΡΜΑΝΟΥ
Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ΦΑΝΕΡΑ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ, ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΝΑΤΑΛΙΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΠΕ:
«Μου χτυπάτε ένα πράγμα για το οποίο είμαι πάρα πολύ ευαίσθητη. Εγώ η ίδια προέρχομαι από οικογένεια προσφύγων»

ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΕΣ…ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ! Κιμούλης – Φιλλιπίδης – Χαικάλης – Σπυρόπουλος! Τα ΟΝΟΜΑΤΑ των ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ τους ΑΝΑΒΟΥΝ ΦΩΤΙΕΣ!

«Αυτό που είπα είναι ότι η θέση της γυναίκας είναι τέτοια στην κοινωνία που ακόμα και ένας άνθρωπος που είναι αδικημένος, πονεμένος και στέκεται στο φανάρι μπορεί να ασκήσει bullying σε μια γυναίκα. Γιατί είναι γυναίκα, αυτό ήθελα να πω.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΤΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΤΗΝ ΔΕΙΛΙΑ ΜΟΥ, ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΜΙΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΓΝΩΜΗ» ΕΙΠΕ ΕΠΙΣΗΣ Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ.

Η Κ. ΚΑΡΑΝΤΗ ΜΙΛΟΥΣΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΕ «ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΚΗ» ΠΡΟΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ.
«Προσπαθώ να καταλάβω και να καταπιώ τον θυμό και την αγανάκτηση μου για την παραμόρφωση των λόγων μου.

Δεν είχα καμία πρόθεση να πω αυτά τα τερατώδη πράγματα που μου καταλογίζονται» είπε σε πολύ έντονο ύφος η Κοραλία Καράντη.

ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΠΕ ΣΤΗ ΝΑΤΑΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΥ «ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ» ΕΝΝΟΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.

Μάλιστα, υπήρξε και μια στιγμή κατά την οποία είπε με ένταση στη Ναταλία Γερμανού λέγοντας ότι την κανιβαλίζουν και ότι έπρεπε να της είχε γνωστοποιηθεί το ρεπορτάζ για να υπάρξει αντίλογος.

«’ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΑ» ΕΙΠΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΗΜΕΙΟ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΡΑΝΤΗ.

Οι τόνοι ανέβηκαν πολύ, αλλά η ένταση εκτονώθηκε στο τέλος, όταν η ηθοποιός έκανε λόγο για λεκτική αστοχία και ατόπημα από την πλευρά της. Δήλωσε ότι βρίσκεται απερίφραστα στο πλευρό των θυμάτων κι ότι είναι διατεθειμένη να καταθέσει ως μάρτυρας υπεράσπισης των γυναικών.

ΤΕΛΟΣ, ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΕΧΤΕΙ ΚΙ ΕΚΕΙΝΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ.

Μαζί με την συνέντευξη της Έλλης Κοκκίνου η οποία χθες είπε πολύ συνεσταλμένα και προσεχτικά μια άλλη άποψη για το θέμα των καταγγελιών ήρθε και η συνέντευξη της Ελένης Φιλίνης στο Λοιπόν!

Στην ουσία, ξεκάθαρα, λέει πως δεν πρέπει να πιστεύουμε όσα ακούμε. Μπορεί οι καταγγελίες να προέρχονται από..απωθημένα!

ΝΑ ΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΙΝΗΤΡΑ! ΟΤΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ.

Γιώργος Κιμούλης – Παύλος Χαϊκάλης: Συνεδρίασε το Πειθαρχικό

Όπως ξεκαθαρίζει ότι ή ίδια είχε συνεργαστεί με έναν από τους ανθρώπους που κατηγορούνται αλλά η συναργασία ήταν χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα!

ΘΕΩΡΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ! ΟΤΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
Οι οποίοι εκεί, ήταν κορυφαίοι και κανείς δεν τους “άγγιξε”. Όταν συμβαίνει κάτι, πρέπει να το λέμε την ίδια ώρα” ανέφερε η Ελένη Φιλίνη.

ΣΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΡΕΝΕ ΣΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η ΕΛΕΝΗ ΦΙΛΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ.

Πολλά από αυτά που είδαν το φως της δημοσιότητας, θεωρήθηκαν από πάρα πολλούς ανθρώπους από τον χώρο σας, ως κοινά μυστικά, καθώς πολλοί ήταν εκείνοι που γνώριζαν.

ΝΑΙ, ΤΟ ΞΕΡΩ, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΜΙΛΑΩ ΝΤΟΜΠΡΑ.

Γνωρίζω ότι παλιά, σε μια τεράστια δραματική σχολή, ενός πολύ μεγάλου θεατράνθρωπου, είχα ακούσει ότι γίνονταν κι εκβιασμοί κιόλας, για σεξουαλικά. Μιλάμε για τη δεκαετία του ’60 και του ’70, δε χρειάζεται να πούμε ποια σχολή…

Οι οποίοι εκεί, ήταν κορυφαίοι και κανείς δεν τους “άγγιξε”. Όταν συμβαίνει κάτι, πρέπει να το λέμε την ίδια ώρα. Είχα μια κακή εμπειρία με κάποιον μεγάλο, θεατράνθρωπο, στα πρώτα μου βήματα, δεν έτυχε να ξαναδουλέψω μαζί του, να ξανασυνεργαστώ.

-ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΞΑΝΑ ΤΗΝ “ΠΟΡΤΑ” ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ;

Μα δεν πήγα εγώ, όχι βέβαια. Θέλει μεγάλη προσοχή αυτή τη στιγμή, γιατί μπορεί να έχει κάποιος ένα απωθημένο και να πει ότι κάποιος του έκανε “αυτό”. Ακούγεται πολύ παραφιλολογία, δεν πιστεύω πολλά πράγματα.

-ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ;

Δε μπορώ να ξέρω τα του καθενός. Σέβομαι κι εκτιμώ αυτές τις γυναίκες που βγήκαν επώνυμα και τα είπαν.

Με λυπεί πολύ, δεν είχα συνεργαστεί με αυτούς τους ηθοποιούς, ενώ με τον έναν που συνεργάστηκα, δεν είχα πρόβλημα, στην πορεία όμως μπορεί να έχουν βγει χίλια προβλήματα στον κάθε άνθρωπο.

Σε προσωπικό επίπεδο, από αυτά που μου έχουν συμβεί, έχασα δουλειές, ενώ θα μπορούσα να έχω άλλη πορεία, άλλη οικονομική κατάσταση, αλλά αυτά είναι επιλογές, τι θα κάνει και τι όχι κάποιος.

Μην τα ρίξουμε όλα στο θέατρο, γιατί έξω η κοινωνία είναι σάπια και το θέατρο είναι μια μικρή της όψη.

Πως η απόλυτη έπαρση, οδήγησε στην απόλυτη ισοπέδωση! Δεν έχει περάσει ούτε ένας μήνας από την σοκαριστική εξομολόγηση της Ζέτας Δούκα στο MEGA για την λεκτική και σωματική βία που της ασκήθηκε από τον Γιώργο Κιμούλη.

ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΚΟΥΓΕ ΕΜΒΡΟΝΤΗΤΗ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΟΤΙ ΔΕΧΟΤΑΝ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΣΗΜΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΚΑΙ ΗΘΟΠΟΙΟ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ.

Η Ζέτα Δούκα ακολούθησε το δρόμο που άνοιξε η Σοφία Μπεκατώρου και παρόλο που στη δική της περίπτωση δεν υπήρξε σεξουαλική κακοποίηση το τραύμα που της άφησε η απαράδεκτη συμπεριφορά του Κιμούλη δεν έκλεισε ποτέ.

ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ. ΟΛΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΓΙΑ ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ, ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΟΓΑΡΙΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.

Κινήσεις που όπως όλα δείχνουν ήταν ευρέως γνώστες στον καλλιτεχνικό χώρο. Συνάδελφοι του, σκηνοθέτες και ηθοποιοί μίλησαν για έναν οξύθυμο άνθρωπο και για μια συμπεριφορά πάνω στη σκηνή που κάθε άλλο παρά σε θεατράνθρωπο δεν παρέπεμπε.

Και μόλις ο ασκός του Αιόλου άνοιξε, στις καταγγελίες για τον Κιμούλη προστέθηκαν και άλλες -πιο σοβαρές- για τον Πέτρο Φιλιππίδη, τον Παύλο Χαϊκάλη και τον Δημήτρη Λιγνάδη.

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΜΕ ΒΑΡΥΤΑΤΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΒΙΑΣΜΟ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΡΑΙΝΟΥΝ.Μέρα την μέρα, βγαίνουν φωνές διασήμων που δηλώνουν το λιγότερο επιφυλακτικοί απέναντι στο τσουνάμι καταγγελιών. Πολλοί απ’ αυτούς – παρά το ότι προσέχουν πολύ να μην ξεσηκώσουν το κοινό εναντίον τους – σηκώνουν ασπίδα προστασίας απέναντι σε όσους καταγγέλονται.

Κύριο επιχείρημα έιναι η…δίκαιη δίκη – εάν γίνει- και όχι η ανθωρποφαγία, το τηλεδικαστήριο η…ετυμηγορία του οποίου δεν ξεπλένεται ακόμα και σε περίπτωση αθωώτητας.

Πυκνώνουν λοιπόν οι σας τους πούμε “αντιρρησίες” καταγγελιών και στο μικρόφωνο που τους δίνεται ακούγεται η δική τους άποψη που δεν είναι όπως φαίνεται και όπως τοποθετούνται, να καλύψει τους καταγγελόμενους, αλλά να μην τους αδικήσει αφήνοντας τους έρμαια στην κοινή γνώμη που μπορεί άνετα να παραπληροφορηθεί από επιτήδιους που θέλουν ή να κερδίσουν δημοσιότητα ή να βρουν την ευκαιρία, να…εκδικηθούν για δικές τους προσωπικές διαφορές, τους…θύτες, εκμεταλευόμενοι την επικαιρότητα.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΜΠΡΕΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ, ΚΑΝΕΝΑ “ΘΥΜΑ” ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.

Σοκ! “ΑΘΩΩΘΗΚΕ” ο Κιμούλης! “Κύμα” αμφισβήτησης τον καταγγελιών εις βάρος του! Οι συνεντέυξεις που ανατρέπουν τα πάντα!

Το βάρος της απόδειξης των κατηγοριών κάποιον πρέπει να βαρύνει. Από την άλλη, τα..θύματα, έχουν κάθε δικαίωμα και ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να καταγείλουν το τι έζησαν.

Όλοι κρίνονται και κατά κάποιο τρόπο αν όχι απόλυτα, ο καθένας εισπρατει αυτό που του αναλογεί όταν εκτίθεται δημόσια.

Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΟΥΤΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΤΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΘΥΜΑΤΑ, ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΟΦΕΛΟΣ!

Όπως βρέθηκαν άνθρωποι του θεάτρου και κατήγγειλαν χωρίς δικαστήριο αλλά εκμεταλευόμενοι την ‘διψα’ της τηλεόρασης για “θέματα” έτσι άρχισαν να βγαίνου και καταγγελίες ανθρώπων του θεάτρου ταλαντούχων επίσης, πανέμορφων επίσης με την δική τους μακρά πορεία επί δεκαετίες στον χώρο.

ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΤΗΣ ΕΝΟΧΗΣ, Ο…ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟΣ.

ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΜΗΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΡΑΓΕ ΚΑΙ ΣΤΑ…ΤΗΛΕΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ;

Η τηλεόραση λοιπόν προσπαθώντας εκ των υστέρων να δείξει τον… δίκαιο χαρακτήρα της, δίνει μικρόφωνο κάθημερινά σχεδόν πια, σε διάσημους Έλληνες καλλιτέχνες που ξεκάθαρα αλλά και διακριτικά, προσεχτικά, εκφράζουν τις αμφιβολίες τους και την δυσαρέσκεια τους για το ότι αποδεχόμαστε όλες τις καταγγελίες ως βάσιμες και ειλικρινείς.

ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ! ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ! ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΟΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ!

Είναι η Ελένη Φιλίνη, είναι η Κοραλία Καράντη, είναι ο Σταμάτης Γονίδης, ο Δημήτρης Σταρόβας, ο πρόεδρος του ΣΕΗ Σπύρος Μπιμπίλας και πολλοί – πολλοί άλλοι που τις τελευταίες μέρες έχουν πάρει αυτή την θέση!

Το επιχείρημα της Φαίης Σκορδά πως “όταν μια γυναίκα καταγγέλει, δεν μπορεί να μην λέει αλήθεια” δεν ξέρουμε πόσοι το βλέπετε ισχυρό, νάντιρκούσει την θέση του Σταρόβα για παράδειγμα, “όχι σε τηλεδικαστήρια”.

ΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΝΕ ΘΑ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΕΝΑΠΛΑΚΗΣΑΝ Σ’ ΑΥΤΗΝ.

ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.
Αν είναι δύστροπος αυτό. Αν είναι κακός συνάδελφος, αυτό.Αν είναι βιαστής, αυτό! Τίποτα περισσότερο ή λιγότερο. Αυτή είναι μεγάλη δυσκολεία, αλλά αυτές τις απαιτήσεις πρέπει να έχουμε το 2021.

ΣΙΓΑ, ΣΙΓΑ, ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΦΩΝΕΣ ΔΙΑΣΗΜΩΝ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΖΙΚΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ.

Πρώτα είναι η προσωπική τους μαρτυρία, έπειτα η άποψή τοςυ για τον ηθοποίο αλλά και για την χιονοστιβάδα των καταγγελιών εναντίων και άλλων ηθοποιών και σκηνοθετών. Τέλος είανι το επιχείρημα που συνοψίζεται σε δύο βασικά σκέλη:

ΤΟ ΠΡΩΤΟ, ΠΩΣ Η ΚΟΠΕΛΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΤΩΡΑ, ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΠΟΤΕ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΠΟΤΕ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝΝ ΟΤΙ ΤΙΣ “ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕ” ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΤΟΤΕ, ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ.

ΤΡΙΤΟΝ, ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΩΣΤΟ ΝΑ…ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Ν’ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ: ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ, ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΙ Η ΕΚΠΟΜΠΗ «HAPPY DAY», ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΤΣΙΜΤΣΙΛΗ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΗΣ.

Συγκεκριμένα, με αφορμή τη συνέντευξη της Ελένης Φιλίνη, η οποία περιέγραψε το δικό της περιστατικό σεξουαλικής παρενόχλησης, η Σταματίνα Τσιμτσιλή θέλησε να ξεκαθαρίσει πως επιθυμία της εκπομπής είναι να φιλοξενούνται και οι δύο απόψεις, του καταγγελλόμενου και του καταγγέλλοντος.

ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΦΕΡΕ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΙΜΟΥΛΗ, ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΟΝΤΑΣ:

«Στην περίπτωση του κυρίου Κιμούλη, όπως θα θυμάστε, από την πρώτη στιγμή, ήθελε ο ίδιος να απαντήσει, ασχέτως αν μετά συνηγόρησαν πολλές ηθοποιοί εναντίον του και ίσως και ο ίδιος δεν φανταζόταν την εξέλιξη που θα πάρει.

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΤΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ 24ΩΡΟ-48ΩΡΟ, ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΖΕΤΑΣ ΔΟΥΚΑ.

ΜΕΤΑ, ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ, ΕΠΕΛΕΞΕ ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΣΙΩΠΗΣ.

Εμάς, η δημοσιογράφος Βιβή Μπουγιούρα επικοινώνησε και προχθές μαζί του και της είπε πως ”δεν είναι η ώρα να μιλήσω, θα επανέλθω σύντομα”», ανέφερε χαρακτηριστικά η Σταματίνα Τσιμτσιλή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ ΕΙΧΕ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ «ΦΙΛΟΚΤΗΤΗΣ», ΣΕ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΤΣΕΖΑΡΙΣ ΓΚΡΑΟΥΖΙΝΙΣ, ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΙΜΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ.

ΩΣΤΟΣΟ, Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕΙ Σ’ ΑΥΤΟ.

«ΥΠΟ ΤΗ ΒΑΡΙΑ ΣΚΙΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟ ΚΙΜΟΥΛΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ, ΟΔΗΓΗΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ, ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ, ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΗΘΟΠΟΙΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Η Καλλιτεχνική Διεύθυνση βρίσκεται σε συνεννόηση με τον παραγωγό και τον σκηνοθέτη της παράσταση, για την εξασφάλιση νέας συμφωνίας για το φετινό πρόγραμμα, με το ίδιο ή με άλλο έργο, με γνώμονα την διασφάλιση των υπόλοιπων μελών του θιάσου.

.
ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΤΙΜΩΡΗΤΙΚΑ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.

Όμως, θα ήταν ανεύθυνο από πλευράς μας εάν παραβλέπαμε τις σκληρές και επώνυμες μαρτυρίες επαγγελματιών του χώρου μας για αντιδεοντολογικές πρακτικές και συμπεριφορές που κάθε άλλο παρά τιμούν την Τέχνη και τους ανθρώπους της» αναφέρει η ανακοίνωση.

Διαβάστε επίσης:

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΕΧΟΥ ΚΑΤΑ ΚΙΜΟΥΛΗ

Οι καταγγελίες για λεκτική και ψυχολογική βία κατά του Γιώργου Κιμούλη συνεχώς αυξάνονται με ολοένα και περισσότερους ηθοποιούς να κάνουν λόγο για μια τραυματική εμπειρία κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους.

ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΦΑΙΗ ΣΚΟΡΔΑ, Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΕΧΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΗΘΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ.

Μάλιστα, έκανε σαφές ότι αναφέρεται στην επαγγελματική τους σχέση, διαχωρίζοντας τον προσωπικό δεσμό που διατηρούσαν οι δυο τους στο παρελθόν.

 

Είμαι λίγο ταραγμένη, με συγχωρείς. Αφορά μια επαγγελματική μου συνεργασία, στο έτος 2003-2004, που βίωσα όλη τη σεζόν, τη συνεργασία μου με τον Γιώργο Κιμούλη.

ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΙΜΟΥΛΗ.

ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ. ΜΕ ΕΒΡΙΖΕ.

Η ΛΕΚΤΙΚΗ ΒΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΑΓΡΙΟ ΘΗΡΙΟ, ΖΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΣΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ, ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΑΜΥΝΑ…

Είναι φοβερό πώς ξυπνάει ο φόβος μέσα σου. Φοβόμουν μη χαλάσω τη δουλειά, μη χαλάσω τη φήμη μου. Χωρίσαμε μετά και μπόρεσα και συνέχισα τη ζωή μου, βρήκα τον δρόμο μου. Βέβαια, μου κόστισε προσωπικά όλο αυτό.

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΝΑ ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΑ LEXOTANIL. ΕΙΧΑ ΒΓΑΛΕΙ ΔΕΡΜΑΤΙΚΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΑΝ ΟΤΑΝ ΕΛΗΞΕ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Δεν ξανασυνεργάστηκα ποτέ. Μου έγινε μια φορά η πρόταση και είπα ότι δεν θα μπορούσα να το διαχειριστώ.

ΟΛΟΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΑ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.

Τώρα θα καθαρίσουν τα πράγματα. Έχω ευθύνη γιατί δεν προστάτευσα τον εαυτό μου, αλλά έχω συγχωρήσει και τον εαυτό μου, δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Διαβάστε ακόμα: ΣΑΛΟΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ – ΤΗΣ ΚΟΡΑΛΙΑΣ ΚΑΡΑΝΤΗ ΚΑΙ Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΝΑΤΑΛΙΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Η Κοραλία Καράντη ζήτησε η ίδια να παρέμβει στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού «Καλύτερα δεν γίνεται», όταν το πάνελ της εκπομπής σχολίασε τα – κατά πολλούς – ατυχή σχόλιά της στην εκπομπή «Πάμε Δανάη».

ΟΙ ΑΡΧΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΡΑΝΤΗ

«ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΧΡΩΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ» ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΡΑΝΤΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΔΑΝΑΗΣ ΜΠΑΡΚΑ.

«ΒULLYING ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΞΑΡΤΑΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ.

BULLYING ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΑΣ, ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ.

Έρχεται σε σένα, και θέλει σώνει και ντε, να σου καθαρίσει το τζάμι και καμιά φορά σε απειλεί με το βλέμμα. Ο αλλοδαπός, ο τελευταίος στην κοινωνία…».

Η τοποθέτησή της προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων στα social media, με πάρα πολλούς ανθρώπους να την έχουν βάλει στο στόχαστρο.

Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ Ν. ΓΕΡΜΑΝΟΥ
Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ΦΑΝΕΡΑ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ, ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΝΑΤΑΛΙΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΠΕ:
«Μου χτυπάτε ένα πράγμα για το οποίο είμαι πάρα πολύ ευαίσθητη. Εγώ η ίδια προέρχομαι από οικογένεια προσφύγων»

«Αυτό που είπα είναι ότι η θέση της γυναίκας είναι τέτοια στην κοινωνία που ακόμα και ένας άνθρωπος που είναι αδικημένος, πονεμένος και στέκεται στο φανάρι μπορεί να ασκήσει bullying σε μια γυναίκα. Γιατί είναι γυναίκα, αυτό ήθελα να πω.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΤΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΤΗΝ ΔΕΙΛΙΑ ΜΟΥ, ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΜΙΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΓΝΩΜΗ» ΕΙΠΕ ΕΠΙΣΗΣ Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ.

Η Κ. ΚΑΡΑΝΤΗ ΜΙΛΟΥΣΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΕ «ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΚΗ» ΠΡΟΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ.
«Προσπαθώ να καταλάβω και να καταπιώ τον θυμό και την αγανάκτηση μου για την παραμόρφωση των λόγων μου.

Δεν είχα καμία πρόθεση να πω αυτά τα τερατώδη πράγματα που μου καταλογίζονται» είπε σε πολύ έντονο ύφος η Κοραλία Καράντη.

ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΠΕ ΣΤΗ ΝΑΤΑΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΥ «ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ» ΕΝΝΟΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.

Μάλιστα, υπήρξε και μια στιγμή κατά την οποία είπε με ένταση στη Ναταλία Γερμανού λέγοντας ότι την κανιβαλίζουν και ότι έπρεπε να της είχε γνωστοποιηθεί το ρεπορτάζ για να υπάρξει αντίλογος.

«’ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΑ» ΕΙΠΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΗΜΕΙΟ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΡΑΝΤΗ.
Οι τόνοι ανέβηκαν πολύ, αλλά η ένταση εκτονώθηκε στο τέλος, όταν η ηθοποιός έκανε λόγο για λεκτική αστοχία και ατόπημα από την πλευρά της. Δήλωσε ότι βρίσκεται απερίφραστα στο πλευρό των θυμάτων κι ότι είναι διατεθειμένη να καταθέσει ως μάρτυρας υπεράσπισης των γυναικών.

ΤΕΛΟΣ, ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΕΧΤΕΙ ΚΙ ΕΚΕΙΝΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ.

Μαζί με την συνέντευξη της Έλλης Κοκκίνου η οποία χθες είπε πολύ συνεσταλμένα και προσεχτικά μια άλλη άποψη για το θέμα των καταγγελιών ήρθε και η συνέντευξη της Ελένης Φιλίνης στο Λοιπόν!

Στην ουσία, ξεκάθαρα, λέει πως δεν πρέπει να πιστεύουμε όσα ακούμε. Μπορεί οι καταγγελίες να προέρχονται από..απωθημένα!

ΝΑ ΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΙΝΗΤΡΑ! ΟΤΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ.

Όπως ξεκαθαρίζει ότι ή ίδια είχε συνεργαστεί με έναν από τους ανθρώπους που κατηγορούνται αλλά η συναργασία ήταν χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα!

ΘΕΩΡΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ! ΟΤΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
Οι οποίοι εκεί, ήταν κορυφαίοι και κανείς δεν τους “άγγιξε”. Όταν συμβαίνει κάτι, πρέπει να το λέμε την ίδια ώρα” ανέφερε η Ελένη Φιλίνη.

ΣΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΡΕΝΕ ΣΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η ΕΛΕΝΗ ΦΙΛΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ.

Πολλά από αυτά που είδαν το φως της δημοσιότητας, θεωρήθηκαν από πάρα πολλούς ανθρώπους από τον χώρο σας, ως κοινά μυστικά, καθώς πολλοί ήταν εκείνοι που γνώριζαν.

ΝΑΙ, ΤΟ ΞΕΡΩ, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΜΙΛΑΩ ΝΤΟΜΠΡΑ.

Γνωρίζω ότι παλιά, σε μια τεράστια δραματική σχολή, ενός πολύ μεγάλου θεατράνθρωπου, είχα ακούσει ότι γίνονταν κι εκβιασμοί κιόλας, για σεξουαλικά. Μιλάμε για τη δεκαετία του ’60 και του ’70, δε χρειάζεται να πούμε ποια σχολή…

Οι οποίοι εκεί, ήταν κορυφαίοι και κανείς δεν τους “άγγιξε”. Όταν συμβαίνει κάτι, πρέπει να το λέμε την ίδια ώρα. Είχα μια κακή εμπειρία με κάποιον μεγάλο, θεατράνθρωπο, στα πρώτα μου βήματα, δεν έτυχε να ξαναδουλέψω μαζί του, να ξανασυνεργαστώ.

-ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΞΑΝΑ ΤΗΝ “ΠΟΡΤΑ” ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ;

Μα δεν πήγα εγώ, όχι βέβαια. Θέλει μεγάλη προσοχή αυτή τη στιγμή, γιατί μπορεί να έχει κάποιος ένα απωθημένο και να πει ότι κάποιος του έκανε “αυτό”. Ακούγεται πολύ παραφιλολογία, δεν πιστεύω πολλά πράγματα.

-ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ;

Δε μπορώ να ξέρω τα του καθενός. Σέβομαι κι εκτιμώ αυτές τις γυναίκες που βγήκαν επώνυμα και τα είπαν.

Με λυπεί πολύ, δεν είχα συνεργαστεί με αυτούς τους ηθοποιούς, ενώ με τον έναν που συνεργάστηκα, δεν είχα πρόβλημα, στην πορεία όμως μπορεί να έχουν βγει χίλια προβλήματα στον κάθε άνθρωπο.

Σε προσωπικό επίπεδο, από αυτά που μου έχουν συμβεί, έχασα δουλειές, ενώ θα μπορούσα να έχω άλλη πορεία, άλλη οικονομική κατάσταση, αλλά αυτά είναι επιλογές, τι θα κάνει και τι όχι κάποιος.

Μην τα ρίξουμε όλα στο θέατρο, γιατί έξω η κοινωνία είναι σάπια και το θέατρο είναι μια μικρή της όψη.

Πως η απόλυτη έπαρση, οδήγησε στην απόλυτη ισοπέδωση! Δεν έχει περάσει ούτε ένας μήνας από την σοκαριστική εξομολόγηση της Ζέτας Δούκα στο MEGA για την λεκτική και σωματική βία που της ασκήθηκε από τον Γιώργο Κιμούλη.

ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΚΟΥΓΕ ΕΜΒΡΟΝΤΗΤΗ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΟΤΙ ΔΕΧΟΤΑΝ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΣΗΜΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΚΑΙ ΗΘΟΠΟΙΟ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ.

Η Ζέτα Δούκα ακολούθησε το δρόμο που άνοιξε η Σοφία Μπεκατώρου και παρόλο που στη δική της περίπτωση δεν υπήρξε σεξουαλική κακοποίηση το τραύμα που της άφησε η απαράδεκτη συμπεριφορά του Κιμούλη δεν έκλεισε ποτέ.

ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ. ΟΛΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΓΙΑ ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ, ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΟΓΑΡΙΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.

Κινήσεις που όπως όλα δείχνουν ήταν ευρέως γνώστες στον καλλιτεχνικό χώρο. Συνάδελφοι του, σκηνοθέτες και ηθοποιοί μίλησαν για έναν οξύθυμο άνθρωπο και για μια συμπεριφορά πάνω στη σκηνή που κάθε άλλο παρά σε θεατράνθρωπο δεν παρέπεμπε.

Και μόλις ο ασκός του Αιόλου άνοιξε, στις καταγγελίες για τον Κιμούλη προστέθηκαν και άλλες -πιο σοβαρές- για τον Πέτρο Φιλιππίδη, τον Παύλο Χαϊκάλη και τον Δημήτρη Λιγνάδη.

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΜΕ ΒΑΡΥΤΑΤΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΒΙΑΣΜΟ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΡΑΙΝΟΥΝ.

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :